دریچه زیر فن کویل دریچه فن کویل توضیح جامع دریچه زیر فن کویل تهویه نظری

بعد از آن باید محل نصب دریچه را مشخص کنید و ببینید می خواهید روی سقف، روی دیوار یا کف زمین آن را تعبیه نمایید. در نهایت باید ساختار سیستم تهویه هوای ساختمان را بررسی کنید و با توجه به آن و ویژگی هایش، دریچه بازدید را انتخاب نمایید. ابعاد درب دریچه زیر فن کویل بر اساس ابعاد فریم ساخته می شود.با کسر یک میل از هر طرف از ابعاد داخلی فریم دریچه زیر فن کویل خطی لولایی، ابعاد اصلی درب دریچه زیر فن کویل مشخص می گردد.

این شیارها با جانمایی های مختلف بر روی درِ دریچه دسترسی فن دریچه زیر فن کویل کویل حک می‌شود. محل و میزان شیار های درِ دریچه دسترسی فن کویل به مقدار هوای لازم برای دستگاه فن کویل وابسته است. سطوح دریچه دسترسی فن کویل به روش رنگ پودری استاتیکِ کوره‌ای در کدرنگ های مختلف قابل پوشش است. دریچه دسترسی فن کویل آلومینیومی شیاردار به دوصورتِ پیچ ازتو و پیچ ازرو در محل خود نصب می‌شود. اگر جای پیچ ها بر روی نمای فریم دریچه دسترسی فن کویل زده شود به آن دریچه دسترسی فن کویل، دریچه دسترسی فن کویل ِ پیچ ازرو گفته می‌گردد،اگر هم این جای پیچ ها در داخل ساختار فریم دریچه دسترسی فن کویل زده شود به آن دریچه دسترسی فن کویل، دریچه دسترسی فن کویل ِ پیچ مخفی گفته می‌گردد.

  • فریم و بدنه درب دریچه دسترسی فن کویل به طور کلی از جنس استیلِ نگیر، با عیارِ۳۰۴ و ضخامت یک میلیمتر ساخته می‌گردد.
  • ل آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه ساخت و نصب انواع دریچه زیر فن کوئل می باشد.
  • تنوع ساخت دریچه های بازدید فنکوئل زیاد است و با آلومینیوم، ام دی اف و پلاستیک میتوان آن را در هر مدل و ابعادی تولید کرد.
  • همان طور که می دانیم امروزه استفاده از دستگاه فن کویل بسیار فراگیر شده است .
دریچه زیر فن کویل دریچه فن کویل توضیح جامع دریچه زیر فن کویل تهویه نظری

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریچه های فن کویل ساده، با دوستان ما در تماس باشید و از این طریق به جالب ترین اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید. شما نیز می توانید با توجه به نیاز خود، مناسب ترین و بهترین این محصولات را تهیه و آن را در محل های از قبیل تعبیه شده مورد استفاده قرار دهید. همچنین در نظر داشته باشید که در انتخاب یکی از بهترین انواع دریچه های زیر فن کویل به ظرفیت فن کویل و مدل آن توجه لازم را داشته باشید.

ساخت دریچه بازدید در انواع متنوع

شرکت تهویه فراز با سال ها تجربه در زمینه تولید و ارایه انواع دریچه زیر فن کویل آماده ارایه هرگونه خدمات در مورد ساخت و نصب انواع دریچه زیر فن کویل می باشد. برای عدم بروز مشکل در زمان نصب دریچه زیر فن کویل استیل،لزوماً باید در زمان سایزینگ به گونیا بودنِ قاب یا کلافی که قرار است دریچه زیر فن کویل بر روی آن نصب شود دقت نمود.درصورت عدمِ گونیا بودنِ این کلاف، امکانِ نصب صحیح و درستِ دریچه زیر فن کویل در محلِ خود به حداقل نزول می کند. نصب دریچه زیر فن کویل پلاستیکی در انواع سقف کاذب به راحتی امکانپذیر گردد. به منظور دریافت مشاوره، آگاهی از لیست قیمت و سفارش دریچه فن کویل پلاستیکی با مشاورین و کارشناسان شرکت میراکالا تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان شرکت در این خصوص به شما مشاوره رایگان قبل از خرید محصول را بدهند. رنگ دریچه فن کویل پلاستیکی عمدتا سفید یا شیری است و شکل آن به صورت چهارگوش مشبک و گرد مشبک است و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

کاربردهای دریچه زیر فن کویل پلاستیکی

دریچه دسترسی فن کویل مشبک نیز جهت دستگاههایی کاربرد دارد که مکشِ آنها از زیرِ فنکویل تأمین می‌گردد و مکانیسم آن نیز منافذ مشبکِ دریچه دسترسی فن کویل مشبکدریچه مشبکی ست که در بدنه درب دریچه دسترسی فن کویل نصب می‌گردد قابلِ توجیه است. درواقع دریچه مشبک با سوراخهای لانه زنبوری، بهترین امکان را برای مکشِ هوای محیط به داخلِ محفظه دستگاه فن کویل ایجاد می‌نماید و بهترین راندمان را برای کارکردِ دستگاهِ فن کویل ایجاد می‌نماید.ضمنِ اینکه برای تطابق و تناسب با این نوع دریچه دسترسی فن کویل، بهتر است دریچه های دمشِ هوای فن کویل نیز از نوعِ مشبک یا لانه زنبوری باشد. دربِ دریچه دسترسی فن کویل مشبک را می‌توان هم به صورت وزنه‌ای و هم به صورت لولایی تولید و عرضه کرد.سطحِ بدنه دریچه دسترسی فن کویل مشبک با رنگ کوره‌ای و در رنگهای متنوع پوشش داده می‌گردد.دریچه دسترسی فن کویل مشبک را هم می‌توان به صورت پیچ از رو و هم پیچ از داخل(به صورت مخفی) در محل مورد نظر تعبیه و نصب کرد. این دریچه دسترسی فن کویل دارای مشخصه‌ی شیاردار بودن است.یعنی روی درب دریچه دسترسی فن کویل برای تأمین هوای برگشتِ دستگاه فن کویل یک سِری شیار ۹ یا ۱۸ سلنتی حک می‌شود که همین موضوع نیز وجهِ تسمیه‌ی این دریچه دسترسی فن کویل گشته است.

بهترین نوع دریچه زیر فن کویل برای مناطق مرطوب چیه؟

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار