تبلیغات گوگل یا گوگل ادز چیست؟

در این سرویس کاربران از طریق سایت ها و ابزارهای مختلف گوگل تبلیغات خود را برای مشتریان گوگل به نمایش می گذارند. از رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام برای نمایش محصولات استفاده کنید. شما می خواهید از تبلیغات برای کسب درآمد از مناطق پربازدید سایت خود که اطلاعاتی هستند اما درآمدزا نیستند مانند پست های وبلاگ استفاده کنید. البته صاحبان سایت هم به راحتی مورد تایید گوگل ادسنس نخواهند شد. شما پس از جستجوی کلمات کلیدی مورد نظرتان میتوانید در کنار نتایج جستجوی طبیعی، تبلیغ محصولات مرتبط با جستجویتان را هم مشاهده کنید. 5. اکنون میتوانید وب سایتهایی که به Google Analytics آنها دسترسی دارید، مشاهده کنید. اگر سوال و کمکی در این مورد لازم دارید، از همکارانم در سایت ریوند کمک بگیرید. استفاده کردن از کلمات کلیدی غیر مرتبط در تبلیغات گوگل، نه تنها باعث افزایش هزینه ی تبلیغات شما خواهد شد، نتیجه بخش نیز نخواهد بود و افزایش ترافیک ورودی سایت شما را بی ثمر خواهد کرد. در این سیستم همچنین می توان جزئیات بیشتری مانند ترافیک ورودی بر اساس هر کلمه کلیدی را به همراه هزینه هر کلیک مشاهده نمود.

برای تولید محتوا و داشتن کاربر هدف وبلاگی بسازید و محتوای مرتبط با کسب و کار خود را در آن قرار دهید و به سایت خود لینک کنید وبلاگ نویسی نه تنها روشی موثر برای ارتباط با مخاطبانتان است بلکه به جهت لینک دهی که انجام می شود تاثیر مثبتی بر سئوی شما دارد. Billing country: کشور آمریکا و یا امارات را انتخاب کنید. شما می توانید افراد را بر اساس موقعیت، دستگاه، کشور و غیره مورد هدف قرار دهید. بنابراین بیایید بفهمیم این پلتفرم تبلیغاتی Google در مورد چیست. در Google Ads این امکان وجود دارد که چند اکانت را با استفاده از یک ایمیل مدیریت کرد که My Client Center نامیده می شود. آگهی ها: آگهی ها که Ads نیز نامیده می شوند، ترکیب متن و لینک هایی هستند که به عنوان تبلیغات در صفحات گوگل نمایش داده می شوند.

بعد صفحهای را هم که محصول جدید خود را در آن قراردادیم را بهعنوان Final URL انتخاب میکنیم و به گوگل میگوییم تبلیغات ما را به کسانی نشان بدهد که محصولات آیفون ما را دیدند، اضافه به سبد خرید زدند ولی پرداخت را انجام ندادند، اینها شاید پتانسیل بیشتری داشته باشند برای اینکه به مشتری آیفون جدید تبدیل بشوند. منظور از لیست Audience این است که مخاطبان هدف قرار دهیم را در آنجا قرار دهیم، کاربرانی که اضافه به سبد خرید را زدند، کاربرانی که پرداختشان را انجام دادند. همه اینها در سایت ما یک URL است یعنی وقتی سبد خرید را میبیند یا اینکه کاربری که خرید انجام میدهد و آخرسر با صفحه Thank you یعنی همان صفحه تشکر مواجه میشود، باز این هم یک URL دارد. در این میان، مهمترین و پرکاربردترین بستری که میتوان در آن تبلیغ کرد، سایت گوگل است. مثلا می توان کمپین تبلیغاتی خود را به طور لحظه ای مورد بررسی قرار داد، همچنین می توان دریافت که چه تعداد کلیک روی آگهی دریافت شده است که در بهینه سازی آگهی نقش تاثیرگذاری دارد. گوگل ادز دارای مفاهیم اصلی می باشد که با دانستن آن ها می توان عملکرد کلی یک کمپین تبلیغاتی در گوگل را تحلیل نمود.

به طور مثال اگر چند شرکت یک کلمه کلیدی را انتخاب کرده باشند گوگل برای ایجاد اولویت یک رقابت بندی و مزایده را انجام می دهد تا جایگاه هر تبلیغ مشخص گردد. این امکان وجود دارد که 30 روز بعد از ایجاد حساب کاربری خود مبالغ پرداختیتان به عنوان جایزه به حسابتان برگردد. شما می توانید در راستای رسیدن به هدفی سازنده تر در گوگل، در صورت تمایل از مشاوره رایگان ما در این زمینه نیز بهره مند شوید. هزینه کلمه کلیدی بستگی به پیشنهاد رقبایتان دارد و هر چه سود هر کلمه کلیدی در جذب کاربر بالاتر رود رقیب پیشنهاد بالاتری را می دهد و برای اینکه در مزایده برنده شوید باید مبلغ بالاتری را اعلام نمایید. پس این بستگی دارد که هدف و استراتژی ما چیست و چه محصولاتی داریم. کلمات کلیدی: هر کلمه کلیدی کلماتی هستد که مشخص می کنند تبلیات شما در ازای جستجوی چه کلماتی برای کاربران ظاهر شوند.

هزینه کلیک برای هر کلمه کلیدی در تبلیغات مختلف متفاوت گوگل ادز در ایران می باشد. در این آگهی ها، قسمت عنوان تبلیغ از 3 بخش تشکیل شده است که می توان برای هر قسمت سه متن 30 کاراکتری وارد نمود. همچنین می توان کلمات کلیدی منفی را نیز به کار برد که مشخص می کنند تبلیغات در ازای جستجوی کدام کلمات نمایش داده نشود. در زیر این بخش آدرس صفحه اصلی وبسایت نمایش داده می شود. مسئله ای که در گوگل ادوردز اهمیت زیادی دارد چیدمان کمپین هایی است که باید بخش دیجیتال مارکتینگ به خوبی آن را پیش ببرد. ۲٫ کمپین جیمیل (Gmail Campaign): وقتی در حال چک کردن جیمیل خود هستید، تبلیغات برایتان نمایش داده میشود. ایجاد یک حساب در گوگل ادوردز بدون هزینه و رایگان می باشد و برای نمایش تبلیغات نیز هزینه ای نمی پردازید. اگر حساب گوگل ندارید، باید یک حساب کاربری ایجاد کنید.

این نوع از تبلیغات می تواند تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد و از سوی دیگر هزینه ی درخواستی نیز بیشتر است. سئو سایت مدت زمان بیشتری جهت بازدهی جذب مخاطب نیاز دارد اما ماندگار تر است. سئو مجموعه فاکتورهایی است که موجب امتیاز گرفتن سایت توسط موتور جستجوگر میشود. تنها راهی که می تواند مستقیم به فروش منجر شود تبلیغات در موتور های جست و جو به خصوص گوگل است. افزایش فروش یکی از مهمترین دغدغه های دیجیتال مارکتر ها و مدیران دیجیتال مارکتینگ است. مهم ترین بخش در دیجیتال مارکتینگ جذب مشتری می باشد. آموزش گوگل ادوردز (Google AdWords): مخاطبان در دوره های دیجیتال مارکتینگ آموزش می بینند که چگونه با استراتژی های بهینه و درست، فروش خود را افزایش دهند. دوره گوگل ادوردز با استفاده از محتوای بهینه و کاربردی بر مبنای پرسونای مخاطب، می تواند به تدوین و راه اندازی لندینگ پیج های تخصصی نیز کمک کند. سوال های متداول گوگل ادز چیست؟ از سوی دیگر در مقایسه تبلیغات اینستاگرام و گوگل ادز لازم به ذکر است که هر یک از دو بستر یاد شده، الگوریتم های خاصی برای اولویت قرار دادن تبلیغات دیجیتال در نظر دارند، با توجه به این موضوع لازم است محتوای تولید شده و انتشار آن باید به گونه ای باشد که متناسب با الگوریتم های موجود باشد.

سامانه جاب اینفو آمده و تبلیغات اصناف را انتخاب نموده است؛ زیرا معتقد است استفاده از بهترین روش تبلیغات که در کنار بهترین بودن، ارزان نیز هست، حق هر کسبی فارغ از میزان تجربه و سرمایه او میباشد و نیاز نیست هزینه های آنچنانی را داشته باشید و نتیجه هم نگیرید بلکه کسانی که حتی مکانی برای محل کسب خود ندارند هم می توانند به راحتی دیده شوند گویی یک تابلو بر سردر محل کسب دارند و شاید حتی عملکرد بهتری هم نسبت به رقبا داشته باشند. ضمن اینکه نشانی کسب و کار شما به افرادی نمایش داده می شود که در نزدیکی محل کسب و کار شما هستند. شما در ربات اینستاگرام خود می توانید یک محدوده و یا محله خاص را با استفاده نقشه موجود تعیین کنید و فقط با کاربرانی تعامل داشته باشید که جزء محله یا استان محل فعالیت شما هستند. البته میتوانیم از Audience ترکیبی هم استفاده کنیم یعنی کاربرهایی که این صفحه را دیدند و بعد آنیکی صفحه را دیدند یا کاربرهایی که از این صفحه به سبد خرید رسیدند یا کاربرهایی که فقط این دستهبندی محصولی را خریدند، این طوری میتوانیم هدفگذاری خودمان را دقیقتر کنیم و نتیجه بهتری بگیریم.

وبسایت هایی که جدیدا راه اندازی شده اند، زمان زیادی طول می کشد تا بدون هیچ تبلیغی به نتایج اول گوگل برسند و مشتری جذب کنند اما با استفاده از تبلیغات گوگل ادز می توان سایت ها را در نتایج اصلی نمایش داد و شما باید هزینه را فقط به ازای هر کلیک پرداخت نمایید. به این صورت کدگذاری میکنیم و این را برای گوگل مشخص میکنیم و قانون میکنیم که هدف ما این کاربرها هستند و تبلیغ ما را فقط به اینها نشان بدهد. میآییم برای این مدل جدید آیفون بنرهایی را در سایزهای مختلف طراحی میکنیم. ۲- شاید هدفشان آیفون نبوده، اگر از اول میخواستند آیفون میخریدند.

پس از آن به بخش اطلاعات مالی بروید تا اطلاعات حساب بانکی خود را برای افزایش سطح حساب کاربری وارد کنید. دست یافتن به اطلاعات دقیق: با اجرای کمپین در Google Ads می توانیم اطلاعات دقیقی از آن داشته باشیم. در پایان دوره مدرس به عنوان خروجی و کار عملی از مخاطبان می خواهند که یک کمپین ادوردز استارت بزنند، توسعه دهند و A/B Testing انجام دهند. ما برای تبلیغات در کسب و کار در اهواز و ارائه خدمات گوگل ادز (ادوردز) در اهواز می توانیم بهترین خدمات را برای توسعه و رشد آمار بازدید کنندگان وب سایت شما به ارمغان آوریم. در حال حاضر پربازدیدترین و ایده آل ترین وب سایت برای تبلیغات رایگان می باشد. ربات های اینستاگرام معمولا به صورت تحت وب و به صورت ماهیانه ارائه می شوند.

اما در حال حاضر و با تغییرات جدید پنل گوگل ادز شما می توانید به ازای هر ادگروپ یک متن تبلیغاتی ریسپانسیو بنویسید. به ربات اینستاگرام پنل افزایش فالوور اینستاگرام نیز گفته می شود. اکانت گوگل ادز: اولین چیز برای راه اندازی یک پنل گوگل ادز ساخت یک اکانت می باشد که کمپین های تبلیغاتی در این اکانت ساخته می شوند. هر کمپین در تبلیغات کلیکی گوگل از یک یا چند گروه تبلیغ یا ad group تشکیل شده است که تبلیغات و کلمات کلیدیشان درون این گروه های تبلیغی قرار می گیرند. این نوع سایت های تبلیغ رایگان به کسب و کارهای اینترنتی این فرصت را می دهند تا نام برندشان را در نتایج جستجوی گوگل، در اختیار کاربران قرار دهند … امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی مدیران وبسایت ها به دنبال افزایش مشتریان و بازدیدکنندگان سایت خود می باشند که یکی از راه های آن استفاده از Google Ads می باشد. این دو ابزار مکمل یکدیگر هستند و برای رشد کسب و کار اینترنتی نیاز می باشند و می توان از طریق گزارشات گوگل رفتار کاربران را در دوره های زمانی متفاوت بررسی کرد. این دو ابزار رقیب یکدیگر نیستند بلکه هر دو می توانند در رسیدن به اهداف تجارت آنلاین ما را یاری نمایند.

در این بخش از مقاله در نظر داریم به طور کلی به بررسی برخی از مهمترین تفاوت و شباهت های تبلیغ در گوگل ادوردز و اینستاگرام به همراه تبلیغات نیتیو بپردازیم. دارای اپلیکیشن هم برای اندروید و هم آیفون است که می توانید از لینک های زیر دانلود کنید. فعالیت حرفهای در این دو اپلیکیشن نیازمند دقت در انتخاب عنوان، تصویر و متن آگهی است. زمانی که کمپینهای Google ads را شروع میکنیم، معمولاً به این صورت است که کدی مربوط به Google ads Remarketing میشود، این کد را داخل سایت خود میگذاریم و کاربرهایی که وارد سایت میشوند در کوکی مرورگرشان، این موارد ثبت میشود و به این صورت میتوانیم تشخیص دهیم و تعدادش را بشماریم.

اگر به فکر موفقیت های آنلاین پایدار و طولانی مدت هستید از سئو استفاده نمایید همچنین برای روانه کردن ترافیک سریع تر به سمت سایتتان از گوگل ادز استفاده کنید. واحد ارز – در این بخش می توانید ارز مورد استفاده در این وبسایت را انتخاب کنید. برای این بخش میتوانید از شبکههای اجتماعی خود نیز کمک بگیرید. با ما همراه باشید، تا بتوانید با کسب اطلاعات کامل در این زمینه، به راحتی تبلیغات دیجیتالی قابل قبولی را برای کسب و کار خود در نظر بگیرید. اگر سوال شما نیز این می باشد که گوگل ادوردز چیست می توانید این مطلب را مطالعه نمایید تا به اطلاعات مفیدی در این مورد دست پیدا نمایید. دانشپذیرانی که اکانت ادوردز ندارند و یا اطلاعات ادوردز شرکت برایشان محرمانه است می توانند آزمون تستی ارائه کنند. امیدوارم از این مقاله هم که به صورت اختصاصی از سایت همیار وب گردآوری شده است استفاده کافی را برده باشید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار