ارائه خدمات تخصصی شبکه در کوتاه ترین زمان-ترازنت

ارائه خدمات تخصصی شبکه در کوتاه ترین زمان-ترازنت

همچنین با استفاده از برنامه veeam replication شما قادر خواهید بود به راحتی اطلاعات از دست رفته در سرور ها و ماشین های مجازی را بازگردانی خدمات شبکه ترازنت کنید. بکاپ گیری با veeam backup به راحتی و از طریق یک کنسول مدیریتی قابل انجام است. خدمات اکتیو شبکه شامل تنظیمات دستگاه های مختلف در شبکه همچون کارت شبکه، سوییچ ، مسیریاب ، دیوار آتش ، مبدل فیبر نوری و سرور می باشد. رضایت کامل از بابت خدمات ارائه شده از مجموعه ترازنت هم در حوزه شبکه و فن آوری اطلاعات و هم در حوزه نرم افزار وجود دارد .

  • در این شاخه خدماتی مثل سیستم تلفن voip، مجازی سازی سرور، خدمات پسیو و اکتیو شبکه و پشتیبانی و راه اندازی شبکه را ارائه می دهد.
  • شرکت پیراسیس، خدماتی در حوزه پشتیبانی و نگهداری شبکه، کامپیوتر، زیرساخت، ایمیل و امنیت اطلاعات ارائه می‌کند.
  • فعالیت های خدماتی شبکه شامل طیف گسترده ای از کارهایی می شود که از پیش از راه اندازی و نصب شبکه تا اتمام کار و پشتیبانی و مدیریت شبکه انجام می شود.
  • شرکت خدمات شبکه اعتماد شبکه پرهام مستقر در تهران با ارائه خدمات مشاوره و راه اندازی شبکه از صفر تا صد، آماده همکاری با شرکت ها و ارگان ها جهت انجام تمامی خدمات شبکه در تهران، کرج و سایر نقاط ایران می باشد.

امنیت شبکه یک اصطلاح گسترده است که شامل بسیاری از فناوری‌ها، دستگاه‌ها و فرایندهای مختلف می‌شود. Network security یا امنیت شبکه به مجموعه‌ای از قوانین و تنظیماتی گفته می‌شود که برای محافظت از یکپارچگی، محرمانه بودن و دسترسی شبکه‌ها و داده‌های رایانه‌ای با استفاده از فناوری‌های نرم افزاری و سخت‌افزاری طراحی شده است. سازمان‌ها با دریافت خدمات ویپ قادر خواهند بود یک مرکز تماس ایجاد کنند و با یکپارچه‌سازی آن با نرم افزار CRM، بازدهی ارتباطات با مشتریان خود را به طور چشم‌گیری افزایش دهند. با پیاده سازی سیستم ویپ امکاناتی مثل صف تماس، پاسخگویی خودکار، صندوق صوتی، نظرسنجی از مشتریان و قابلیت های دیگر می‌توانید به صورت حرفه‌ای ارتباط با مشتریان خود را مدیریت کنید و گامی بلند برای کسب رضایت بیشتر آنها بردارید.

شما می توانید از خدمات امنیت شبکه پیشگام رایانه برای بهبود و حفظ مسائل امنیتی شبکه های کامپیوتری خود بهره ببرید. از آنجا که تعداد شرکت‌ها و سازمان‌های تجاری و حتی اداری در تهران بیشمار است، رقابت زیادی بین شرکت‌ها وجود دارد. از این رو هریک از شرکت‌ها می‌کوشند شبکه‌ای قدرتمند در سازمان خود داشته باشند و از خدمات کامپیوتری عالی بهره‌ مند شوند. ناگفته نماند که خدمات شبکه در تهران تنها مختص شرکت‌های بزرگ نیست، و شرکت‌های متوسط و کوچک نیز متناسب با نیاز خود خدمات شبکه دریافت می‌کنند. این خدمات می‌تواند شامل نصب یک نرم افزار یا پیکربندی یک سیستم و یا پشتیبانی از شبکه یک سازمان باشد.

انواع خدمات شبکه

راه اندازی سرویس های شبکه کامپیوتری نظیر دامین کنترلر، اکتیو دایرکتوری، DHCP ،DNS ،WDS و … برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه های پشتیبانی شبکه و استعلام قیمت پشتیبانی شبکه به صفحه تعرفه پشتیبانی شبکه مراجعه کرده و یا با شماره‌های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید. هر وقت نیاز به خدمات حتی در خارج از ساعت کاری داشته ایم کارشناسان ترازنت همکاری های لازم را با ما انجام داده اند.مشاوره های لازم در خصوص بروزرسانی و امنیت شبکه هم توسط مجموعه ترازنت ارائه می گردد.

دپارتمان های تخصصی شبکه

ارائه خدمات شبکه در تهران، میتواند به صورت حضوری، آنلاین و یا از راه دور صورت گیرد. شرکت رایان پشتیبان یکی از شرکت‌های خدمات و پشتیبانی از شبکه در تهران است که خدمات متنوعی برای ارتقا و تامین امنیت شبکه‌ به شرکت‌ها ارائه می‌دهد. تیم رایان پشتیبان دارای تیمی مجرب و تحصیل کرده بوده که هر کدام وظایف خود را در زمینه شبکه به صورت تخصصی انجام می‌دهند.

ما میدانیم که پیدا کردن شرکت معتبر خدمات کامپیوتری و اعتماد کردن به آن چقدر دشوار است . پیگیری و رعایت شرایط مشتری و پاسخگویی کارشناسان حرفه ای از ویژگی های بارز ترازنت می باشد. تعهد، تخصص، کیفیت، کمیت و فناوری، تنها شعار این شرکت نیست بلکه یک فرهنگ برای این شرکت محسوب می شود و در عملی کردن این شعارها، از هیچ تلاشی دریغ نمی کند. شما می توانید بدون نگرانی از بابت خدمات شبکه و مسائل مربوط به آن ها، تنها به رشد برند خود فکر کنید. اگر بخواهیم صادقانه به شما بگوییم، بله در بعضی موارد استخدام یک فرد برای موسسات به صرفه تر و اقتصادیست. با چک کردن وضعیت موجود و مشخص کردن استانداردهای لازم، می‌توانیم زیرساخت لازم را برای شرکت‌ها فراهم کنیم.

مجازی سازی شبکه روشی است برای ترکیب منابع موجود در یک شبکه با هدف تلفیق چندین شبکه فیزیکی، تقسیم شبکه به چند بخش یا ایجاد شبکهه ای نرم افزاری بین ماشین های مجازی. بدون تردید بهره مندی از چنین شبکه هایی می تواند مزیت های بسیاری را برای شما فراهم کند ولی آنچه مهم است افرادی هستند که چنین شبکه ها را راه اندازی می کنند. هزینه هایی که برایخدماتراه اندازی شبکه های کامپیوتریاز شما درخواست می شود بسیار متغیر است و به عوامل گوناگونی بستگی دارد . از جمله اندازه و تعداد شبکه های کامپیوتری می تواند به طور مستقیم هزینه ی راه اندازی شبکه های کامپیوتری را تحت کنترل قرار دهد .همکاران ما قبل از انجام هر گونه اقدامی می توانند به طور تقریبی هزینه ی نهایی را برای شما اطلاع دهند . امنیت داده های موجود در یک شبکه نیز بالا است و امکان از دست رفتن آن ها نیز با بهره مندی از این روش بسیار کاهش می یابد با این توضیحات بدون تردید می توانید اهمیت بهره مندی از چنین خدمات را بهتر درک کنید .

راه اندازی شبکه

با توجه به شرایط فعلی و کمک به کسب و کارها برای مشتریان جدید 15% تخفیف لحاظ می گردد. ما علاوه بر کیفیت و سرعت عمل بالا در خدمات شبکه های کامپیوتری، سعی کرده ایم که قیمت ها را نیز متعادل نگهداریم تا مشتریان گرامی بتوانند با کمترین قیمت بهترین خدمات را دریافت کنند. علاوه بر آن نیروهای متخصص ما به صورت شبانه روزی و به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی است. پاسخگویی سریع و رفع مشکلات تخصصی و ارائه راهکارهای فنی شبکه از مزایای دریافت خدمات از پیشگام رایانه است. نیروهای شبکه پیشگام رایانه به صورت شبانه روزی و دائمی آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی هستند. سعی ما بر آن است با مدیریت بهینه شبکه شما و بازدیدها و بررسی های دوره ای مشکلات را پیش از تبدیل شدن به فاجعه عیب یابی و رفع کنیم.

نقش شبکه‌های کامپیوتری در سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی در حال حاضر انکار ناپذیر است. عدم برخورداری از یک شبکه ایمن و مناسب می‌تواند مشکلات مختلفی برای مجموعه ایجاد کند. تیم خدمات کــــوشا شــبکه اریکه در زمـــینه مشاوره، طراحی، تامین تجهیزات، نصب و راه اندازی شبکه، نظارت و ارائه خدمات شبکه ، پشتیبانی‌ شبکه ، شامل شبکه‌های دیتای مسی، فیبر نوری، بی‌ سیم، مرکز داده، در سطح کشور با سابقه ی درخشان و نیروهای مجرب فعالیت دارد. اگرچه راه اندازی درست یک شبکه در پایداری آن اهمیت دارد اما بروز هر اشکال احتمالی در شبکه های کامپیوتری، امری گریز ناپذیر است به همین دلیل برای اینکه سال ها یک شبکه با ثبات داشته باشید، باید خدمات نگهداری و پشتیبانی را جدی بگیرید. متخصصان این کار، با بهره گیری از تجربیات روز و با بهترین دانش و امکانات، با پشتیبانی فنی از شبکه ها، ایرادات احتمالی را رفع می کنند تا همیشه پایداری آن حفظ شود. آوش نت در کنار خدمات پشتیبانی، آموزش کار با سرویس ها و نرم افزارهای مورد نیاز را هم به شما ارائه خواهد کرد تا مشتریان بتوانند بهترین عملکرد را در زمان پشتیبانی داشته باشند و یا دیگر نیازی به پشتیبانی از طرف هیچ شرکتی نداشته باشند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار