النگو طلا النگوهای جدید دخترانه و زنانه خرید اینترنتی نقد و اقساط انواع النگو

النگو طلا النگوهای جدید دخترانه و زنانه خرید اینترنتی نقد و اقساط انواع النگو

تا اینجا با چند نکته درباره انتخاب و خرید النگو طلا مناسب آشنا لیست اسباب بازی دخترانه شدیم. در ادامه لیستی از ۲۵ النگو طلا ارزان، باکیفیت و محبوب در بازار ایران را برای شما آماده کرده‌ایم. همه این النگوهای طلا از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. فراموش نکنید که با کلیک روی تصویر یا دکمه هر آیتم، می‌توانید تصاویر و اطلاعات بیشتری را درباره محصول به دست بیاورید. در این راهنمایی خرید 10 مدل پرفروش النگوها همراه با مشخصات و نظرات مثبت و منفی کاربران و خریداران جهت انتخاب خرید شما پیشنهاد داده شده است. تا بتوانید یک انتخاب مناسبی داشته باشید و از خرید خود راضی باشید.

  • طلا فلزی نرم است و شکل‌پذیری راحتی دارد، برای اینکه طلاهای ساخته شده در مقابل فشار و ضربه مقاوم باشد، آن ها را با آلیاژهای دیگر ترکیب می‌کنند.
  • اگر قصد حک کردن طرح یا عبارتی را روی طلای خود دارید، پیشنهاد می­کنیم ابتدا در اینترنت طرح­های مختلف را ببینید و سپس مناسب­ترین آنها را انتخاب کنید.
  • نکته‌هایی بسیار ضروری در مورد نگهداری زیورآلات وجوددارد کـه عده اي از مصرف کنندگان طلا و جواهر با این کـه سال‌هاست از آن ها استفاده می کنند، اما بدلیل عدم توجه بـه ظرایف کار ازآن بی اطلاع اند.
  • النگوها در سایزها و شکل­های مختلفی تولید می­شوند که خریداران می­توانند طبق سلیقۀ خود هر یک از آنها را انتخاب و خریداری کنند.
  • اگر النگو طلا ظریف باشد، باید بیشتر مراقب آنها باشید تا هیچ آسیبی نبینند، زیرا به راحتی ممکن است دچار شکستگی یا تغییر شکل شوند.
  • یکی از معایب این مدل النگوها این است که سریعا تغییر فرم می‌دهند و به راحتی خم می شوند.

البته طرح‌ها و انواع دیگری از طلا در بازار موجود است که با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر می‌توانید عکس النگو طلا در هر نوع و مدلی را مشاهده نمایید. اگر خرید تک‌پوش طلا و یا النگو طلا برای استفاده خودتان به‌صورت روزمره و یا در مجالس است، باید زیبایی النگو را مدنظر داشته باشید. النگو طلا 1400 با طرح‌های جدید یک انتخاب مناسب است تا زیبایی طلا بیشتر به چشم آید. یکی از نکات دیگر که معمولا بانوان توجهی به آن ندارند، لوسیون ها و انواع کرم های ضد آفتاب و مراقبتی است. از آنجایی که از ترکیباب این کرم ها اطلاع کاملی ندارید، بهتر است حواستان به تماس آنها با النگو ریز طلا یا تکپوش طلا باشد.

لازم به ذکر است که طلاها در رنگ­های مختلف رزگلد، سفید یا سبز وجود دارند که با توجه به رنگ پوست و سلیقۀ خود می­توانید هریک از آنها را تهیه کنید. همچنین طلاهایی که رنگ­های مختلفی دارند قیمت تقریباً یکسانی دارند. برای اینکه النگو راحت­تر روی دست شما جابجا شود، بهتر است به اندازۀ 1 الی 1.5 سانتی متر بزرگ‌تر از اندازۀ مچ‌تان باشد. برای اینکه سایز مچ خود را اندازه گیری کنید کافی است مچ دست را به حالتی که قرار است النگو را دست کنید درآورید. سپس انگشت شصت و انگشت کوچک خود را به هم بچسبانید و سعی کنید مانند الگو از مچ عبور دهید. نقطه­ای که دو انگشت شما بیشترین فاصله را از یکدیگر داشتند، بهترین محل برای تعیین سایز النگو طلاست.

راهنمای خرید بهترین کفش های روزمره زنانه سال 2021

اگر از سایز بدست آمده مطمئن نیستید یا به عنوان هدیه خرید می کنید، توصیه می کنیم از قطر متوسط ​​65 میلی متر استفاده کنید که برای اکثر مردم مناسب است و تا کنون رایج ترین اندازه در دنیا بوده. در کشور ما سایز 3 زنانه است که به طور معمول برای اکثر بانوان مناسب است. طلا فلزی نرم است و شکل‌پذیری راحتی دارد، برای اینکه طلاهای ساخته شده در مقابل فشار و ضربه مقاوم باشد، آن ها را با آلیاژهای دیگر ترکیب می‌کنند.

انواع حکاکی روی النگو طلا دخترانه

اگر رنگش تغییر یافته بود یا دچار خط‌وخش شده بود از خرید آن اجتناب نمایید. اگر طرفدار استفاده از ساعت نیستید، می­توانید از النگو یا تک­پوش خود در دست چپ استفاده کنید. البته به خاطر داشته باشید که مهم­ترین اصل، راحتی شماست، شما می­توانید النگو یا دستبند خود را در هرکدام از دستانتان که راحت­تر هستید استفاده کنید. اگر دوست دارید طلای نو بخرید، حتماً به ظاهر و قفل آن توجه کنید؛ چرا که طلای نو هیچ خط و خشی روی سطح خود ندارد و کاملاً صاف، یکدست و براق است. عیار النگوهای عربی که به آنها النگو اماراتی گفته می‌شود، معمولا از 20 شروع می‌شود. توصیه می شود وقتی جنس جواهری را از مغازه دار مورد اعتماد خود با فاکتور ومشخصات دقیق آن خریداری میکنید، بـه مغازه دار دیگری برای محاسبه نشان ندهید.

به طور معمول سود فروشنده از فروش النگو طلا چیزی حدود به 7 درصد قیمت نهایی است. بعنوان یک قانون کلی همیشه النگو و تک پوش را انتخاب کنید که 1 تا 1/5 سانتیمتر بزرگ تر از اندازه مچ دست شما باشد. همان­طور که در سطور بالاتر ذکر شد، مبالغ دیگری تحت عنوان اجرت و مالیات و سود به قیمت طلا افزوده می­شود. اگر النگو طلا حکاکی یا نقوش مختلف داشته باشد، به این معنی است که زمان زیادی صرف ساخت آن شده و هزینۀ اجرت آن بالاتر خواهد بود.

هنگام خرید النگو طلا،باید در نظر داشته باشید که النگو چگونه در دست شما قرار می‌گیرد. به طور معمول، دستبندهای سرآستین و النگوهای زنانه به گونه ای طراحی شده اند که به صورت آزاد روی مچ قرار می گیرند. شل بودن آنها در سرآستین توجه بیشتری را به دنبال خواهد داشت و ظریف‌تر و جذاب‌تر به نظر می رسد. این موضوع تا حدی به سلیقه شخصی و همچنین به طراحی النگو بستگی دارد.

برخورد این مواد نیز می­تواند جلا و رنگ اصیل طلا را تحت تاثیر قرار دهد. از دیگر تفاوت‌های النگوهای ایرانی و خارجی، می‌توان به عیار آنها اشاره کرد.عیار طلاهای هندی از 14 آغاز شده و معمولا تا 18 تولید می‌شود؛ به همین دلیل قیمت بسیار کمتری نسبت به طلای ایرانی دارد. فلزات مختلف را ترکیب کنید، مادربزرگ شـما ممکن اسـت با این نظر مخالف باشد امّا امروزة ترکیب کردن فلزات مختلف باهم بـه یک اصل در صنعت مد بدل شدة اسـت. روز‌هایی کـه از مچ دست تا آرنج النگو طلا بـه دست می کردند تمام شده اسـت. این بـه این معنی اسـت کـه درانتخاب لباس باید بـه سراغ نمونه‌ هـای سادة تر باشید. زمانی کـه مردم به جواهرات طلا فکر می کنند، اوّلین چیزی کـه به نظرشان میرسد طلا زرد اسـت.

امروزه استفاده و خرید طلا، جواهرات و به طور کلی زیورآلات اصل یا مصنوعی طرفداران زیادی پیدا کرده است. النگوها در سایزها و شکل­های مختلفی تولید می­شوند که خریداران می­توانند طبق سلیقۀ خود هر یک از آنها را انتخاب و خریداری کنند. در این مقاله تلاش شده انواع النگو طلا و تک پوش طلا معرفی شود تا راهنمای کاملی برای خرید باشد. پس اگر تصمیم به خرید النگو طلا را دارید مطالعۀ این مقاله می­تواند برای شما مفید باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار