آزمون آنلاین رانندگی ️ بیشترین ها

این حس مسئولیت پذیری ایجاب می کند که مطالب کتاب را به طور جامع و کامل مطالعه کنید. برای شروع مجدد آزمون نیازی به ریفرش صفحه نیست و بعد از پایان آزمون فقط کافیه روی گزینه ” دوباره شروع کن ” کلیک کنید. این آزمون آنلاین تنها آزمون یک پارچه رایگان در فضای مجازی می‌باشد.

جزوه بازار پول وسرمایه دانشگاه علمی کاربردی [تهیه سال ۱۴۰۱]

آزمون آنلاین رانندگی ️ بیشترین ها

مانند سایر آزمون ها، آزمون آیین نامه رانندگی هم همچون سایر آزمون ها از سختی ها و چالش های خاص خود برخوردار است و قبولی در آن همواره نیازمند دانش و اطلاعات کافی در این زمینه است. نکته بسیار مهمی که بسیاری از هنرجویان آموزش رانندگی را سردرگم کرده، نوع استفاده از تست های آیین نامه راهنمایی و رانندگی است. تغییراتی که در آزمون‌های آیین‌نامه اصلی ایجاد شده برخی از هنرجویان را دچار مشکل کرده است.

آزمون آیین نامه شماره 5

پس از پایان آزمون یک ورق کاغذ پیش دست خود قرار دهید و نکات هر سؤال را یادداشت کنید و نکات را درون متن آیین نامه پیدا کنید. پس از سه ازمون تسلط شما شروع به بالا رفتن می‌کند و هر چه پیش می‌روید تسلط شما بیش‌تر می‌شود. بله، در امتحان آیین‌نامه اصلی از بخش فنی نیز سؤالاتی مطرح می‌شود. با توجه به خلاصه بودن مطالب در این نمونه سوالات وقت شما برای مطالعه موارد اضافه هدر نخواهد رفت و یک راست به سراغ اصل مطلب که همان آشنایی با آزمون های گذشته می باشد خواهید رفت و با آنها بیشتر آشنا میشود. روند دریافت گواهینامه به این صورت است که شخص ابتدا به آموزشگاه رانندگی نزدیک محل زندگی خود مراجعه و درخواست ثبت نام خود را ارائه میدهد. پس از آن نام متقاضی توسط آموزشگاه در سیستم راهنمایی و رانندگی ثبت می شود و سپس می بایست پرونده ای برای وی در آموزشگاه تشکیل شود.

سوالات فنی آیین نامه | آزمون آنلاین آیین نامه

تمام سوالاتی که در ازمون ایین نامه سایت تست درایور مشاهده می کنید هر بار در آزمون اصلی ایین نامه راهنمایی و رانندگی تکرار می شود تست آیین نامه آنلاین . به طور مثال شما امروز در آزمون آنلاین آیین نامه شماره 1 شرکت می کنید و جواب های صحیح را می بینید. اما حتما فردا یا دو روز دیگر هم دوباره در همین آزمون شماره 1 دوباره شرکت نمایید. در واقع تعدادی از تستهای آزمون اصلی راهنمایی و رانندگی، مربوط به بخش فنی آیین نامه است.

  • سوالات آیین نامه کتبی رانندگی به صورت پرسش‌های چهارگزینه‌ای طرح شده و در مدت ۳۰ دقیقه به شما اجازه پاسخگویی داده می‌شود.
  • استفاده از این آزمون ها خیلی راحت می باشد ولی برای آن دسته از هنرجویان که با نحوه این تست ها آشنایی نداشتند این آمورش را به صورت ویدئو گذاشتیم امیدوارم دیگه بهانه ای برای چگونگی استفاده از آزمونها نداشته باشید.
  • در واقع تعدادی از تستهای آزمون اصلی راهنمایی و رانندگی، مربوط به بخش فنی آیین نامه است.
  • آزمون اصلی شامل سوالات فنی هم می باشد که کل سوالات فنی خودروها جمعاوری شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.
بدون نیاز به تهیه کتابهای متعدد و جزوه، همه آنچه لازم است در اختیار تان خواهد بود. بخش مهمی از تستها به صورت رایگان است و نیازی نیست هزینه ‌ای برای دانلود آن صرف کنید. روزهای پیش از آزمون آیین نامه کافیست مروری روی نکته‌ هایی که یادداشت کرده‌اید داشته باشید چند آزمون را مرور کنید.

نظرات شما برای ما ارزشمند است، لطفا پس از استفاده از این آزمون ها نظر یا انتقاد یا پیشنهادی که دارید در پایین همین صفحه درج کنید.

تست آزمون آیین نامه راهنمایی و رانندگی درایوینگتنها راهی که میتوان به کمک آن از پس دو آزمون سخت راهنمایی و رانندگی بر آمد این است که نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم را دانلود و چندین بار آنها را مطالعه نمایید. بسیاری از افراد که آگاهی درستی از ضرورت مطالعه تست آزمون نهایی آیین نامه رانندگی ندارند، در پیش از آزمون بسیار سردرگم و حیران اند. آن ها تلاش می کنند مطالبی را با سایر هنرجویان مرور کنند و هر وقت با مطلبی متفاوت روبرو می شوند که آگاهی نسبت به آن ندارند، دچار استرس می شوند.

تست آیین نامه

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار