برگزاری جشن تولد با تم پرنسس

در این بین لازم است که والدین در هنگام برگزاری جشن تولد برای کودکانشان به علایق و جنسیت آنها توجه ویژهای داشته باشند تا بهتر بتوانند تم تولد مناسبی خریداری نمایند؛ به طوری که اگر فرزند شما جزو آن دسته از کودکانی است که به برنامه کودک ها و انیمیشن ها علاقه زیادی دارد می توانید از تم های تولد برگرفته شده از این برنامه لباس السا آنا ها استفاده نمایید. عروسک السا و آنا از جمله عروسک های فوق العاده محبوب در بین بچه هاست. طراحی پیراهن اسکلت، کلاه کفشی، ترکیب رنگهای متنوع و شاد با طراحی ساده از جمله کارهایی بود که او در طول دوران کاریاش انجام داد. جهت خرید انواع تم جشن تولد زیبا و فانتزی از جمله تم تولد السا ساخت برند های ایرانی و خارجی راهکار های مختلفی پیش روی خریدار قرار داد.

در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه درست کردن تم تولد فروزن (frozen) که یک تم تولد دخترانه می باشد را یاد بگیرید. یکی از این ایده ها می تواند فیلم دیدن در فضای شبیه سازی شده به انیمیشن Frozen 2 همراه با نوشیدنی و خوراکی ها و هر چیز دیگری هماهنگ با تم کلی جشن باشد. وسایل تولد فروزن و همه خوراکی ها را با تم سفید و آبی هماهنگ کنید. روی میز جشن هم بشقاب، فنجان، دستمال و ظروف نقره ای زرق و برق دار بچینید به نحوی که ظاهر آنها کاملا هماهنگ با تم کلی جشن باشد. برای اینکه بیشتر از حال و هوای جشن و فیلم دیدن لذت ببرید از خوراکی هایی با تم تولد فروزن استفاده کنید مثلا کاپ کیک (کیک فنجانی) که روی آن ترافل های هم رنگ با جشن ریخته اید، بسته بندی ها و تاپرهایی به شکل آنا و السا. همیشه اسباب بازی هایی با سایز معقول در اختیار کودک بگذارید .

روز تولد زمان مناسبی است که با انتخاب تم تولد فروزن دخترتان را سورپرایز کنید. تاج تم تولد فروزن فقط مخصوص دخترتان است بقیه مهمان ها می توانند از کلاه تولد فروزن استفاده کنند. به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، یکی از کارهایی که میتوانید برای دخترتان انجام دهید، به یادگار گذاشتن عکسهای بامزهای است که با ست مادر و دختری همراه شدهاند؛ عکسهایی که میتوانند به صورت داستانی طراحی شوند یا صرفا یک ژست ساده باشند؛ اما در هر حال زیبایی خاص خودشان را خواهند داشت. لباس ست السا یک مجموعه کامل از اکسسوری ها همراه با پیراهن پرنسسی، دستکش و غیره است. همگی از این تم رنگی و ترکیبات آن پیروی می کند. تم تولد دخترانه السا طیف های رنگی سفید و آبی دارد و از المان های شاهزاده السا، شاهزاده آنا، پسری به نام کریستوف، آدم برفی به اسم اولاف، گوزنی به اسم سون و قلعه یخی و دانه های برف می باشد.

بگذارید بچه ها بچگی کنند و وارد رویاها شوند. شاید برای این تم هم زمان زیادی نیاز باشد زیرا اگر بخواهید شبیه به یک میوه باشید لازم است برای خود لباس بدوزید اما وقتی این تم را با دوستان تان در میان بگذارید در شب جشن با خلاقیت هایشان شگفت زده خواهید شد. این دو شاهدخت در کنار مادر و پدر خود زندگی می کنن و دوستان خوبی هستند. این یک تم فانتزی و خاص است و باید ظرافت و زیبایی در آن ترکیب شوند. برای این تم چندان کسی را به دردسر نخواهید انداخت و برای مواقعی که یک مهمانی بزرگ ترتیب داده اید و از خصوصیات اخلاقی همه مهمان ها با خبر نیستید بسیار مناسب است زیرا لباس های راه راه و چهارخانه در کمد همه پیدا می شود. بنابراین اگر برای کودک تان تولدی گرفته اید و تنها از مادرها دعوت کرده اید یا یک مهمانی کوچک زنانه ترتیب داده اید این تم انتخاب مناسبیست. در واقع اگر قرار است جشنی شرکت کنید که تم آن انیمیشن فروزن است بهتر است یکی از مدل های لباس شاهزاده السا یا آنا را بپوشید. اما پشت ظاهر خاص و هیجانانگیز این گوشیها، یک کمپانی مرموز قرار دارد که باعث میشود به همه فعالیتها و گوشیهای ماد شده توسط آن شک کنیم.

نیز می توانید از رنگ های سفید یخی و آبی روشن و سیلور استفاده نمایید. رنگ های آبی روشن، سفید یخی و سیلور در تم تولد السا و انا برترین رنگ ها هستند. تم های تولد از بهترین تجهیزات جشن تولد بوده و در نوع دخترانه و پسرانه در بازار عرضه می شود. شما همینطور می توانید تازه ترین لباس السا که به جهت این شخصیت دوستداشتنی کارتونی روانه بازار شده هست را از همین بخش به شکل آنلاین پیشنهاد دهید. توصیه می کنیم تزئینات این بخش را با پخش کردن برف مصنوعی و به کمک زمینه پولکی زرق و برق دار و بادکنک های رنگی به شکل دسته ای به رنگ تم جشن، انجام دهید. طراحی این بلیط ها را با استفاده از همان رنگ هایی که در فیلم هستند انجام دهید و حتما همه افراد با داشتن بلیط در دست وارد شوند و به کودک شما بدهند تا حس و حال گرفتن تولد در این فضا و دیدن فیلم در فضای سینما واقعی تر باشد. قبل از اینکه جشن تولد با تم تولد Frozen 2 را شروع کنید و در فضای واقعی که شبیه سازی کرده اید به دیدن آن بنشینید، ابتدا کاری کنید که فضا واقعی تر بنظر برسد مثلا بلیط تئاتر درست کنید که کودکان به اعضای خانواده بدهند.

آقایان می توانند از پشت مو، شلوار خمره ای و کتونی سه خط استفاده کنند و خانمها از مانتو خفاشی و اِپُل های بزرگ. همچنین استفاده از خوراکی های نوستالژیک مثل دوغ آبعلی، پفک مینو، نوشابه شیشه ای، شیرینی زبان، ساندویچ با نان بولکی و… از طرفی هم چون قرار است در این تولد، انیمیشن Frozen 2 را هم ببینید و به همین دلیل اتاق تلویزیون را تزئین کرده اید، بهتر است نوع غذاها هم متناسب با تم کلی جشن باشد مثلا ساندویچ هایی به شکل دانه های برف درست کنید، بینی هویجی اولاف را بخورید، نان پرتزل شبیه به دست های اولاف و مقداری هم پارفه توت فرنگی و قارچ با ماست درست کنید تا منوی شما تکمیل شود.

تولد گرفتن از جمله مراسم های خیلی خاصی محسوب می شود که باید آن را با ایده های ناب و یونیک، تبدیل به خاطره ای فراموش نشدنی کنید. نوستالژی به هر آنچیز که خاطره انگیز باشد اطلاق می شود و می توان از لباسهای دهه پنجاه، شصت و هفتاد برای این مورد بهره جست. می توان وسایلی که در کودکی استفاده می شدند را برای تجدید خاطره با خود به مهمانی برد مثل توپ دولایه، نوار کاست، دفتر مشق های قدیمی. شما می توانید بنر تم السا تولد ، یا السا با دیگر شخصیت های این کارتون مثل آنا و اولاف را در مرکز طراحی دکور خود قرار دهید. هزینه برگزاری جشن تولد کودک تان را می توانید با ساخت وسایل تزیین تولد در منزل و یا انتخاب موسسه برگزار کننده جشن تولد به طور چشم گیری کاهش دهید. در هر کجای ایران که باشید ، میتوانید عروسک آنا و السا را درب منزل تحویل بگیرید.

در صورتی که توی این انیمیشن اونی که شجاعه و تلاش میکنه ، اونی که نسبت به خانواده ش حس حمایتی داره و برای حفظ خانواده ش با سختی مبارزه میکنه آناست . دختری که در یتیمخانه بزرگ شد و بهخاطر هوش بالایش داری قوه تخیل بسیاری قدرتمندی است. با لباس تور آبی، تاج فروزن و عینک تم تولد قیافه پرنسس دیدنی و بانمک تر خواهد شد. لباس فروزن، 3 تیکه و شامل: پیراهن بلند مخمل فروزن به رنگ آبی، تاج نگین دار نقره ای و تاپر نگین دار السا است. تجهیزات و وسایل تم فروزن فانتزی و یا هستند و یک جشن دخترانه را جذاب تر می کنند. خرید وسایل تولد فروزن شامل ریسه تولد السا ، ظرف پاپ کورن و بشقاب و لیوان، نی، دستمال، کارد و کفگیر کیک بری، سفره، برچسب بطری و شمع تولد السا و آنا و انواع بادکنک لاتکس و فویلی السا و انا و اعداد برای تم تولد است که می توانید برای تزیین تولد خود از آن استفاده کنید.

بر خلاف تم تولد بارسلونا و تم تولد پرسپولیس که کاملا پسرانه بودند، تم تولد فروزن یک تم کاملا دخترانه است. اینجا همه چیز رویایی و فانتزی است بنابر این رومیزی را کنار گذاشته و با تورهای سفید و آبی تزیین میز را انجام دهید.همه تجهیزات و لوازم پذیرایی را با نمادهایی از تم تولد فروزن آماده کنید. خب، پاسخ این پرسش بیش از هر چیز به برنامه ریزی و لوازم مورد نیاز شما بستگی دارد. اینجا همه لوازم طبق رویای کودکان طراحی شده است. بعد از دیدن فیلم و جشن تولد، نوبت به عکس گرفتن در غرفه ای می رسد که طراحی کرده اید. لباس السا«Elsa costume» یکی از جذاب ترین لباس های شخصیت های کارتونی است که بسیاری از دختر بچه ها علاقه زیادی به داشتن این محصول جذاب دارند. تم جین هم انتخاب راحت و در دسترسی محسوب می شود زیرا همه یک دست لباس جین در کمد دارند. انتخاب این تم به این معناست که باید قید هرگونه لباس اسپرت را بزنید و به لباس های رسمی کمدتان رجوع کنید. حتی می توانید بادکنک های برفی را با برف مصنوعی تزئین کرده و به هم بچسبانید و با برگ های پاییزی نیز زیبایی محل گرفتن عکس را بیشتر کنید.

این تم با توجه به این که از دو شخصیت دختر انیمیشن یخ زده در آن استفاده می شود، مخصوص دختر خانم ها است البته تم هایی که برگرفته از انیمیشن یخ زده هستند برای آقا پسرها نیز وجود دارد، منتها این تیم ویژه دختر خانم ها طراحی شده است. توجه داشته باشید که رنگ زمینه تاثیر زیادی روی به چشم آمدن رنگ لباس شما و فرزندتان یا مخفی کردن آن خواهد داشت. مطمئن باشید با خرید عروسک السا و آنا فرزند شما بی اندازه خوشحال خواهد شد و می تواند ساعت ها به بازی با این اسباب بازی های دوست داشتنی سرگرم شود. این علائم گویا را مرور کنید که میتواند به شما کمک کند که یک نیم ست دخترانه السا و آنا 7000 لباس بچه گانه اصل را از یک نیم ست دخترانه السا و آنا 7000 لباس بچه گانه تقلبی تشخیص دهید و مطمئن شوید که سر شما کلاه نمیگزارند. یکی از اولاف های یخی بامزه را برای تم تولد السا و آنا به دخترتان هدیه دهید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار