تزریق ژل چیست؟ انواع ژل به همراه کاربردها و عوارض دکتر الناز احمدی-مهسا امانی

تزریق ژل چیست؟ انواع ژل به همراه کاربردها و عوارض دکتر الناز احمدی-مهسا امانی

آیا آنها آن پزشکان را توصیه می کنند؟ کلینیک های معتبر در منطقه خود را بیابید، مدارک و اظهارات انها را بخوانید، تصاویر قبل و بعد از کار را مقایسه کنید. نام دکتر را در گوگل وارد کنید و ببینید دیگران چه نظری در مورد کارشان دارند . اگر آرایشگر مو یا صورت شما خدمات تزریق ژل را ارائه می دهد، مودبانه به آنها می گویم “ابدا”. اینکه تزریق ژل برای شما بهتر است یا تزریق چربی به شما بستگی دارد!

  • هیچ‌کس نمی‌تواند جذابیت هرکدام از این مدل‌ها را انکار کند.
  • پزشک باید برای تزریق ژل و فرم دهی قسمت بالایی لب بسیار با مهارت و تجربه باشد و نقاط مناسبی را برای تزریق انتخاب کند.
  • اما نکته جالب اینجا است که در صورت عدم رضایت از نتایج، می‌توانید به راحتی ژل‌ها را از ناحیه تزریق خارج کرده و آن را به حالت اولیه برگردانده یا حالت جدیدی را امتحان کنید.
  • در حال حاضر 4 فرمول مختلف برای فیلر آلیاکسین وجود دارد که از یک ترکیب هیالورونیک اسید با وزن های مولکولی مختلف استفاده می کنند.
  • به منظور رضایت از نتایج تزریق ژل باید انتظارات واقع بینانه ای را داشته باشید.
  • بسیاری از ژل‌ها حاوی لیدوکائین، نوعی داروی بی‌حسی ملایم، است تا ناراحتی بیمار در طول درمان و پس از آن به حداقل برسد.

علاوه بر این، ژل رستیلن دارای تاییدیه FDA برای حجم دهی لب در افراد بالای 21 سال است و به طور منحصر به فردی فرموله شده تا لب‌ها را پر و شفاف کند. دیگر کاربرد پرطرفداری که تزریق ژل دارد، اصلاح فرم بینی بدون عمل جراحی می‌باشد. ، فراگیرترین و محبوب ترین روش جهت جوانسازی پوست، تزریق ژل است. این روش همچنین برای افرادی که در صورت خود عدم تقارن احساس می‌کنند، مناسب است.

جوانسازی و ترمیم پوست با میکروندیلینگ

بسته به تعداد نواحی مورد درمان، کل فرایند ممکن است 15 دقیقه یا حداکثر یک ساعت طول بکشد. اگر به دنبال متخصص پوست، مو و زیبایی هستید، می‌توانید به لیست پزشکان در سایت دکترتو مراجعه کنید. در دکترتو علاوه بر تعیین وقت حضوری امکان مشاوره آنلاین و تلفنی با متخصصان وجود دارد. تزریق ژل یکی از راه‌های جدید و بسیار پرطرفدار برای زیبایی و یا ترمیم برخی بخش‌های بدن است. یکی از مزایای این روش این است که از آن می‌توان تقریباً در هرجایی از صورت و بدن استفاده کرد.

کاندید مناسب تزریق ژل

افرادی که در ناحیه تزریق یا قسمت‌های دیگر عفونت پوستی فعال، تاول یا آکنه دارند. افرادی که به تشخیص پزشک نیازی به جراحی ندارند و یا به هر دلیلی تمایلی به استفاده از روش‌های تهاجمی ندارند. نتایج بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده هستند؛ با این حال در اکثر بیماران تورم ایجاد می‌شود که باعث می‌شود ناحیه تزریق بزرگتر به نظر برسد. این ژل ها می توانند از سه طریق به بهبود ظاهر لب های شما کمک کنند.

پلی ال لاکتیک اسید (PLLA)

اگر یک دستیار پزشک تزریق شما را انجام می‌دهد، باید تحت نظارت کامل یک پزشک متخصص پوست باشد. یکی دیگر از مزایای ژل‌های هیالورونیک اسید این است که اگر از نتیجه‌ی نهایی تزریق ژل خوشتان نیاید، می‌توان به سادگی ناحیه‌ی تحت درمان را به حالت قبلی بازگرداند. در مورد هیالورونیک اسید تنها کافی است آنزیم خاصی را به محل تزریق کنیم تا هیالورونیک اسید مراقبت های بعد از تزریق ژل لب را تجزیه کند. یکی از ناخوشایندترین اثرات پیری پوست، کاهش حجم صورت است. این اثر را معمولاً در لب‌ها، گونه‌ها و پلک‌ها می‌بینیم.

گزارش هایی از استفاده از سیلیکون صنعتی گرفته تا روغن بچه موجود است. بهتر است که این عمل توسط یک متخصص زیبایی معتبر و مجرب انجام شود تا مطلوب ترین نتیجه حاصل شود و احتمال بروز عوارض به حداقل برسد. زمان بهبودی برای تزریق ژل سریع است و بسیاری از افراد می‌توانند بلافاصله به محل کار یا فعالیت‌های منظم خود برگردند.

چروک‌های دور چشم غالباً نتیجه فعالیت عضلات است و با تزریق بوتاکس از بین می‌رود. برای حجم‌دهی به صورت یکی از روش‌هایی که به صورت دائم وجود دارد پروتز و جراحی است. معمولاً افرادی که این شیوه را برای تغییر صورتشان برگزیده‌اند نیز ابتدا سراغ تزریق ژل و چربی می‌روند. لذا در صورتی که نتیجه رضایت بخش باشد و از حالت چهره خود راضی باشند می‌توانند سراغ جایگذاری پروتز بروند. و با برش‌های کوچکی در قسمت بالای لب و زیر پلک جایگذاری می‌شوند. به طور معمول بیشتر افرادی که تزریق فیلر را انجام می دهند، بیشتر از ۳۰ سال سن دارند.

به همان اندازه که اندام تناسلی زن برای داشتن رابطه جنسی سالم و با لذت موثر است، اندام تناسلی مرد نیز باید وضعیت مطلوبی داشته باشد. معمولا زمانی از تزریق ژل به اندام تناسلی مردان استفاده میشود که فرد متقاضی افزایش و بزرگ کردن اندامش باشد. نقطه جی به ناحیه ای از اندام تناسلی زنان گفته میشود که تحریک آن موجب میشود فرد از رابطه جنسی اش لذت بیشتری برده و به ارگاسم برسد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار