بهترین لپ تاپ تا 10 ، 15 ، 20 ، 25 و 30 میلیون آبان 1401 تک میز

اگر به دنبال خرید یک لپ‌تاپ جدید هستید، سرمایه‌گذاری در Dell را در نظر بگیرید. آنها معمولاً یک پکیج کامل هستند و بهترین ارزش را برای پول شما نسبت به رقبا به شما می‌دهند. همچنین گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین می توانید لپ تاپی را پیدا کنید که مناسب با نیازهای شما باشد. لپ تاپ های تولید شده توسط Dell بسیار سبک وزن هستند و عمر باتری بسیار خوبی دارند. صفحه نمایش 14 اینچی این محصول دارای صفحه نمایش IPS با وضوح FHD و سطح مات است. اتصالات متعددی روی لبه‌های لپ تاپ جدید ایسوس شامل دو درگاه USB 2.0، یک پورت USB 3.2، کانکتورهای HDMI و USB Type-C وجود دارد که می‌توان از آنها برای اتصال تعدادی لوازم جانبی به این لپ‌تاپ بدون نیاز به هیچ مبدلی استفاده کرد.

  • پس اگر به دنبال معرفی بهترین لپ تاپ های موجود در بازار برای برگزاری وبینار و کلاس های آنلاین خود هستید ادامه این مقاله را در فروشگاه اینترنتی ژینال دنبال کنید تا بتوانید انتخاب مناسبی را داشته باشید.
  • حافظه پرسرعت SSD باعث می‌شود که بالا آمدن ویندوز بسیار سریعتر شده و حافظه پرحجم هارد دیسک برای ذخیره فایل‌های حجیم فضای کافی دارد.
  • این لپ ‌تاپ از یک پردازنده Core i5 نسل 11، رم 8GB DDR4 2666MHz، حافظه اس اس دی 512 گیگ و یک گرافیک نسل جدید 2GB MX350 GDDR5 بهره می‌برد.
  • از پردازنده مرکزی Core i HK اینتل در کنار پردازنده گرافیکی GeForce انویدیا استفاده شده که اجرا کردن هر بازی با هر برنامه‌ای برای اون از آب خوردن هم راحت‌تره.
منظور ما از بهترین لپ تاپ های سال 2022، صرفا محصولات تولید شده در این سال نیستند. دستگاه هایی که با عنوان بهترین لپ تاپ های 2022 به شما معرفی می کنیم، درواقع لپ تاپ هایی هستند که تا این لحظه، در جایگاه بهترین ها قرار دارند. لپ تاپ هایی جدید و به روز که با مدرن ترین فناوری های روز دنیای کامپیوتر همراه شده اند.

ایسوس این سری از نوت بوک‌ها را باهدف استفاده برای گیمرها عرضه کرده است. ROG Strix G15 G512LV-ZA یکی از بهترین لپ تاپ ایسوس برای گیمینگ است که به سخت افزار قدرتمندی مجهز شده است. اگر به دنبال بهترین لپ تاپ ایسوس تا 20 یا 25 میلیون تومان هستید، لپ تاپ ایسوس VivoBook R564JPرا حتما خریداری کنید. این سری لپ تاپ ایسوس یکی از سریع ترین ، پر کاربرد ترین و بهترین لپ تاپ هایی است که در سال 2021 می توانید خریداری کنید.

آنگاه برند لنوو و مدل محبوب Legion 5-AAB از بهترین گزینه‌ها می‌باشد. و در بخش سخت افزار نیز کاملا قدرتمند و سریع ظاهر می‌شود و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار است. در این لیست یک لپ تاپ بسیار مناسب داریم برای شما ، ایسوس Vivobook R564JP که سومین محصول در لیست هست.

۷. لپ تاپ Envy 13 2021 اچ پی

استفاده از باتری در لپ‌تاپ هم خصوصیتِ دیگری است که مدت زمان قابل استفاده بودن دستگاه در هنگام عدم دسترسی به برق شهری را تعیین می‌کند. برند ایسوس؛ ایسوس پر فروش‌ترین برند لپ تاپ در بازار ایران است و به همین دلیل در آینده لپ تاپ دست دوم شما راحت‌تر فروش خواهد یافت. ایسوس گارانتی بسیار بهتری هم دارد و از طرف شرکت ایسوس مادر پشتیبانی می‌شود. مورد مهم دیگر در مورد ایسوس این است که لپ تاپ‌های ایسوس معمولا قیمت بالاتری نسبت به مدل‌های معادل خود در برند پرفروش دیگر یعنی لنوو دارند. همچنین کیفیت پلاستیک بدنه و کیبورد لپ تاپ‌های ارزان قیمت ایسوس کمی پایین‌ است.

با وجود اینکه بودجه 15 میلیون تومان برای خرید لپ تاپ نسبتا پایین حساب می‌شود، گزینه‌های خوبی در این محدوده قیمتی وجود دارد که برای پوشش نیازهای بسیاری از کاربران عادی کافی هستند. لپ تاپ‌های محدوده قیمت 15 میلیون تومان معمولا پردازنده مرکزی نزدیک به متوسط و رم کافی برای بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی ۲۰۲۲ کارهای عادی دارند. همچنین در تعداد بسیار کمی از آنها کارت گرافیک مستقل هم وجود دارد که یک امتیاز بزرگ به حساب می‌آید. اکثر آنها حافظه SSD هم دارند و به همین دلیل با نصب ویندوز روی این حافظه پرسرعت بالا آمدن ویندوز بسیار سریع خواهد بود. یکی از بهترین لپ تاپ های میان رده که می‌توانید آن را خریداری کنید، لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL05 i3 8G 256SSD نام دارد.

بهترین مدل لپ تاپ اچ پی در سال 2022

روی این لپ‌تاپ از پردازنده Core i3 نسل ۱۱ مدل 1115G4 استفاده شده که محدوده فرکانس آن بین ۳ تا ۴٫۱ گیگاهرتز قرار گرفته است. این لپ تاپ ۸ گیگابایت رم دارد که می‌توانید میزان رم آن را به ۱۲ گیگابایت ارتقا دهید. یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر لپ تاپی به طور حتم همین پردازنده‌ی مرکزی آن است که وظیفه‌ی انجام پردازش‌های مختلف را عهده‌دار است و شما باید محصولی خریداری کنید که پردازنده‌ی مرکزی آن حداقل بتواند از پس کارهای روزمره به خوبی بربیاید. برای آگاهی از قدرت پردازنده مرکزی باید به تعداد هسته‌های آن و همچنین نسل پردازنده توجه داشته باشید.

لپ تاپ های آنها به خاطر گرافیک و عملکرد کلی در اجرای بازی شناخته شده اند. لپ تاپ های بازی Razer با سنسورهای قدرتمند، قدرت پردازش استثنایی نمایش داده شده و ویژگی های نمایشگر شگفت انگیزشان قیمت بالای خود را توجیه می کنند. دل لپ تاپ های مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد که با سخت افزار قدرتمند ساخته شده اند. قیمت منصفانه، دوام و طراحی حرفه ای از معدود دلایلی است که باعث می شود دل در رتبه بندی 10 برند برتر لپ تاپ قرار بگیرد. یکی از دلایل اصلی محبوبیت لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های لنوو، انعطاف‌پذیری آنها در انتخاب است.

از دیگر نکات مثبت ذن‌بوک 14 می‌توان به وزن بسیار سبک ۱٫۳ کیلوگرمی و داشتن درگاه‌های‌ متنوع اشاره کرد. شاید تنها تفاوت عمده‌ی بین آیدیاپد 3 معرفی‌شده در بازه‌ی قیمتی قبلی با «X515EA ایسوس»، بهره‌مندی لپ‌تاپ ایسوس از درگاه تایپ C باشد. همچنین، پنل نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی X515EA از نوع IPS است که ازنظر دقت بازتولید رنگ‌ها و گستردگی زاویه‌ی دید بسیار بهتر از پنل‌های TFT عمل می‌کند. وجود پنل نمایشگر IPS و یک درگاه تایپ C که برای برخی از کاربران مهم است، ارزش خرید X515EA ایسوس را افزایش می‌دهد. در سایر مشخصات IdeaPad 3 و لپ‌تاپ ایسوس، مانند پردازنده و میزان و نوع رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی مشابه یکدیگر هستند. با 6 گیگابایت حافظه ویدیویی است و از این رو برای اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی هم هیچ مشکلی نخواهد داشت.

بهترین لپ تاپ برای طراحی ، معماری و رندرینگ تا 40 میلیون

بهترین لپ تاپ تا 10 ، 15 ، 20 ، 25 و 30 میلیون آبان 1401 تک میز

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار