خرید پک کتاب های کمک درسی سال دهم تجربی با 20% تخفیف کتاب لند | ketabko

زبان انگلیسی دهم تست مبتکران اناری سبز کتابی آموزشی و تست محور است. این کتاب از محبوب ترین و پر فروش ترین کتاب های کمک آموزشی درس زبان انگلیسی به شمار می رود. کتاب ریاضی دهم سری میکرو طبقه بندی گاج شامل سه قسمت متفاوت است اول از همه قسمت درسنامه را خواهیم داشت بعد از آن سوالات چهارگزینه ای و سپس پاسخنامه تشریحی سوالات این کتاب منبع مناسبی برای آمادگی کنکور است. کتاب کمک درسی ریاضی دهم انسانی و کتاب کمک درسی فارسی دهم انسانی از پرفروش‌ترین کتاب های کمک درسی دهم انسانی به شمار می‌روند. کتاب های گام به گام دروس (درس‌یار) منتشران، یکی از پرطرف‌دارترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی هستند که سال‌های سال یاور دانش‌آموزان می‌باشند.

آزمون پلاس ریاضی رشته تجربی کنکور گاج

در کتاب درس پک مهر و ماه، همان‌طور که از نام این کتاب پیداست، خلاصه همه دروس به همراه مثال و پاسخ به‌تمامی سؤالات و تمرین‌های کتاب درسی ارائه شده است. این کتاب برای تفهیم بهتر دروس و تمرین برای امتحانات طراحی شده است. این کتاب ها سعی بر بالابردن اطلاعات و اعتمادبه‌نفس دانش‌آموزان دارند.

بهترین کتاب های کمک آموزشی جامعه شناسی دهم

ریاضی دهم سری میکرو طبقه بندی را آقایان علیرضا شعبانی نصر و محمدحسین صابری نوشته اند. پس از تحصیل در دوره دبستان و مقطع اول متوسطه، دانش آموزان دوره دوم دبیرستان را شروع می‌کنند. افزایش حجم محتوای درسی در کنار انتخاب رشته، برخی از دانش آموزان را با افت تحصیلی در این پایه روبرو می‌کند. لذا پایه دهم را که در گذشته از آن تحت عنوان “دوم دبیرستان” یاد می‌شد، می‌توان مهمترین سال تحصیلی دانش آموزان برشمرد.

کمک درسی دهم انسانی

خرید پک کتاب های کمک درسی سال دهم تجربی با 20% تخفیف کتاب لند | ketabko

کتاب تست انتشارات خیلی سبز، در مبحث تست، در گروه بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی قرار می‌گیرد. این کتاب شامل درس‌نامه‌های مفهومی و کامل است و با مثال‌های زیاد آن سعی شده تا مفاهیم به طور کامل آموزش داده شوند و در ادامه آن، تست‌های زیادی به همراه پاسخ‌نامه کاملاً تشریحی وجود دارد. کتاب های نمونه سوالات امتحانی، از جمله پرطرف‌دارترین و بهترین کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی هستند. این عنوان کتاب ها را می‌توان ناجی دانش‌آموزان در شب‌های امتحان دانست.

  • این کتاب با سؤالات زیاد و سطحی بالاتر از سطح کتاب درسی، دانش‌آموزان را به چالش می‌کشاند.
  • بعد از یک انتخاب درست، با خیال راحت می توانید برای خرید اینترنتی کتاب از طریق همین سایت اقدام کنید.
  • این کتاب ها سعی در حل تمامی مشکلات و ابهامات درس‌های دانش‌آموزان دارند.
  • استفاده کردن از کتاب کمک درسی در کنار کتاب درسی بسیار مفید است زیرا برخی از مطالب کتاب درسی که برای دانش آموزان نامفهوم است با استفاده از مثال های متنوع کتاب کمک درسی قابل فهم می باشد خرید کتاب کمک درسی دهم .
بیش از دو دهه است که انتشارات کاگو شروع به نشر کتاب های کمک درسی کرده و در راستای اشاعه علم و دانش در کشور فعالیت می‌کند. هدف این انتشارات، نشر کتب کمک آموزشی زیر نظر برترین اساتید برای تمامی دانش‌آموزان کشور است. کتاب شاه کلید کلاغ سپید، یکی دیگر از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی است. محتوای بصری زیبای این کتاب، یکی از دلایلی است که دانش‌آموزان مجذوب آن می‌شوند. درس‌نامه‌های کامل، جامع و کاربردی، با زبانی ساده به بیان نکات مهم پرداخته و در کنار آن، پرسش‌های زیادی به همراه پاسخ‌نامه‌هایی کاملاً تشریحی ارائه شده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار