دانلود برنامه moon reader برای اندروید برنامه کتابخوان برای اندروید ایزی پی سی

کتاب‌هایی که روی اپلیکیشن فیدیبو عرضه می‌شوند، اغلب فرمت PDF یا EPUB دارند. کتاب‌هایی که در فیدیبو موجود هستند، اغلب بین 30 تا 50 درصد قیمت پشت جلد کتاب عرضه می‌شوند. همچنین در دوره‌های زمانی متفاوت می‌توانید از کدهای تخفیف ارائه شده نیز برای خرید کتاب جدید بهره ببرید. مسئله اینجاست که این اپلیکیشن‌های کاربردی معمولاً رایگان نیستند. اگرچه ممکن است نسخه‌های رایگان آن‌ها با محدودیت کاربری یا انجام تبلیغات اضافی قابل استفاده باشد. تمام خدمات طراحی اپ و نرم افزارهای ویستا، شامل یک سال پشتیبانی کامل و حرفه ای بوده است.پشتیبانی عموما بصورت آنلاین و غیرحضوری می باشد.

قیمت ارزان و حتی رایگان!

‏راه اندازی این پروژه با نیت ترویج کتاب و کتابخوانی در بین پارسی زبانان و همچنین رونق بخشی به صنعت کتاب با ترویج و ارائه کتاب های الکترونیک با حفظ حقوق مولفین کتاب ها و جلوگیری از کپی کتاب می باشد. تا هر جایی از کتاب را بشنوی، به صورت خودکار ذخیره می‌شود و هر بار که وارد برنامه شَوی، از ادامه‌اش پخش می‌کند. کاربر می تواند هر قسمت از متن کتاب را علامت گذاری (های لایت) کند. تنها نکته منفی برنامه نوک این است که برای دریافت فایل از دستگاه‌های دیگر باید زمان نسبتا زیادی را منتظر بمانید.

برنامه‌های مرتبط

در صورتی که گشتن دنبال کتاب‌های فیزیکی در کتابخانه ممکن است حتی چندین ساعت زمان ببرد. سایت گت اندروید و لینک دانلود این برنامه کاملا امن بوده و مستقیما از سایت گوگل پلی یا سایر مراجع مورد تایید GetAndroid.iR دانلود شده است. پس با خیال راحت دانلود کرده و آنرا به دوستانتان نیز پیشنهاد دهید. اگر بخواهید از خدمات تحت وب این اپلیکیشن و از طریق سایت استفاده کنید، می‌توانید هر محصول را به صورت جداگانه خریداری و از طریق سایت گوش کنید. نانو‌کتاب را می‌توان خلاصه‌ای ۳۶۰ درجه‌ای از کتاب‌ها دانست که در زمانی حدود ۲۵ دقیقه خواننده را با مفاهیم کلی آن کتاب آشنا می‌کنند و برای مرور مجدد کتاب‌ها نیز می‌توان از آن استفاده کرد. هدف اپلیکیشن مذکور این است که به مردم کمک کند حتی در روزهای شلوغ و پرازدغدغه یک کتاب را به صورت خلاصه بخوانند.

قوانین ارسال دیدگاه

برنامه کتابخوان AIReader رایگان است اما اگر قصد دارید نسخه پولی برنامه را خریداری کنید باید ۰٫۹۹ تا۹٫۷۲ دلار هزینه کنید. اینکه گوگل در هر صنعت و موضوعی اپلیکیشنی کاربردی دارد، موضوع جدیدی نیست. برای خرید و مطالعه‌ی کتاب، گوگل با Google Play Books یکی از پشتیبانی‌های قدرتمند ممکن از ایجاد کتابخانه و آرشیو قدرتمند کتاب‌های دیجیتال را فراهم کرده است.

اما خواندن کتاب در کتابخوان ها حسی مانند کتاب خواندن چاپی است. زیرا کتابخوان ها از جوهر الکترونیک استفاده می‌کنند که باعث می‌شود متن به صورت سیاه و سفید نمایش داده شود. آخرین برنامه کتابخوان که قصد داریم برای سیستم عامل iOS معرفی کنیم، کتابخوان کوبو بوکس است. یکی از ویژگی‌های این اپلیکیشن این است که به کاربران اجازه می‌دهد نظرات خود را در مورد کتاب‌ها در یک انجمن به اشتراک بگذراند و با دوستانشان درباره کتاب‌ها صحبت کنند. یکی از قابلیت‌هایی که این برنامه کتابخوان را از سایر اپلیکیشن‌های مشابه متمایز می‌کند، برخورداری از قابلیت دانلود و خواندن کتاب‌ها از دسته بندی‌هایی است که شامل وب‌سایت‌های معتبر دانلود ای بوک می‌شوند. همچنین می‌توانید حالت کتاب خوانی خود را با استفاده از چرخش صفحات و تغییر مدل و اندازه فونت شخصی سازی کنید.

کاربران خارج از کشور که به تمامی کتابهای فارسی زبان دسترسی ندارند به راحتی می‌توانند تمامی کتاب های مورد نظر خود را در اپلیکیشن کتابخوان بیابند و مطالعه برای دانلود اینجا کلیک کنید کنند. دومین اپلیکیشن کتابخوان سیستم عامل مک، نرم افزار بوک ریدر نام دارد. این نرم افزار ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای در چیدمان خاص خود دارد که اکثر کاربران مک را راضی نگه داشته است.

  • همزمان با این پیشرفت، اهمیت وجود یک برنامه کتابخوان که پاسخگوی نیازهای کاربر باشد بیشتر به چشم می‌خورد.
  • لازم به ذکر است که دانلود برنامه کتابخوان برای اندروید شما را به گنجینه ای از کتاب های تاریخی جهان که شاید دیگر نسخه های چاپی نداشته باشند وصل می کند.
  • اصولا به چنین نوشتارهای خلاصه شده میکروکتاب می‌گویند و سبکتو نیز می‌تواند انبوهی از میکروکتاب نوشتاری، میکروکتاب صوتی، نانوکتاب، میکرو مقاله و پادکست را در اختیاریتان قرار دهد.
  • اگر نیاز به یک برنامه کتابخوان iOS دارید که مناسب افراد مبتدی باشد و قابلیت‌های پیچیده آن سردرگمتان نکنند، احتمالا Wattpad بهترین انتخابتان است.
دانلود برنامه moon reader برای اندروید برنامه کتابخوان برای اندروید ایزی پی سی
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار