بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌-خرید بک لینک گلدلینک

مبحث لینک سازی به دو بخش اصلی لینک سازی داخلی و خارجی تقسیم میشود که تفاوت های مهمی با هم دارند. اگر می‌خواهید بک لینک تضمینی و موثر و کاربردی داشته باشید، بطور کلی لینک گرفتن از سایت های ضعیف و با آتوریتی پایین را فراموش کنید. پیشنهاد ما خرید بک لینک دائمی و قوی با استفاده از انتشار رپورتاژ آگهی از طریق پلتفرم تریبون است. با کمترین هزینه می‌توانید بک لینک‌های باکیفیت را از این سایت خریداری کنید. لینک سازی داخلی و خارجی برای بهینه سازی موتور جستجو مهم‌ترین بخش سئو خارجی را تشکیل می‌دهند.

پس هرچه محتوای وبسایت‌ها به هم مرتبط باشند بک‌لینک قوی‌تر خواهد بود. محتوای یک وبسایت آشپزی و وبسایت آموزش بورس ربطی به هم ندارند. اگر این دو سایت به هم بک‌لینک دهند گوگل اثر زیادی به آن نمی‌دهد. برای مثال، اگر یک وبسایت مهم دولتی با بازدید میلیونی بک‌لینک دهد، تاثیر آن خیلی بیشتر از یک وبلاگ ناشناخته، بی‌محتوا و بدون بازدید‌کننده است. وبسایت‌هایی که از نظر محتوا یا کارکرد به هم ربط دارند پس به هم لینک می‌دهند. عجله نکنید؛ در این مقاله هم می‌گویم بک لینک چیست، هم می‌گویم چرا مهم است و هم یاد می‌گیریم چطور یک بک لینک قوی برای سایتمان بسازیم.

دقت داشته باشید لینک های شکسته ای برای شما مفید خواهند بود که محتوای آن دقیقا مرتبط با مقاله شما بهترین سایت خرید بکلینک باشد. به هر حال، امیدوارم همچنان کارت رو عالی انجام بدی و موفق باشی. برخی مواقع لازم است که فقط به آدرس url صفحه مورد نظر لینک بدهید. اما نمیتوان گفت که Backlink نوفالو اصلا ارزش و تاثیری در سئو ندارد! این نوع لینک ها را میتوان به کلمه یا عبارتی از متن و یا تصاویر موجود در محتوا پیوند زد. تازه با وب رمز آشنا شدید؟ می توانید با کلیک بر روی لینک زیر وارد صفحه ثبت نام شوید.

به همین دلیل، بایستی بگوییم که در حقیقت این گونه بک لینک برای سایت شما هیچ سودی ندارد و تنها سود آن برای فروشنده بکلینک خواهد بود. ابزار گوگل وبمستر تمام لینک ها را به شما نشان میدهد ولی معمولا آپدیت اطلاعات آن با تاخیر زیادی انجام شده و ممکن است شما لینک های مربوط به یک تا دو ماه قبل را مشاهده نکنید. همچنین این ابزار امکانات مناسبی برای فیلترینگ، آنالیز و تعیین ارزش هر لینک به شما نمیدهد که عملا بررسی و تحلیل را دشوار میکند. تصویر محصول شما احتمالا از نظر گوگل جدید و برای کاربر جذاب بوده است در نتیجه در بخش تصاویر نمایش داده میشود. در این شرایط آمار گوگل سرچ کنسول شما فریبنده بوده و تصور میکنید که در این عبارت جایگاه مناسبی داشتید.

بک لینک چیست و چگونه بک لینک بسازیم؟ به زبان ساده + فیلم آموزشی فرادرس مجله‌-خرید بک لینک گلدلینک سپس با استفاده از افزونه کروم به نام «Check My Links»، لینک‌های ۴۰۴ آن سایت را پیدا کنید. این افزونه به سرعت لینک‌های خراب را شناسایی می‌کند با رنگ قرمز نشان می‌دهد. به این ترتیب، به سادگی می‌توانید به مدیر سایت پیام دهید لینک مورد نظر خود را به عنوان جایگزین به او پیشنهاد دهید. از طرفی، اگر شرایطی پیش آید که تمایل برای کلیک کردن روی لینک کاهش پیدا کند، بک لینک سایت عملکرد مناسبی برای بهبود رتبه نخواهد داشت. به طور مثال اگر بک‌لینک را در بخش‌های پایینی صفحه قرار دهید یا رنگ و فونت آن را همانند سایر بخش‌های متن تنظیم کنید و متن لینک هم جذاب نباشد، به طور قطع بک لینک سایت با عملکرد پایین خواهید داشت. در ابتدا، هبستگی تعداد بک‌لینک‌های فالو قدری ضعیف‌تر از تعداد کل بک لینک سایت است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار