دزدگیر هوشمند اماکن ، دزدگیر اینترنتی ،سیستم-امنیتی-wolfgurd خانه هوشمند آسانه-امن باش

این مجموعه با در اختیار داشتن تیمی مجرب و متخصص و با به کار گیری جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را به عنوان اساسی ترین رکن مجموعه فایروال جلب نماید. دزدگیر هوشمند بی سیم پکیج کامل امنیتی میباشد که تمامی تجهیزات امنیتی از جمله سنسور دود سنسور نشت گاز سنسور ضربه سنسور آب سنسور حرکتی سنسور درب ورود و. سیستم دزدگیر هوشمند منزلتپ لایف در سفر‌های داخلی و خارجی این امکان را به ما می دهد که با استفاده از گوشی از وضعیت خانه ی خود مطلع شوید و سفر لذت بخشی را تجربه کنید. مرکز دزدگیر شامل تعدادی زون است که هر یک دارای کاربرد خاص و می توان در یک محل جداگانه آن را نصب نمود. به طور معمول از یک زون برای کنترل یک منطقه استفاده می شود و زمانی که خطری احساس شد زون مربوط به آن محل روشن شده و صابخانه از محل ورودی سارق مطلع می شود.

هاب 2 پنل مرکزی دزدگیر هوشمند آژاکس

این سنسور از لحاظ عملکرد شبیه به سنسور حرکتی معمولی است با این تفاوت که قابلیت تشخیص وزن را نیز دارد و در وزن های متفاوت در بازار وجود دارند مانند 15 کیلو، 25 کیلو، 40 کیلو و… از این سنسورها در اماکنی که حیوانات تردد دارند، استفاده می شود تا چشمی حرکتی قابلیت تشخیص حیواناتی مانند سگ و گربه از انسان را داشته باشد و آلارم کاذب ایجاد نشود. بهتر است در حافظه تلفن کننده دزدگیر اماکن شماره تماس همسایه معتمدتان یا از اقوامی که در نزدیکی محل نصب دزدگیر سکونت دارند ذخیره کنید تا در زمان وقوع سرقت، درصورت دور بودن شما از محل، آن ها بتوانند علت وقوع آلارم را بررسی کنند. دزدگیر اماکن بهترین و مهمترین دستگاه حفاظتی و امنیتی برای محافظت از اموال و دارایی ها و جلوگیری از به سرقت رفتن آن ها است. دزدگیر اماکن را می توان در منزل، دفتر کار، مغازه، فروشگاه، انبار، سوله و هر مکانی که نیاز محافظت در مقابل سرقت داشته باشد، نصب کرد.

سبد خرید

حتما شما نیز حداقل یکبار به فکر استفاده از این ابزارها در اماکن و ساختمان­‌های موردنظر خود افتاده­‌اید. اما باید بدانید در بازار انواع و مدل­‌های متنوعی برای دزدگیرهای هوشمند وجود دارد. به همین دلیل، شما باید از ویژگی‌­ها و برتری­‌های هر یک از این محصولات نسبت به دیگری اطلاع پیدا کنید، تا درنهایت دزدگیر هوشمند مدنظر خود را پیدا کرده و خریداری نمایید.

والدینی که مجبور به ترک خانه با وجود داشتن فرزند کوچک در خانه هستند می‌توانند مگنت را روی درب و پنجره قرار دهند تا هم در برابر سارقین فرزند و منزل خود را حفظ کنند و هم زمانی که فرزندشان بخواهد پنجره را باز و یا از منزل خارج شود سنسور فعال شود. از موارد مهم در نصب چشمی دزدگیر خانه بی سیم, فروشگاه لوازم دیجیتال امن باش تغییر فرکانس کد ارسال شده توسط چشمی و یا مگنت بی سیم است . فرض کنید شما از یک چشمی بی سیم استفاده می کنید.هنگام معرفی چشمی بی سیم به دستگاه دزدگیر خود آن چشمی را روی زون خاصی ست کرده اید.زمانی که چشمی به دستگاه معرفی شده حالت جمپر های داخل آن هیچ تفاوتی نکرده و شما هیچ تغییری در چیدمان آنها ایجاد نکرده اید . دانستن رفتارها و انگیزه ها و الگوهای موجود در پشت سرقت می تواند به شما در چگونگی جلوگیری از آن کمک کند، بر اساس تحقیقاتی که به عمل آمده است فصل تابستان بیشترین آمار سرقت را داشته و آن به دلیل مسافرت ها و تایم های بیشتری که شما در خانه نیستید. یکی از مهمترین نکات خرید و نصب دزدگیر اماکن استفاده از نصاب حرفه ای و قابل اعتماد است زیرا نصابی که دزدگیر اماکن را نصب می کند می تواند دزدگیر نصب شده را غیر فعال کند و دست به سرقت بزند. به همین دلیل برای نصب دزدگیر حتما از شرکت های معتبری که دارای نصاب مطمئن هستند همکاری کنید.

  • سنسور درب و پنجره همانطورکه از نامش پیداست بر روی درب ورودی واحد و همچنین پنجره های مشرف به فضای بیرون نصب می شود.
  • پیش ازاینکه بحث آغاز شود بیاد داشته باشید خانه محل مناسبی برای نگهداری پول نقد، ارز و طلا نیست!!
  • پارامتر هایی چون دمای محیط، دمای کاری باتری میزان شارژ و دشارژ و… در میزان جریان دهی و طول عمر مفید باتری تاثیر بسزایی دارند.
این سنسور با تشخیص دود حاصل از آتش سوزی می تواند شما را در اولین لحظات آتش سوزی از وقوع این اتفاق ناگوار مطلع سازد تا با اقدام به موقع از ایجاد خسارت جبران ناپذیر مطلع سازد. در ادامه مقاله آشنایی با سنسورهای دزدگیر اماکن به بررسی و شرح انواع سنسورهای دزدگیر موجود در بازار می پردازیم. قبل از رفتن به مسافرت حتما باتری سنسورهای بی سیم مانند مگنت، سنسور ضربه و سنسور حرکتی را تعویض کنید و از باتری های نو استفاده کنید. دزدگیر را فعال کنید و سنسورها را یکی یکی تحریک کنید تا از سالم بودن و عملکرد صحیح آن ها و فعال شدن آژیر دزدگیر اطمینان حاصل کنید.

دزدگیر هوشمند اماکن ، دزدگیر اینترنتی ،سیستم-امنیتی-wolfgurd خانه هوشمند آسانه-امن باش

امنیت، از ضروری‌ترین نیازهای زندگی بشر است که امروزه جوامع مختلف و کمپانی‌های بزرگ دنیا درصدد ایجاد آن در زندگی انسان هستند. به افرادی که قصد تجهیز محل کار یا سکونت خود مانند فروشگاه‌های کوچک و متوسط، دفاتر اداری و تجاری، منازل مسکونی و آپارتمان، کارگاه و … به سیستم دزدگیر را دارند، این پکیج پیشنهاد می‌شود.دزدگیر اماکن از جمله سیستم های اعلام سرقت است که عملکرد مخصوص به خود را دارد. این برچسب ها نشان می‌دهند که این خانه دارای سیستم امنیتی هوشمند است. برچسب پنجره دزد‌ها را از مجهز بودن خانه به سیستم‌امنیتی مطلع می‌کند و آن‌ها را از ورود به منزل شما منصرف می‌کند. اما در این دوره با وجود گسترش و رشد بسیارسریع تکنولوژی، سیستم دزدگیرخانه نیز وارد عرصه ی جدیدی شده‌است و آن هم چیزی نیست جز سیستم دزدگیر‌های هوشمند.

آشنایی بیشتر با دزدگیر هوشمند تویا Tuya

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار