آموزش صرافی کوینکس آموزش معامله گری و نحوه دریافت جایزه Coinex میهن سیگنال

صرافی کوینکس CoinEx در سال 2017 افتتاح شد و دفتر مرکزی آن در کشور هنگ کنگ می باشد. در این صرافی می توان طیف گسترده ای از ارز های دیجیتال را مورد معامله قرار داد. خرید ارز دیجیتال در این صرافی بسیار راحت بوده و با انواع کارت اعتباری می توان حساب را شارژ کرده و ارز مورد نظر را خریداری کرد. با کلیک بر روی لینک فوق وارد وب سایت کوینکس خواهید شد، در ادامه برای ثبت نام کوینکس با گوشی لازم است تا مراحل زیر را انجام دهید. برای اینکه بتوانید نسخه مورد نظر تلفن همراه خود را دانلود کنید باید از لینک های موجود در صفحه اصلی این وب سایت استفاده کنید. پس از کلیک بر روی لینک دانلود نسخه مورد نظر اپلیکشن مطابق تصویر زیر، تا دانلود کامل آن منتظر بمانید و سپس آن را نصب کنید.

سبد خرید

آموزش صرافی کوینکس آموزش معامله گری و نحوه دریافت جایزه Coinex میهن سیگنال

سپس نرم افزار از شما خواهد پرسید که آیا قوانین صرافی کوینکس را مطالعه کردید و آن را قبول دارید؟ با زدن دکمه بله، کادر پر می‌شود و ثبت نام شما تکمیل می‌شود. (گام یکم) اپلیکیشن گوگل آتنتیکیتور مناسب برای تلفن همراه خود را از طریق لینکهای موجود در این صفحه دانلود و نصب نمایید. سایت مستر درآمد با ارائه آموزش هایی در زمینه ارزهای دیجیتال سعی در این دارد که ایرانیان عزیز را در این زمینه آموزش داده و از ضررهای احتمالی که از نا آگاهی جامعه در این حوزه می تواند حاصل شود جلوگیری نماید. برای ورود به صرافی کوینکس حتما باید با IP خارج از ایران وارد شوید. برای برداشتن ارز های دیجیتال خود یا انتقال آن ها به کیف پول باید به شکل زیر عمل کنید. نکته ای که باید بدانید این است که برای هربار وارد شدن باید به قسمت log in بروید و ایمیل و رمز عبورتان را وارد کنید تا بتوانید وارد اکانتتان شوید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در کوینکس لطفا از صفحه ما بخواهید.

روش دیگر آن است که فرض کنید پوزیشن شما در ضرر است و تحلیلی که کرده بودیم اشتباه از کار درآمده است و می خواهیم به سرعت پوزیشن را ببندیم که جلوی ضرر گرفته شود. از طرفی اگر بخواهیم صبر کنیم تا فروش پوزیشن ما روی مقدار مشخصی که هست انجام شود باید کارمزد Maker را بپردازیم، امکان دارد که یکباره ضرر کنیم. در این شرایط می توانیم کل پوزیشن خود را انتخاب کرده و با کلیک بر روی Close position و سپس Confirm، تمامی قراردادهای خود را در قیمت مارکت به فروش برسانیم.

به این ترتیب، آنالیز سود و زیان حساب اسپات شما به صورت روزانه فعال می‌شود. تحلیل حساب به صورت خودکار انجام می‌شود و اطلاعات آن در اختیارتان قرار می‌گیرد. برای دسترسی به این اطلاعات باید وارد بخشAsset Overview شوید و در ادامه، روی گزینه PNL Analysis کلیک کنید. در کادر سوم، نشانی کیف پول مبدأ را درج کنید که قصد دارید ارز دیجیتال را از آن ارسال کنید.

فعال کردن شماره موبایل باعث می‌شود تا امنیت استفاده از حساب کاربری در این سایت بیشتر شود. مراحل ثبت نام در کوینکس را مرور کردیم .و هم‌چنین روش فعال کردن تائیدیه دو عاملی را نیز بعد از اتمام این مراحل بیان کردیم. اما لازم است تا روش فعال کردن این تائیدیه را از حساب کاربری نیز تشریح کنیم. برای این منظور ابتدا باید مراحل ورود به حساب کاربری در سایت کوینکس را مرور کنیم. البته برای ورود به حساب کاربری خود در این صرافی می‌توانید از طریق اپلیکیشن این صرافی نیز اقدام کنید.

برای مثال تصور کنید که با ۱۰۰۰ دلار وارد بخش فیوچرز کوینکس می‌شوید و سپس با ۱۰۰ دلار آن، روی اتریوم ۱۸۶۰ دلاری ترید کرده و آن را معامله می‌کنید. در اینجا عددی به نام عدد لیکوئید برای شما لحاظ می‌شود. این عدد به معنای این است که اگر ارزش اتریوم به ۱۲۰۰ دلار کاهش یابد شما دارایی خود را از دست می‌دهید.

– صرافی بای بیت Bybit

وقتی گزینه مورد نظر را کلیک کردید، تعدادی از کارهای مربوط به استیک به شما پیشنهاد می شود که شامل مواردی از جمله ، ، و هستند. الگوریم یا به عبارتی (اثبات کار) روشی است که برخی از شبکه ها بر طبق آن طراحی شده اند. حالا بر این اساس کاربران می توانند فعالیت خود را شبیه به یک ماینر پیش برده و برطبق هر تراکنشی که تائید شد، بونوس (پاداش) بگیرند.

فعالسازی قابلیت 2AF جهت بالا بردن امنیت حساب شما می باشد و دو گزینه در اختیار شما قرار داده است. با انتخاب یکی از این دو موارد می توانید سطح امنیت حساب خود را بالا ببرید. ثبت نام در coinex بسیار ساده است و افتتاح حساب در این صرافی نیازی به ارائه هیچ گونه اطلاعات اضافی ندارد. مراحل ثبت نام در کوینکس به صورت مرحله به مرحله در این بخش ارائه شده است. با توجه به اطلاعات الکسا، سایت تحلیل اطلاعات بازدید کنندگان، صرافی کوینکس دارای رتبه 140 در بین سایت های ایرانی می باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار