اتاق فرار رویا حس خوب کودکی معرفی و بررسی مجله اتاق فرار-آل اسکیپ

اتاق فرار رویا حس خوب کودکی معرفی و بررسی مجله اتاق فرار-آل اسکیپ

به هر حال شما نیاز به کار تیمی دارید و باید از قوانین ریاضی، تیز بینی، منطق ربط دادن چیز‌های مختلف به هم و شجاعت استفاده ترسناکترین اسکیپ روم کرج کنید. گاهی در یک مکان تاریک و وحشتناک سرنخی وجود دارد که باید دل به دریا زده و آن را پیدا کنید. اتاق فرار در هر ژانری باشد، رگه های وحشت را در خود دارد که باعث شده استفاده از این مکان ها برای افراد زیر 16 سال و در برخی موارد کمتر از 18 سال ممنوع باشد. سال 1891، یک قاتل زنجیره ای در لندن 11 نفر را به یک روش کشته است. از دست پلیس کاری بر نمی آید حتی بهترین کاراگاه لندن که تقریبا به رد قاتل رسیده در دفتر کار خودش به قتل می رسد.

  • هزینه ورودی این مجموعه، 90 هزار تومان بوده و به صورت 4 تا 6 نفره انجام می شود.
  • واقعا هیچ چیزی مثل گذروندن زمان با آدمایی که واقعا باهاشون حال می کنیم نیست!
  • پس از این ماجرا پلیس، لورن مادر جولیا را دستگیر کرده و ماموریت شما در این اتاق فرار تهران از منزل جولیا شروع می شود که باید به صورت مخفیانه وارد منزل لورن شده و مدارک بیگناهی وی را پیدا کنید.
  • به این موضوع دقت کنید که اتاق فرار در هر ژانری باشد، رگه های وحشت را در خود دارد که باعث شده استفاده از این مکان ها برای افراد زیر 16 سال و در برخی موارد کمتر از 18 سال ممنوع باشد.
تجربه‌ی یک شادی منحصربفرد را می‌توان از این دو ژانر اسکیپ روم انتظار داشت. به طور کلی در هر دو ژانر معرفی شده لحظات بسیار خوبی را در بازی پشت سر خواهید گذاشت. اتاق فرار ارهبه هر حال در هر سناریویی که قرار بگیرید، باید سرنخ ها را پیدا کرده و آنها را دنبال کنید.

ترمینال های اتوبوس تهران؛ اطلاعات پایانه های مسافربری

اگر به حل معما با درجه سختی بیشتر علاقه دارید، اتاق فرار با سناریو معمایی را انتخاب کنید. ژانر فانتزی برای افرادی مناسب است که علاقه به حل کردن بازی با معماهای متفاوت و غیر واقعی دارند و ژانر جنایی برای افرادی که علاقه به فیلم های جنایی و سناریوهای جنایی و قتل دارند، مناسب است. اتاق فرار ترسناک، اتاق فراریست که شما را به داستانی پر از هیجان دعوت می کند. شما و تیمتان نقش اصلی داستان را دارید و بازیگر آن هستید! مانند اکثر اتاق ‌های فرار، ابتدا سناریوی بازی را می‌ شناسید. وقتی کاملا حاضر بودید وارد اتاق خواهید شد و بازی شما آغاز می ‌شود.

اتاق فرار پنهان شده در سایه

بر اساس این تم است که حال و هوای بازی، نوع معما، لباس‌ها، فضای داخلی و غیره تعیین می‌شوند. بله، برخی از اتاق فرارهای ما به‌گونه‌ای طراحی شدند که تمامی افراد به‌راحتی بتوانند حضور پیدا کنند. اگر به چالش، معما و هیجان علاقه دارید پیشنهاد می کنیم همراه خانواده، دوستان و همکارانتان به صورت گروهی این بازی را تجربه کنید.

حال شما که قصد بازدید از آثار وی هستید، وارد منزل شخصی فریداکالو می شوید. اما درب پشت سر شما قفل شده چرا که این نقاش چالشی برای افرادی که مایل به ورود آن ها نیستند به وجود آورده و حالا 75 دقیقه فرصت دارید تا از این مخمصه رها شوید. تصور کنید ویروس مرگباری سراسر دنیا را فرار گرفته و باعث شده جمعیت کره زمین کمتر از 2 میلیون نفر شود. حتی افرادی که زنده ماندند نیز همگی بینایی خود را از دست داده باشند و باعث کاهش جمعیت جهان شده است. تنها تعداد اندکی افراد بینا در دنیا وجود دارد که همگی داخل یک شکنجه گاه هستند و نابینایان نیز به دنبال این افراد برای پایان دادن به زندگی آن ها هستند. در این صورت شما وارد شکنجه گاهی می شوید که 60 دقیقه فرصت دارید تا اطلاعات افراد بینا را پیدا کرده و با نابودی آن ها جلوی نابودی نسل بینایان را بگیرید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار