بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت-بک لینک گلدلینک

سایت های پرسش و پاسخ، مانند سایت Quora بهترین مکان برای ساخت بک لینک هستند. همچنین اگر بتوانید در سرویس هایی همچون Haro ثبت نام کنید، قادر خواهید بود بک لینک های بیشتری کسب کنید. به لینکی که یک سایت از سایت‌های دیگر دریافت می‌کند بک لینک می‌گویند. برای مثال وقتی یک سایت مقاله‌ای را منتشر می‌کند و نام و لینک یک سایت دیگر را در انتهای آن به عنوان مرجع ذکر می‌کند، به آن سایت بک لینک داده است. تا این جا متوجه شدیم بک لینک چیست و با بعضی از مهمترین انواع بک لینک هم آشنا شدیم. از روش‌هایی که پنالتی و جریمه قطعی در پی دارند پرهیز کنید و روش‌های دیگر را امتحان کنید.

این سه عبارت نه توسط گوگل ارائه شده و نه حتی در بعضی زمینه ها معتبر است. فقط این سه مورد را برای خرید رپورتاژ آگهی، بک لینک سازی، ساخت PBN و حذف بک لینک هایی که رقبای حروم خورتان که سئوی منفی برای شما زده اند، کاربرد دارد. ” تعداد کل بک لینک‌های منحصر به فرد وب سایتتان وجود دارد و شما می توانید آن ها را مشاهده کنید. از آنجا که کاربران به احتمال زیاد بر روی لینک‌های برجسته بیشتر کلیک می کنند، برخی از بک لینک‌ها در وب سایت‌ها از قدرت بیشتری نسبت به سایر بک لینک‌ها برخوردار هستند. براساس اطلاعیه گوگل، اعتبار یک صفحه به طور مساوی بین تمام لینک‌های خروجی در صفحه وب سایت تقسیم می شود.

به این ترتیب برای حفظ کیفیت و اعتبار بک ‌لینکلازم است از وب‌سایت‌هایی پیوند گرفت که EAT بالایی داشته باشند و آن را در کار خود رعایت کرده باشند. پیوند گرفتن از سایت‌های تخصصی باعث بالا رفتن اعتبار سایت نزد وب‌سایت‌های دیگر می‌شود و لینک‌های فراوانی از سایت‌های دیگر دریافت خواهد کرد. زمانی که بحث سئو سایت مطرح می‌شود، یکی از عوامل افزایش رتبه سایت بک ‌لینک Backlink است. امروزه که رقابت در تمام عرصه‌ها به طور چشمگیری افزایش یافته، برای پیشرفت باید فعال بودن را انتخاب کرد نه منفعل بودن. به این معنا که در عصر اینترنت لازم است به دنبال روش‌هایی برای یادگیری سئو بود.

در اصل شما باید این فاکتورها را هنگام خرید بک لینک قوی مد نظر قرار دهید. در نتیجه در نتایج جستجو، سایت شما توسط گوگل به کاربران دیگر به عنوان سایت معتبر و قابل اعتماد معرفی می‌شود. لینک‌های فالو در وب‌سایت‌های دیگر مطالبی از سایت شما را قرار می‌دهند و به محتوای سایت شما اشاره می‌کنند. بیشتر بودن تعداد اشاره‌ها به سایت شما، باعث بهبود وضعیت رتبه‌بندی سایت شما در گوگل می‌شود. از ابتدای شروع کار گوگل، بک لینک یکی از فاکتورهای اصلی برای رده بندی یا رنکینگ است.

ایجاد لینک‌ها از یک دامنه کاملاً جدید بدون هیچ مجوزی، هیچ تاثیر مثبتی در رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک ایجاد نمی‌کند. حتی با اینکه این اینفوگرافیک وایرال نشد، باعث دریافت بک لینک های زیادی شد. درواقع، وقتی نگاه کردیم که بیینیم کدام نوع محتوا بیشترین بک لینک در سئو را دریافت می‌کند، اینفوگرافی‌ها تقریبا در رتبه ‌های نخست قرار گرفتند. در حقیقت، وقتی اولین بار کار خود را شروع می‌کنید، گذاشتن پست مهمان یکی از بهترین راه‌های گرفتن بک لینک برای سایتتان است. با اینکه این پست به اندازه پست مثال قبلی (فاکتورهای رتبه‌بندی گوگل) بک‌لینک دریافت نکرد، اما باز هم بک‌لینک‌های زیادی گرفت.

موتورهای جستجو مانند گوگل از بک لینک به عنوان یک سیگنال مهم رتبه‌بندی استفاده می کنند. شاید خنده دار به نظر برسد اما باید بدانید که اندازه و تحمل کاربران برای بارگزاری یک صفحه از وب سایت به اندازه میزان قدرت حافظه یک ماهی قرمز یعنی ۵ ثانیه می‌باشد. به همین جهت شما باید با یاری گرفتن از ابزارهایی همچون PageSpeed Insights گوگل، بتوانید وب سایت خود را تا حد زیادی، بهینه کنید. شما همچنین با کمک گرفتن از ابزارهای کاربردی همچون کنسول جستجوی گوگل یا گوگل وبمستر تولز به راحتی می‌توانید ایرادات و مشکلات وب سایت خود را مشاهده و برای رفع آن‌ها اقدام نمایید.

همین الان سری به این سایت بزنید تا ببینید در لحظه چند نفر از گوگل برای پیدا کردن جواب سوالاتشان استفاده می‌کنند. دسترسی دادن در گوگل ادز یکی از موضوع‌های بسیار مهمی است که صاحب هر کسب‌وکاری باید بداند؛ زیرا نمی‌توان تمام… دو مورد از این موارد عبارتند از منشن بدون لینک و همینطور سوشیال سیگنال. برای اطلاعات بیشتر در مورد موضوع اولی به مقاله سئو خارجی و موضوع دوم، به مقاله سوشیال سیگنال چیست مراجعه کنید. علاوه بر ابزار، اصولا کسب و کارهایی که در یک حوزه فعالیت رقابتی همیشه لیست قیمت کامل محصولات را آنهم به شکل بروز منتشر میکنند، بعد از مدتی به یک مرجع قیمت تبدیل میشوند. پیشنهاد میکنم ویدئو زیر را در رابطه با سوال برخی از دانشجویان که میپرسند بک لینک بگیریم یا سئو کنیم تماشا کنید.

  • البته صبر کردن برای بک‌لینک گرفتن از ویکی‌پدیا کار منطقی نیست.
  • بنابراین بهتر است که تنها زمانی برای خرید پروفایل بک لینک اقدام کنید که به دنبال تنوع در شیوه لینک سازیتان هستید.
  • بنابراین اگر شما یک سایت درباره رژیم و تغذیه زدین، و یک پست میهمان راجع به آیفون بنویسید، ممکنه از نظر گوگل اسپم شناخته بشید.
  • چنین روشی (بک لینک کلاه سیاه) در نهایت تاثیر نامناسبی بر سئو سایت خواهد داشت.

بک لینک چیست ؟ تاثیر بک لینک روی سئو سایت یکتانت-بک لینک گلدلینک هرچه کیفیت بک لینک‌های شما بهتر باشد، نتیجه بهتری کسب می‌کنید.در حقیقت، لینک‌هایی که کیفیت لازم را نداشته باشند، بر روی سایت شما تاثیر منفی خواهند گذاشت. اگر بک لینک شما از سایتی معتبر و با رتبه بالا باشد، مسلما تاثیر بیشتری بر سئوسایت خواهد داشت. همین امر موجب خرید بک لینک از سایت‌های قدرتمند با قیمت بالا در چند سال گذشته بررسی بک لینک (https://goldlink.ir/what-is-backlink/) شده است. گوگل با توجه به کلماتی که در اطراف یک لینک قرار دارند، موضوع سایت را تشحیص می‌دهد. بنابراین خرید بک لینک برای سایت، تنها زمانی موثر خواهد بود که از سایت‌های معتبر و مرتبط با زمینه کاری شما باشد. همچنین باید به کلمه یا عبارت لینک شده یا همان انکرتکست و کلماتی که در اطراف آن حضور دارند توجه ویژه‌ای داشته باشید.

بررسی بک‌لینک‌ها با استفاده از یک ابزار تخصصی

چگونگی ساخت بک لینک برای هر وبسایت بستگی به عوامل مختلفی دارد. هرچه تعداد بک‌لینک‌های یک وبسایت بیشتر می‌شود و رقابت آن در نتایج گوگل بیشتر باشد، ساخت بک لینک حساسیت و دفت بیشتری می‌طلبد. گوگل اصلاً از لینک‌های اسپم خوشش نمی‌آید و اگر از این دست لینک‌ها زیاد داشته باشید جریمه خواهید شد. بک لینک اسپم از نظر گوگل از سایتی می‌آید که کیفیت پایینی دارد، محتوایش بی‌ربط است و کارش لینک دادن به سایت‌های مختلف است.

برای تکنیک های لینک سازی کارگاهی تعریف کرده ایم به نام آموزش سئو کلاه خاکستری. شرکت در این دوره میتواند منبع مناسبی برای یادگیری همه چیز در مورد بک لینک باشد. این مدل سایت ها در اینترنت بسیار زیاد است و بیشتر کسب و کارها با چنین شرایطی روبرو هستند. نکته مهم این است که گوگل قادر به تشخیص اسپم بودن این سایت ها هست و نمیتوانند تاثیر منفی بر سئو شما داشته باشند. برای آنکه درک بهتری از استراتژی های مناسب در این شرایط داشته باشید پیشنهاد میکنم مقاله سئو منفی چیست را مطالعه کنید. تا زمانیکه سایت با مشکلی مثل افت ناگهانی رتبه یا جریمه توسط گوگل مواجه نشده است کاری به لینک های خارجی و اعتبار آنها نداریم.

نکته: همه چیز بک لینک نیست!

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار