آموزش سئو از صفر تا صد رایگان مقدماتی تا پیشرفته

مشکلی که روش محتوای طولانی برای سئو داره، منحرف کردن موضوع اصلی صفحه هستش. مثلا میخوایم روی کلمه کلیدی “خرید ویلا در شهریار” سایتمون رو سئو کنیم، میایم مقاله می نویسیم در مورد “10 مدل طراحی استخر ویلا”. خب اطلاعات 5 تا سایت خوب رو توی اون کلمه کلیدی جمع آوری می کنه و داخل سایت میگذاره.

خیلی از محتوا هایی که توی یک وبسایت تولید میشن، بازدید خوبی میارن اما کمک چندانی به سئو سایت نمی کنن. برای کسی که تازه شروع به سئو کردن سایت کرده، کمک دست خوبی هستش و موارد رو یادآوری می کنه. این cms با توجه به کاربری ساده و همچنین استاندارد بودن، تونست توجه بسیار زیادی رو به سمت خودش بیاره و اینطور بگم که امروز  حدود 80% کسانی که بابت سئو با ما تماس میگیرند، سایت وردپرسی دارند. آموزش گوگل وبمستر خودش میتونه یه دوره آموزشی جداگانه باشه اما خب شما واسه شروع کار زیاد احتیاج ندارید همه چیو بدونید ما هم هنوز به تمام قسمت هاش اشراف نداریم و نیازی هم بهش پیدا نمی کنیم. رپورتاژ آگهی یک محتوای متنی حدود 700 تا 2000 کلمه ای هستش که ما آماده می کنیم، توش 2، 3 تا لینک به سایت خودمون میدیم و اونو میفرستیم برای سایتی که میخوایم ازش بک لینک بگیریم.

بر کسی پوشیده نیست که تولید محتوا عامل کلیدی موفقیت در سئو است. لینک‌سازی داخلی در صفحات محصول را می‌توان در زیر توضیحات محصول انجام داد. می‌توانید بخش‌هایی مانند محصولات مرتبط ایجاد کنید و از آن‌جا به سایر محصولات لینک بدهید. یعنی انقدر به صفحات بی‌ربط لینک می‌دهند که کاربر را آشفته می‌کند. لینک‌های محتوایی لینک‌هایی هستند که فقط در یک صفحه سایت وجود دارند و به صورت دستی در هر صفحه باید قرار گیرند.

همین موضوع باعث شده تا تعداد قابل توجهی، بینگ را به عنوان موتور جستجوی مدنظر خودشان برای سرچ انتخاب کنند. دقیقا به دلیل اینکه اکثر متخصصان سئو، گوگل را برای سئو کردن سایتشان در نظر گرفتند، باعث شده تا عرصه رقابت در موتور جستجو بینگ، بسیار آسان‌تر از گوگل شود. همانطور که در بالا هم گفتیم، در تمامی دوره‌های آموزش سئو، همه اساتید، سئو را با استفاده از گوگل به شما آموزش می‌دهند؛ حتی بسیاری از متخصصان هم فقط سعی می‌کنند تا سایت را برای موتور جستجوی گوگل بهینه کنند. مراحل رتبه بندی در موتورهای جستجو، کاملا بستگی به فعالیت سئو شما دارد که چطور آنها را در سایت خودتان اجرا کرده باشید.

اگر شما کاسه مناسبی نداشته باشید در اصل سئو معنایی ندارد و اصلا به چشیدن طعم سوپ از سمت کاربر نمی رسد. من سعی کرده ام اکثرا عوامل مهم از چیستی، چرایی و چگونگی سئو را برای کسب و کار اینترنتی شما توضیح دهم. عبارت های کلیدی ثروت ساز، تولید محتوا و سئو محتوا، ساختن بک لینک های معتبر و مناسب و هر آنچه که نیاز باشد. شاید این عباراتی که در بالا گفته شد را برای اولین شنیده باشید اما صبر کنید تا ز غوره حلوا سازم. در طراحی سایت فروشگاهی توجه به ساختار سازی سایت و از سوی دیگر، سئو طراحی این پلتفرم شامل نکات بسیار زیادی می‌شود. شما می‌توانید از خدمات طراحی سایت در مجموعه SEOEDU نیز استفاده کنید و با پرداخت قیمت طراحی سایت فروشگاهی،‌ یک سایت با دیزاین کامل، سرعت بالا و سئو فرندلی دریافت نمایید که روند بهینه سازی آن به سرعت قابل انجام است.

پروژه ای که در دوره جامع آموزش SEO مورد بررسی و بهینه سازی قرار میگیرد، یک وبسایت کاربردی در زمینه ارز دیجیتال است. وبسایتی که بعد از سئو شدن میتوان از آن کسب درآمد کرده و از قدرت آن استفاده کرد. در این دوره شما حتی با لینک سازی های لازم برای بالا بردن قدرت دامنه و صفحات مختلف سایت هم آشنا شده و همه این موارد به صورت کاملا عملی و پروژه محور پیاده سازی خواهند شد. یکی از مهمترین نکاتی که برای بهبود سئو داخلی باید به آن توجه داشته باشید، این است که لیست کلمات کلیدی مشابه و مرتبط خود را نیز در محتوای خود استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که تراکم کلمه کلیدی اصلی شما نباید از بین برود.

از این گذشته پیشنهاد می کنم در دوره ها، کلاس ها و وبینارهای مختلف شرکت کنید. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) فرآیندی برای بهبود رتبه سایت ها در نتایج جستجوی ارگانیک (یعنی پولی نباشد) موتورهای جستجوگری همچون گوگل است. با توجه به تاثیر کلیدواژه ها در سئو و افزایش رتبه سایت، در این مقاله تلاش کردیم مهم ترین انواع کلمات کلیدی را به شما همراهان عزیز معرفی کنیم. با کمک این مطلب می توانید از راه های مختلفی برای پیدا کردن کلمات کلیدی مطلع شوید و آن ها را به کار بگیرید. استفاده از کلیدواژه های مناسب در متن و عنوان ها به تنهایی مهم ترین فاکتور در سئو سایت است. همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم گوگل بالغ بر 200 معیار را توسط خزنده های خود بررسی می‌کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار