انواع دستگاه لوله بازکنی به همراه قیمت و مشخصات :: پارس کمک شرکت خدماتی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه و حفر چاه و تشخیص نم

از دیگر برندها می توان به میلاد، اطلس اصفهان، ای جی پی و… آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید. برای دسترسی به وب سایت ابزارمارکت ، لطفا فیلترشکن خود را خاموش کرده و صفحه را مجدد بارگذاری بفرمایید.

لوله بازکن شارژی جی سی بی مدل JCB6001Li

قیمت دستگاه لوله بازکن بر اساس برند، جنس استفاده شده در آن و موتوری که نیروی محرکه فنر را تأمین می کند تعیین می شود. در سایت فنی کارا (fanikara.com)، این امکان وجود داره که محصولات مرتبط با خدمات لوله بازکنی (ابزارها) به لوله بازکن ها معرفی بشه و فروخته بشه. در صورتی که تمایل به همکاری دارید، لطفا با پاسخ به همین کامنت، اعلام بفرمایید تا خدمت تون تماس بگیریم و بتونیم روی شرایط همکاری، به توافق برسیم. ما در این مطلب قصد داریم برخی از دستگاه های لوله بازکنی موجود در ایران را به همراه قیمت های آنها و همچنین مشخصات ظاهری و فنی آنها را مورد بررسی قرار دهیم . کلیه ی دستگاهها و ملحقات لوله بازکنی شرکت میلاد ژنراتوردارای یکسال گارانتی قطعات مکانیکی می باشد.

کارایی و ظاهر این دستگاه کاملا شبیه به دستگاه های لوله بازکن فنری می باشد با این تفاوت که دارای دو چرخ برای جابجایی راحت تر است. کارکرد دستگاه لوله بازکنی دریلی نیز به این صورت است که با اتصال فنر فلزی به قسمت دریل دستگاه، می توان با چرخش سریع فنر، تمام رسوبات درون لوله گرفته شده را از بین برد. استفاده از این دستگاه نسبت به مدل های دیگر خطرناک تر می باشد به این دلیل که این امکان وجود دارد در حین چرخش، فنر فلزی از دستگاه دریل جدا شده و به سمت دست ها و یا صورت پرتاب بشود. ابتدا دستگاه را به برق متصل کنید سپس سر فنر را به دستگاه متصل نمایید حال فنر را وارد لوله گرفته شده کنید. آنقدر به این کار ادامه دهید تا فنر دستگاه لوله بازکنی به محل گرفتگی لوله برسد.

دستگاه لوله بازکن 550 تمام اتومات میلاد

انواع دستگاه لوله بازکنی به همراه قیمت و مشخصات :: پارس کمک شرکت خدماتی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه و حفر چاه و تشخیص نم

کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است. می‌توانید به وسیله روش‌ها زیر این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. برای جلوگیری از آسیب به دستان کاربر از دستکش مناسب استفاده شود.

فنر لوله بازکن مدل 12M

برای مشاهده و دریافت فیلم آموزشی استفاده از دستگاه لوله بازکن ، اینجا کلیک کنید لوله بازکنی ارزان فوری . امروزه دستگاه های لوله بازکن با کیفیتی تولید و به بازار عرضه می شوند که در ادامه به برترین آن ها اشاره می شود. لطفا در صورت تمایل به همکاری با لوله بازکنی برچسب، با ما تماس بگیرید. درصورتی که مشتریان محترم درخواست قطعه مورد نظر خود را اعلام نمایند، شرکت موظف به تامین قطعه مورد نیاز وارسال آن برای مشتری می باشد .

  • از مزایای مهم فنر استفاده شده در دستگاه لوله بازکنی انعطاف پذیری آن می باشد.
  • ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
  • برای دسترسی به وب سایت ابزارمارکت ، لطفا فیلترشکن خود را خاموش کرده و صفحه را مجدد بارگذاری بفرمایید.
  • سایت راندنو در موضوعات کالاهای برقی، لوازم دیجیتال، لوازم خانگی برقی، ابزار یراق و تولید کارگاهی اقدام به جذب فروشندگان می‌کند.
  • آگهی خود را بلافاصله در همین موقعیت و در همین صفحه به صورت vip و بالا نشین نمایش دهید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار