تمام لباس های بتمن در دنیای سینما و تلوزیون

در این مقاله قصد داریم تا به بهترین یونیفرم مردان ایکس در کمیک های مارول بپردازیم. لباسهای سایکلاپس در دهه 90 شکوفا شدهاند و یکی از یونیفرم های برتر در کمیک مردان ایکس Marvel محسوب میشود. ژان گری جزئی جدایی ناپذیر از مردان ایکس است و یونیفرمهای بسیار جالبی دارد. در این تم تولد، رنگ قرمز ماشین ها می تواند فضای جشن را رنگ بسیار شادی بخشیده و به جلوه گری بیشتر مراسم کمک کند. اگر شما از طرفداران دو آتیشه شخصیت های DC به خصوص بتمن هستید، ما 10 مدل از بهترین اسباب بازی ها را در این مقاله بررسی کرده ایم. این اکشن فیگور بر اساس شخصیت کریستین بیل ساخته شده است که میتواند بهترین گزینه برای هدیه یا دکوری اتاق یا محل کارتان باشد.

این لباس دقیقاً مناسب شخصیت (محبوب ترین شخصیت های کمیک) مجیک میباشد و در برابر لباس قبلی جذابیت بسیار بیشتری دارد. مجیک توانایی این را دارد تا قهرمان (قوی ترین ابر قهرمان های دی سی و مارول) وحشتناکی باشد، اما یونیفرمهای قدیمی او جذابیت خاصی نداشتند. اما درست در حاشیه این موضوع و پیش از دیدن بتمنهای مختلف، ظاهرا دی سی برنامههای جداگانهای برای شوالیه تاریکی دارد. در نظر گرفتن یک یونیفرم کاملا مشکی برای مجیک عالی است. شنل فانتوم بلفری او که پشت سرش غوغا می کند – یک مبارز جنایتکاری است که اعلام می کند “من انتقام می گیرم”. از سوی دیگر، میدانیم که هنرنمایی رابرت پتینسون در نقش بتمن قرار نیست با یک نگاه ریشهای به این شخصیت دوستداشتنی آغاز شود و اصطلاحا از «سال دوم» با زندگی شوالیه تاریکی در فیلم مت ریوز همراه میشویم. الکساندر صدیق در نقش راسالغول (سر شیطان) رهبر لیگ قاتلین و بنیانگذار انجمن جغد ها یک بار توسط بروس وین کشته شد ولی توسط انجمن دوباره زنده شد ولی در نهایت در آخر فصل چهارم توسط باربارا کین و بروس وین کشته شد. بروس وین به دلیل مشکلاتی که برایش به وجود آمده است دیگر توان قهرمان بودن را ندارد و بازنشست شده است به همین دلیل گاتهام بدون محافظ مانده است.

این جدایی در سالانه انجمن عدالت آمریکا سالانه شماره ۱ (۲۰۰۸) تأیید شد، زمانی که، در طول نبرد بین انجمن عدالت زمین جدید آمریکا و جامعه عدالت زمین-۲ در بینهایت، مشخص شد که سوپرمن این جهان برای چندین سال ناپدید شدهاست. این فیلم بتمن تمام اکشنهای وحشیانه، احساسات خام، و حالات مهیج کارآگاهی نئو نوآر را در خود دارد که ارزش همه این صبر برای دیدنش را دارد. چند روز قبل زک اسنایدر از لباس جدید بتمن در فیلم جاستس لیگ رونمایی کرد و همانطور که مشاهده می کنید با مدل فیلم قبل تفاوت زیادی دارد و یک عینک مخصوص را به همراه دارد که به نظر میرسد برای راندن یک وسیله نقلیه باشد و نماد بتمن هم مانند سری قبل بسیار عظیم و گنده است. همواره یونیفرم زیبا و جذاب تأثیر زیادی بر محبوب شدن کاراکترها داشته و در واقع یونیفرم به نماد آنها تبدیل میشود.

شخصیت بتمن که یکی از معروف ترین شخصیت های کمیک بوک می باشد توسط فردی به اسم باب کین و نویسنده ای به اسم بیل فینگر متولد شد ، هر چند اکثرا از باب کین ، طراح این کارکتر ، به عنوان تنها خالق بت من یاد می شود . اما این تنها راهی نیست که بتمن هدف خود را نشان میدهد. در نسخه اولیه، بری آلن چندان از خودش مطمئن نبود و از بتمن راهنمایی میگرفت که چگونه به یک قهرمان تبدیل شود اما «لیگ عدالت زک اسنایدر»، فلش را بسیار مطمئنتر نشان میداد و او قبلا قدرتهایش (مانند سفر در زمان) را نشان داده بود. اثری که عرفهای همیشگی بازیهای ویدیویی را شکسته و بهجای آنکه یک گیمپلی هیجان انگیز به طرفداران هدیه دهد، با داستان غنی و سریالی خود، سبک جدید از بازی بتمن را به جهان نشان داد.

نوشته شدهاست که کال-ال با سوپرمن عصر طلایی متفاوت است، مشهورترین آن با افشای هویت دوگانه خود در کلارک کنت و سوپرمن به زنی که در اواخر دهه ۱۹۴۰ دوستش داشت، نسخه زمین – دو لوئیس لین و سرانجام ازدواج با او در سال ۱۹۵۰ زندگی زناشویی اولیه آنها در فیلم «آقای و خانم سوپرمن» در خانواده سوپرمن دی سی به تصویر کشیده شد مجموعه ای که بسیار متفاوت از داستانهای اصلی سوپرمن منتشر شده در دهه ۱۹۴۰ و ۱۹۵۰ بود، که در آن کنت راز خود را از لین مخفی نگه داشت و هرگز با او ازدواج نکرد. او سعی می کند خود و جهان را تحت کنترل نگه دارد. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. در واقع شما می توانید انواع سایت ها و وب سایت ها را در صفحات ایالات متحده آمریکا پیدا کنید. در ادامه تعدادی از یادداشت ها و سرمقاله های منتشره در روزنامه های امروز را مرور می کنیم: سندروم احیای وزارت بازرگانی مهدی حسن زاده طی یادداشتی در شماره امروز خراسان با عنوان سندروم احیای وزارت بازرگانی نوشت: تاریخ بارها تکرار شده است. بیش از هفت سال است که از عرضهی آخرین نسخهی سهگانهی بتمن استودیوی راکاستدی (Rocksteady) یعنی آرکام نایت میگذرد، با این حال این اثر چنان در جنبههای مختلف تاثیرگذار ظاهر شده که نوع جدیدی از داستانگویی را که تنها در بازیهای ویدیویی ممکن است، معرفی میکند.

بتمن برمجو به طور معمول یک لباس کاملاً زرهی را به بدن میکند. البته نکات مثبت بازی به این یک مورد ختم نمیشود. بازی های پر تحرک بخش دیگری از نیازهای روحی ،روانی نوباوه را برآورده می کند. این محصول از عجیب تو جیب با ویژگی های خاص خود می تواند هر خریداری را سر ذوق آورد. آن یونیفرم با تمام سادگیاش بسیار عالی بود و مگنیتو در آن بسیار عالی دیده میشد. ظاهر مگنیتو با این یونیفرم بسیار مدرن و جدید دیده میشد و جزو لباسهایی (بهترین لباس های شوالیه ماه) است که طرفداران به شدت از آن خوششان آمد. او پس از آن در نقشهایی کوتاه (البته به غیر از «لیگ عدالت») دیده شد. هیچ چیز این اثر مشتق یا زیادهروی یا حتی غیر اورجینال به نظر نمیرسد، و از همان چند دقیقه اول فیلم، بلافاصله متوجه میشوید که درگیر یک فیلم بتمن هستید که شبیه هیچ فیلم دیگری نیست. همه چیز در مورد لباس فونیکس عالی است و به همین دلیل آنقدر جالب بود که در دهه 90 دوباره آن را بر تن کرد. همچنین دو سریال تلویزیونی براساس او ساخته شده که اولین آنها در دهه 60 میلادی یک پدیده بینظیر بود.

خیلی کم پیش میآید که یک کاراکتر از ابتدا یونیفرم خوبی داشته باشد، اما نایت کراولر یکی از آنهاست. ظاهر او در کمیک با یک شنل سفید بسیار زیبا ترکیب میشود و ظاهر فوق العادهای را تشکیل میدهد. 11-(batrang(bomb بترنگهایی که بتمن برای مبارزه با دشمنان خاص (مثلاً بین) استفاده میکند. این رنگ از آبی و زرد برای او بهتر بود و بسیار جذاب شد. ژاکت نرم در ترکیب رنگ صورتی و بنفش زیبایی حداکثر را با خواص بالای آن برآورده می کند، خیس نمی شود، از بین نمی رود و در عین حال تنفس بسیار خوبی دارد. میزان مرغوب بودن بالای همین کالا هست که طرفداران بتمن را متقاعد می کند که از فروشگاه خرید کنند. او بعداً جزو یتیمانی بود که توسط جور ال و لارا از نابودی کریپتون نجات یافتند. او در کودکی، شاهد کشته شدن پدرش دکتر توماس وین و مادرشمارتا وین بوده و این واقعه به شدت بر زندگی او تأثیر میگذارد و آسیبهای روانی بر او وارد میکند.

اگر از طرفداران بتمن باشید این بت موبیل شگفت انگیز و خاطره انگیز را به خاطر دارید! مجرمان به خاطر اعمال خود دستگیر و مجازات میشوند، اما اینکه آیا به ارتکاب جنایت ادامه میدهند یا به سمت راه درست میروند، به آنها بستگی دارد. او به خاطر فساد افسارگسیختهای که شهر را فرا گرفته به پا میخیزد و شروع به اجرای عدالت و اجرای برنامه تاریکش با روش جنونآمیز خود میکند. استفاده از این ایده ی سوخته بیشتر به دلیلی بر پر کردن زمان برنامه برمی گردد. مگر این بازیگر چقدر حرف و سخن دارد که مدام بین این برنامه ها می چرخد. دکان های فروش همین لباس ها مضاعف پرطرفدار هستند و در سراسر ایران یافت می شوند.

شخصیت بتمن در سال ۱۹۳۹ در نسخه ۲۷ام از مجموعه کمیکهای Detective Comics برای اولین بار معرفی شد. با این حال، یونیفرم زرد و آبی معرفی شده در کمیکهای مردان ایکس بهترین عناصر طراحی را دارد، حتی اگر رنگ دقیق ولورین نباشد. سالی که فیلم جدید شوالیه تاریکی با بازی مایکل کیتون (Michael Keaton) نمایش داده شد و توجه افراد زیادی در صنعت تولید کالاهای مربوط به سرگرمی را به سمت این شخصیت جلب کرد. فیلم بتمن آخرین اثری است که تا به این لحظه درباره این شخصیت ابرقهرمان ساخته قیمت لباس بتمن در ایران شده است. اما فراست یک کاراکتر کاملاً قهرمان (بهترین فیلم هایی که قهرمان داستان دیالوگی ندارد) نیست و تقریباً شخصیت شروریام (شرورترین شخصیت های مارول) دارد. این اولین بتمنی است که تقریباً به طور کامل علاقه ای به بروس وین بودن ندارد، بتمن را پتینسون به یک پوسته عصبی گیج کننده تبدیل می کند. یقه ایستاده به لحاظ تازه ترین رویه حل به جهت حفاظت از گردن بروس میباشد که در عین هم اکنون به او اجازه می دهد تا تحرک حتمی به تیتر یک ابرقهرمان را داشته باشد.

همچنین جالب است بدانید که پیشتر خود ول کیلمر نیز در سال ۱۹۹۵ وقتی که فیلم Batman Forever را بازی میکرد، اظهار کرده بود که پوشیدن این لباس عملا راه رفتن را هم سخت میکند، چه برسد به انجام حرکات مختلفی که از شوالیه تاریکی انتظار میرود! او را کامل میکند، درست همانطور که خط فک پتینسون، به سان کاسه ای سیاه و سفت و سخت به یک تکه مجسمه کامل تبدیل میکند. حساس اینکه توماس وین در نقش بتمن جایگزین بروس وین نشده بود، البته در خط داستانی و دنیایی که روی داد Flashpoint به وجود آورده بود، او بهجای بروس تبدیل به بتمن شد و به کار پرداخت. علاوه بر بازیگران نام برده شده، Andy Serkis به تیتر کارگر دارای تعهد بتمن، آلفرد پِنیوُرث (Alfred Pennyworth) به ایفای نقش میپردازد. برای نام خانوادگیاش آدامز، هنکاک و … بیشترین مدت حضور در نقش بتمن را آدام وست تجربه کرد که نام واقعی و کاملش ویلیام وست اندرسون بود. کلونی این نقش را بسیار زیبا بازی کرد که برای بروس وین بسیار خوب عمل کرد، اما برای بتمن چندان خارق العاده نبود. مردان ایکس حتی در فیلمهایشان هم یونیفرمهای (بهترین لباس ها در فیلم The Batman 2022 ؛ از بروس وین تا بتمن) جذابی دارند، اما در طول فیلم تمامی آنها به تصویر کشیده نشده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار