دستگاه بسته بندی پسته

نوع فونت بسته به کار و مورد مصرفی میتونه متفاوت باشن . بهتر است لیستی از قیمت های مورد نظرتان داشته باشید و براساس پروژه آن ها را کم و زیاد کنید. اما در نظر داشته باشید هرگز طراحی بسته بندی شیر را شبیه به نوشیدنی ها و آبمیوه ها ارائه نکنید و ماهیت شیر در کل طراحی به خوبی قابل تشخیص باشد. حتی اگر فکر می کنید که این طراحی درست است اما بازهم باید گزینه های دیگر را با مشتری فراهم کنید.داشتن بیش از یک طراحی لوگو به مشتری فرصت میدهد که بهترین را انتخاب کند. بهترین فرد برای طراحی ست اداری همون کسیه که لوگو رو هم طراحی کرده چون هم از ترکیب رنگی آگاهه هم سلیقه ی کارفرما رو میدونه هم چون برای کارفرما لوگو طراحی کرده از نوع کار مشتری آگاهی کامل داره پس مناسب ترین ست رو هم طراحی میکنه .

نمونه طراحی بسته بندی با ایلوستریتور

خشکبار در ایران یکی از پرمخاطب ترین محصولات خوراکی است. امروزه انواع بسته بندی خشکبار در بازار عرضه می شود که هر کدام دارای تفاوت ها و مزایای فراوانی هستند. تکراری ها هیچوقت شانسی در مقابل حرفه ای ها ندارند، به همین جهت برند های معتبر را می بینید که چگونه همواره در پی آن هستند طرح بسته بندی خود را به روز نگهدارند و طراحی های قدیمی را کنار می زنند. از جملات کلیشه ای مثل:”می خواهم عالی ظاهر شوم.” استفاده نکنید و دست پاچه نباشید. این پیروزی زمانی به دست می­اید که لوگوی شما دارای یک یا چند ویژگی جذاب باشد و سبب درگیری ذهن و ناخودآگاه جذب شدن مشتری و مردم شود.

نمونه طراحی بسته بندی جعبه

با نشان دادن لوگو در قسمت های مختلف مثل دکمه های مشتری، نه تنها تصویر برند خود را به نمایش گذاشته اید بلکه توانسته اید اعتماد افرادی را جلب کنید که لوگوی شما را گزیده اند. یک لوگو، به خصوص لوگوهای تجاری در تمام قسمت های شرکت حضوردارد. اگر شرکت یا نهادی بخواهد لوگوی حرفه ای طراحی کند، باید پول و زمان زیادی را در اختیار طراح لوگو قرار دهد تا او یادبگیرد که چگونه شرکت و اعضای آن را به نمایش گذارد. بزرگترین برندهای دنیا از ام سی رونالد گولدن آرکس تا نایکس سوییش اهمیت زیادی برای لوگوهایشان قائل هستند.ذهن بیشتر ما به گونه ای است که هنگام دیدن یک لوگوی تصویری با آن محصول یا شرکت مربوط ارتباط برقرار می کنیم بدون این که اسم آن را چک کنیم. نایک فقط یکی از چندین آرم بزرگ و معروف دنیا است که نمونههای مشابه زیادی دارد. اگرچه برخی از معروف ترین لوگوها مینیمالیستی هستند، شما می توانید هنگامی که پاکت را فشار می دهید و با طراحی سه بعدی و حتی انیمیشن آزمایش می کنید، طرح های استثنایی برای لوگوی خود ایجاد کنید.

نمونه طراحی لوگو با فتوشاپ

به یادداشته باشید که شما طراح هستید.اگر مشتری خیلی پرحرفی دارید از او بخواهید که تفسیر شخصی خودش را در مورد لوگوی برند به شما بگوید و سپس انتظارات اورا برآورده کنید. برای طراحی بسته بندی علاوه بر هنر طراح، توصیه می کنیم از بهترین دستگاه هایی که برای چاپ استفاده کرد تا نهایت کار یک بسته بندی با کیفیت داشته باشید . در انتخاب رنگ بندی باید به جنس کاغذ ها و پوشه هایی که قراره چاپ بشه دقت کرد چون در برخی مواقع در هنگام چاپ تغییر رنگ رخ میده . هنگام ارزش گذاری روی کار باید نکات مختلفی را در نظر بگیرید. شما فقط زمانی می توانید به درستی یک لوگوی خوب را طراحی کنید که ارزش و اهمیت آن را بدانید. اصول اولیه طراحی هر نوع لوگو با هر نرم افزار که باید بدانید! مناسب: لوگو باید بتواند اهداف خود را منتقل کند.

در زمان طراحی باید به این نکته توجه شود که اگر هزینه بسته بندی بالا برود به طبع هزینه نهایی برای مشتری نیز بالا می رود در اینصورت آیا مشتری توان خرید کالا را دارد؟ سادگی: یک لوگو باید ساده باشد تا بتواند توسط عموم شناخته شود. طراحی یک لوگو چیزی فراتر از یک تصویر زیبا و برجسته است.لزوما شما بخشی از یک عوامل گسترش برند هستید. هر سایه ای از رنگ سمبل مخصوص به خودش را دارد.از رنگ ها فقط به دلیل این که مورد علاقه شما یا مشتری هستند استفاده نکنید، رنگ باید نماینده ی پیام اصلی برند شما باشد . این لوگو می تواند، پیام برند را به همه منتقل کند.

دنیای طراحی لوگو ، بسیار وسیع است. لوگو همچیین باید تاریخچه شرکت یا سازمان را در طول سال ها نشان دهد.پول نیز نقش بسیار مهمی دارد. مثلا اگر کالایی دوستدار محیط زیست است، برای گیاه خواران مناسب است، به صورت ارگانیک تهیه شده و یا فاقد قند و چربی است، مخاطب باید در نگاه اول به این ویژگی ها پی ببرد. سبک طراحی اختصاصی و استفاده مناسب از رنگها و در معرض دید بودن نشان تجاری باعث می شود مخاطب با یک نگاه محصول را از بین سایر محصولات موجود در شلف فروشگاه شناسایی کند و بدون اتلاف وقت اقدام به خرید کند. طوری باشد که هنگامی که شخصی به آن نگاه می کند، حس خوبی درمورد برند به او القا گردد. رنگ ها علاوه بر یک طرح واقعی می توانند به برند ،روح و روان و شخصیت ببخشند.

دستگاه های بسته بندی اتوماتیک توزین برای بسته بندی اتوماتیک برنج در وزن های 500، 1000، 2000 گرم استفاده می شود. مواد غذایی دیگر مانند فست فود و غذاهای رستورانی اگرچه وزن بالایی ندارند. اولین هدف بسته بندی مواد غذایی همانطور که میدانید محافظت از مواد خوراکی در برابر آلودگیها می باشد. در کنار این، شرکت ترام تمرکز زیادی روی بسته بندی و چاپ در صنایع غذایی در طی ۱۰ سال اخیر گذاشته و موفقیت های چشمگیری داشته است. ما سال هاست که کارمون اینه و با افراد، سلایق و مشاغل زیادی کار انجام دادیم و رضایتشون رو جلب کردیم.

نمونه طراحی لوگو جدید

تنها راه برای طراحی یک لوگوی عالی برای مشتری این است که از منابع مورد نیاز برای فهم بهتر درمورد برند استفاده کنید.مهم ترین منبع تحقیقاتی شما خود مشتری است. از طریق تحقیق می توانید تفاسیر و عقاید گوناگون را در مورد یک برند مطالعه کنید. در ادامه به صورت موردی این موارد را تشریح خواهیم کرد. در بسیاری از موارد، مشتریان نام تجاری شما را فراموش خواهند کرد اما لوگو شما در ذهن آنها ثبت خواهد شد و این نشان دهنده اهمیت طراحی لوگو برای کسب و کارها میباشد. هنگام راه اندازی یک کسب و کار جدید، شاید به فکر طراحی لوگو حرفه ای نباشید، اما ساخت لوگو می تواند به شناخت درست مخاطبان از فعالیت شما کمک کند. اما پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ این روش ها نروید چرا که طراحی حرفه ای لوگو می تواند در بازاریابی شما تاثیر زیادی داشته باشد. با توجه به اینکه ابزارهای زیادی برای طراحی و ساخت لوگو آنلاین وجود دارد، اما هیچ چیز نمی تواند جای این را بگیرد که شما ساخت لوگو بیزینس خود را به دست طراحان حرفه ای بسپارید.

به عنوان مثال هنگامی که شما لوگوی سیب گاززده را میبینید، ذهن شما مستفیم به سمت شرکت اپل(برند) یا آیفون یا مک( محصولات شرکت اپل ) می رود. طراحی لوگو حرفه ای باعث شخصیت بخشیدن به برند شما میشود. طرح شفاف این نوع از کاورها دلیل مورد توجه بودن آنها نسبت به نمونه های پارچه ای آن می باشد. سه لایه : بسته بندی برنج پلی اتیلنی به علت وزن بالا در اکثر موارد از نمونه ۳ لایه یا ۵ لایه استفاده می شود.

نمونه طراحی بسته بندی صنعتی مهم تر از همه این که با خودتان صادق باشید.اگر قلبا می دانید که هیچ چیزی را کپی نکرده اید، پس قطعا برایتان راحت تر است که جنبه هایی از طراحی را بررسی کنید که ممکن است شبیه به یک طرح دیگرباشد.. ایده بسته بندی تبلیغاتی شما نباید پیچیده باشد و دسترسی به محصول را برای مشتری دشوار کند. انعکاس: بعد از این که طرح اولیه را کشیدید ، کمی از کار دست بکشید و اجازه دهید ایده های بیشتری به ذهنتان بیاید تا بتوانید آن ها را پرورش دهید.

یک لوگوی خوب، تاثیر گذار، مناسب ، فراموش نشدنی و عملی سمیرا خادم است. برای تهیه عکسهای تبلیغاتی حتما ایده پردازی کنید و بعد نسبت به ایده اقدام به ایجاد دکور و فضای مناسب داشته باشید. البته اوقاتی هم هست که تحسین یک طرح بتواند به منبعی از تقلید تبدیل شود تا این که از آن ایده بگیرید. لوگو طرحی است که برای شناخت فوری شرکت، سازمان،برند یا اسم ایجاد می شود.لوگو القا کننده ی اعتماد، وفاداری، حوزه کاری و مایه تحسین است.

نمونه لوگو برای طراحی

دلیل استفاده از این طرحها در سال 2021 آن است که تاکید زیادی بر روی سادگی طرح و رنگ دارد. به همین دلیل است که لازم است که لوگو به درستی نشانگر کسبوکار باشد، همان طور که میخواهید مخاطب درست را جذب کنید. در تجارت، شناخت فوری شرکت از روی لوگو بسیار مهم تلقی می شود و به همین دلیل است که شرکت های چندملیتی بودجه هایی را برای لوگوهایشان تخصیص می دهند. برای این کار باید از کارفرما بپرسید که به چه افراد و شرکت هایی میخواهند خدمات ارائه کنند. وقتی قرار است از سبک کلاسیک برای لوگوی برندتان استفاده کنید، باید حواستان باشد که یک پیرمرد، جوراب زرد با پیراهن صورتی و شلوار آبی نمیپوشد!

اجازه دهید که طراحی تان بتواند تا حد مختصری واضح و گویا باشد. طبیعی است که یک طراح الگو برای خود داشته باشید، هر طراح یک یا دو الگو دارد. اگر تقلید عمدی باشد قطعا نوعی تقلب خواهد بود و انجام این کار اصلا برای الگو و مشتری شما عادلانه نیست. کوکاکولا: هیچکس نیست که کوکاکولا را نشناسد. وفاداری مشتری را افزایش می دهد. بسته بندی فلزی همچنین عایق هوا اند و عمر محصول را افزایش میدهند. باید آگاهی های مربوط به شرکت را بالاببرد و در برابر رقیب ایستادگی لازم را داشته باشد. باید طرح لوگو و برند به هم مربوط بباشند و حس اعتماد را در مشتری ایجاد کنند. باید نمایش درستی از برند و مقاصد آن داشته باشد. به عنوان یک قانون ، لوگو باید همیشگی و جذاب،جالب و مناسب باشد.

لوگو تعیین کننده ی رنگ ست اداری و نوع فونت ست اداریه . دارو در هر شکل و برای هر شرکتی که باشد سرانجام در قفسه داروخانه می نشیند و سپس به دست مصرف کننده می رسد. بسته بندی نا مناسب، بر روحیه جامعه مصرف كننده تأثیر نا مطلوبی برجای می گذارد. جواب هر کدام از بندهای زیر بر روی طرح نهایی جعبهها و بستهبندی اولیه و ثانویه محصولات برند شما تاثیرگذار خواهد بود. آن باید برای دو دهه آینده تاثیرگذار باشد. به عبارت دیگر شما به عنوان شخصی که قصد دارید تاثیر موثری در طراحی بسته بندی ایجاد نمایید، ابتدا باید مخاطب و محصول را به درستی بشناسید و بر همین اساس و با توجه به میزان درک و شناخت تان از روانشناسی رنگ در طراحی بسته بندی، بهترین انتخاب را داشته باشید. ارایه دو یا سه گزینه همچنین مشتری را قادر می سازد که بهترین عوامل لوگو را انتخاب کند و بررسی کند که آیا می تواند آن را با دیگری ادغام کند یا نه.

نمونه طراحی بسته بندی ادویه جات

در لوگو بالا هم یک پرنده به سمت چپ در حال حرکت است، نا متعادل است و تحرک را نشان می دهد (مناسب برای یک شرکت تکنولوژی یا یک استارت آپ، چون نشانگر خلاقیت و پیشرفت است). پیشتر راجع به اهمیت ثبت طرح صنعتی خواندیم و متوجه شدیم که مهمترین مورد قابل ثبت طرح صنعتی، بسته بندی است، بسته بندی به نوعی هویت و ویترین محصول شماست، و هر چه وقت، انرژی و سرمایه بیشتری را صرف ارتقا کیفیت بستهبندی محصولتان کنید، در واقع باعث پیشرفت فروش و در نتیجه ارتقاءکسبوکارتان شدید. کیفیت بالای بسته بندی پسته به صورت شیرینگ پک باعث بالاتر رفتن ارزش افزوده و در واقع ارزش نهایی بسته بندی پسته میشود. ساخت کارتن قسمت مهمی از محصول به شمار می رود که قادر است ارزش محصول را افزایش و جذابیت بی نظیری را به آن اضافه نماید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار