برنامه موبایل یاب ایرانی دانلود کافه بازار | zoomfing

برنامه موبایل یاب ایرانی دانلود کافه بازار | zoomfing

تفاوت انعکاس امواج بازگشتی از فلزات و آلیاژها سبب شناسایی فلزات در راکت موبایل یاب (راکت بازرسی) می گردد. در ویدئوی زیر نمونه از عمکلرد راکت بازرسی موبایل یاب و فلزیاب را مشاهده می‌کنید. هشدار این دستگاه به صورت بوق،‌چراغ و لرزش (ویبره) می‌باشد و سرعت شناسایی خوبی دارد.

اهمیت استفاده از گوشی یاب و موبایل یاب در مدرسه و آزمون کنکور

گوشی یاب و موبایل یاب یک راکت بازرسی بدنی است که بر مبنای تشخیص فلز کار می‌کند. در واقع این تجهیزات فلزیاب هستند که تجهیزات الکترونیکی مانند هندزفری، موبایل، دستگاه پخش صوت و … را نیز شناسایی می‌کنند. یکی از کاربردهای راکت های بازرسی استفاده از آن‌ها به عنوان دستگاه گوشی یاب و موبایل یاب در مدارس و سایر مراکز آموزشی است. حتی از این دستگاه به عنوان راکت بازرسی کنکور جهت جلوگیری از ورود وسایل ممنوعه از جمله موبایل به داخل جلسه آزمون استفاده می‌شود.

محصولات پر بازدید

در چنین شرایطی دستگاه موبایل یاب متوجه وجود دستگاه الکترونیکی مانند موبایل، تبلت و یا ساعت هوشمند شده و هشدار می دهد. این هشدار می تواند به صورت روشن شدن چراغ هشدار، صدای بوق با لرزش باشد. اگر تمایل به خرید دارید، توصیه می‌کنم سری به بخش دستگاه گوشی یاب و راکت موبایل یاب مدارس بزنید. این شرکت انواع متنوع و باکیفیتی از دستگاه های گوشی یاب ایرانی و وارداتی را عرضه می‌کند که من از کیفیت آن راضی بودم.

سوال : آیا دستگاه گوشی یاب مدرسه، مواردی مانند زیپ شلوار، دکمه لباس و مانتو و سگک کمربند را نیز شناسایی می‌کند ؟

بنابراین در مراکز آموزشی مختلف از جمله مدرسه، دانشگاه، آزمون کنکور و … می‌توان با استفاده از این دستگاه، از ورود تجهیزاتی مانند موبایل، هندزفری، دستگاه‌های پخش صدا و … جلوگیری کرد. به این تجهیزات دستگاه ردیاب موبایل و گوشی، دستگاه شناسایی موبایل، فرکانس یاب کنکور، دستگاه آشکار ساز موبایل و دستگاه شناسایی گوشی موبایل نیز گفته می‌شود. راهکار اول این است که دستگاه گوشی یاب را از فاصله 6 تا 10 سانتی‌متری بدن دانش آموزان بگیرید، تا فلزات ریز مانند دکمه، زیپ و … را شناسایی نکرده و فقط موبایل را تشخیص دهد.

با توجه به اینکه فلزات قسمت عمده‌ای از قطعات اصلی گوشی موبایل را تشکیل می‌دهند با راکت موبایل یاب به راحتی آن را تشخیص می دهد و پوشاندن گوشی موبایل با پارچه مقوا و غیره تاثیری بر شناسایی آن نخواهد داشت. راکت بازرسی بدنی سی تاچ مدل MD-300A ساخت ایران یکی از باکیفیت‌ترین راکت‌های بازرسی ادوات ممنوعه است. این راکت بازرسی به دلیل قیمت مناسب، دقت بالا، طیف گسترده شناسایی انواع فلزات و وسایل الکترونیکی به یکی از ابزار مهم جهت ایجاد نظم و مراقبت از فضای جلسات امتحان تبدیل شده است. حالا به سوال کاربران می‌پردازیم که پرسیده‌اند ؛ چگونه گوشی را از فلزیاب رد کنیم و خواستار توضیح درباره نحوه دور زدن راکت موبایل یاب شده اند. همانطور که می‌دانید، ورود انواع گوشی تلفن همراه به داخل مدرسه توسط دانش آموزان ممنوع است.

  • به همین دلیل جلوگیری از ورود برخی از دستگاه های الکترونیکی غیر مجاز یک چالش همیشگی برای پرسنل حراست به حساب می آید.
  • در ضمن اگر قصد خرید دارید، می‌توانید در صفحه دستگاه گوشی یاب مدارس، مدلهای متنوع راکت های بازرسی بدنی برای مدرسه را با قیمت مناسب مشاهده کرده و دستگاه مورد نظر خود را خریداری نمائید.
  • افرادی که وظیفه بازرسی بدنی مراجعین رو دارند با استفاده از راکت موبایل یاب موظف به بازرسی همه قسمت های بدن حتی کفش هستند.
  • یکی از چالش‌های همیشگی برگزارکنندگان امتحانات سراسری مانند کنکور، ورود وسایل الکترونیکی ممنوعه مانند موبایل، ماشین حساب، گیرنده‌های صوتی مانند هندزفری و … به داخل جلسه آزمون است.
  • فروش بهترین و جدید ترین دستگاه های معدن یاب دستگاه اسکن تصاویر ردیاب شعاع زن یونیاب طلایاب گنج یاب فلزیاب…
  • هر چه حساسیت کمتر باشد، باید راکت را به بدن نزدیک تر کنید تا بتواند موبایل را شناسایی کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار