اصول طراحی پلان ساختمان اداری تهران دیزاین سنتر | youngarchitect

با توجه به اینکه نیازهای سلایق مختلف در طراحی دکوراسیون فضای اداری متفاوت است، بهتر است پلان فضای اداری طوری طراحی شود که بتوان در آینده در آن تغییراتی اعمال کرد. همچنین توجه به نیاز کارکنان یک دفتر کاری، از سکوت گرفته تا توجه به دما و تهویه، همه از جمله اصول طراحی پلان ساختمان اداری هستند. کمک گرفتن از طراحان داخلی و معماران برجسته می تواند به پارتیشن بندی صحیح فضای داخلی یک ساختمان اداری و طراحی بهتر آن منجر شود.

دکور خانه روشن و دلباز آزاده و سعید در تهران

در ایالات متحده، ۹۰% از ساختمانهای اداری در جهت شرق و غرب ساخته شده اند زیرا نفوذ نور خورشید در صیح و بعدازظهر ناخوشایند است. استفاده از سایه بان برای ممانعت از نور خورشید از سمت جنوب آسان می باشد. با این وجود اگر جهت اولیه، شمالی – جنوبی باشد نور خورشید به همه ی اتاقها می رسد. سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است. تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است. در مواردی هم شرکت‌های معماری و بازسازی، می‌تونن با داشتن وکالت از طرف کارفرما این مسئولیت رو قبول کنن.

  • از اولین مراحلی که باید به آن توجه کرد البته بعد از انتخاب یک شرکت مطمئن و معتبر برای انجام بازسازی اداری، تقسیم بندی کردن فضاها بر طبق نیاز و میل کارفرما می باشد.
  • پلانهای بخش اداری به صورت فضای باز با نورگیری مناسب طراحی شده است.
  • به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم شما را با طراحی 15 ساختمان برجسته اداری آشنا کنیم با ما همراه باشید.
  • ما یک جعبه سیاه تشکیل دادیم که در ترکیب با لوورها، یک دیوار شفاف و یک چشمه آب، به فضایی منحصر به فرد تبدیل شد که دیگر کوچک به نظر نمی رسید.

اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد. عواملی مثل حجم بازسازی، میزان مصالح، نوع مصالح، مساحت ساختمان اداری و محله‌ای که ساختمان در اون قرار گرفته، در تعیین قیمت بازسازی موثر هستن. بعد از مشاوره جهت بازسازی واحد های اداری شما پیش فاکتور خدمتتون ارسال خواهد شد. یکی از بزرگترین اشتباهات در بازسازی فضای اداری نداشتن یک برنامه‌ی جامع می‌باشد.

دسته بندی موضوعات

ترکیب مجله خبری معماری جوان قفسه‌ها، کشوها و کمدها به منظور ذخیره سازی در طراحی از اهمیت فوق العاده برخوردار می‌باشد. در این فضاها میزها و محیط‌هایی هم به منظور استفاده‌ی افراد از کتابها و منابع و نیزاستفاده ی کارکنان کتابخانه بایستی فراهم شود. دریافت مجوز در برخی پروژه‌های بازسازی ساختمان اداری، لازم و ضروری هست؛ امّا به طور کلی از دریافت مجوز برای ساختمان‌های مسکونی راحت‌تر انجام می‌شه. دونستن هدف و کاربری هر اتاق در بازسازی ساختمان اداری اهمیت ویژه‌ای داره. مثلاً بازسازی اتاق مدیر عامل، آبدارخانه، کارگاه و اتاق انتظار، تفاوت‌هایی بنیادین دارن. پس فراموش نکنین کاربری هر اتاق رو با پیمانکار بازسازی در میان بذارین.

صرفه جویی در فضا به صورت هوشمندانه در آپارتمان های کوچک

محصوریت، تا چه اندازه معماری فضای اداری توسط دیوارها، درب ها و یا سقف ها محصور شده است. فضای مورد نیاز برای کارمندان در حالت نشسته یا ایستاده ، مبنایی برای محاسبه ی حداقل فاتصله بین میزها و میز تحریرها است (حداقل فاصله مطلوب ۱۰ متر) صندلیها باید قابل تنظیم چرخدار و مبله و مجهز به پشتی تکیه دادن باشند. دفاتر بایگانی ، آرشیو و کارتهای اطلاعات مربوط به دانشگاهها و … را می توان در کمدهای بدون پهلو که معمولاً از جنس استیل و در ابعاد استاندارد ساخته می شوند قرار داد. همه ی اتاقها (با نور طبیعی و مصنوعی ) در اطراف یک هسته ارتباطی شامل آسانسور ها – پلکان کانالهای تهویه و … جمع می شوند. در این مقاله به بررسی اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه خواهیم پرداخت. در حاليکه فرودگاه هاي کوچک که معمولا با نام هائي ازقبيل aerodrome, airfield ياlanding strip ناميده ميشوند- ممکن است از باندهاي…

http://azindekor.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار