راهنما خرید بهترین هارد اینترنال HDD معرفی 4 مدل هارد سال 2023 | asilbekharid

راهنما خرید بهترین هارد اینترنال HDD معرفی 4 مدل هارد سال 2023 | asilbekharid داده های ما روی این دیسک ها ذخیره می شود و زمانی که این دیسک ها می چرخند، داده های ما را فراهم می کند. در اینجا سرعت SSD حتی مهم‌تر است، زیرا درایو کندتر می‌تواند زمان انتظار و پاسخگویی بازی را افزایش دهد. دارندگان Xbox Series X و S می توانند از کارت توسعه Seagate برای استفاده از حافظه داخلی سریع آن استفاده کنند. سایر SSD های خارجی را می توان برای بازی های قدیمی Xbox One و Xbox 360 استفاده کرد، اما نه برای بازی های Xbox Series S/X. عوامل مختلفی در خرید هارد دخیل هستند که بر اساس عملکرد، ظرفیت و فاکتورهای دیگری این قیمت مشخص می گردد.

  • اما اگر قصد دارید برای اموری مانند دانشجویی یا کاری، که در آن مجبور هستید آرشیو های زیادی از فایل ها را داشته باشید، بهتر است از ظرفیت های 2 گیگابایت به بالا استفاده کنید.
  • دقیقا مثل نسل مشکی با این نسل هم می‌توانید روی 160 مگابایت بر ثانیه سرعت انتقال و 8.5 میلی‌ثانیه سرعت دسترسی حساب باز کنید.
  • اگر برای اولین بار است میخواهید هارد اینترنال بخرید باید دقت کنید که هارد را برای ذخیره سازی چه چیزی میخواهید.
  • تقریبا جای شکی وجود ندارد که سیگیت یکی از بهترین تولید کنندگان هارد اینترنال در بازار است و سری Seagate BarraCuda این برند را می‌توانیم بهترین محصولات آن بدانیم.
ولی به طور کلی برندهای وسترن دیجیتال، سیلیکون پاور و ای دیتا سرعت خوبی دارند و می توانید به عنوان یک هارد مناسب روی آنها حساب باز کنید. هاردهای بیشتری هم در بازار موجود است که گاهاً ظرفیت آنها تا 10 ترابایت می رسد ولی به مراتب قیمت آنها نیز بالاتر است. البته همانطوری که شما نیز با ما هم نظر هستید نیازی به خرید چنین هاردهای گران قیمتی نیست و هاردهای بسیار مدل پایین تر نیز کار ما را راه می اندازد و می تواند راهگشای کار ما باشد. شرکت سیلیکون پاور نیز یک کمپانی تایوانی است که در سال 2003 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در زمینه های مختلفی از جمله کارت حافظه، فلش مموری، پاوربانک و هاردهای اکسترنال تولیدات مناسبی را به بازار عرضه کرده است.

زمان خرید هارد به چه مواردی توجه کنیم؟

حافظه کش یا همان بافر این هارد وسترن دیجیتال 64 مگابایت است که در صورت جا به جایی می تواند داده های شما را پشتیبانی کند. بهترین هارد اینترنال وسترن دیجیتال مدل WD10PURZ با ظرفیت 1 ترابایت از خانواده هاردهای بنفش بوده و برای سیستم‌های حفاظتی ساخته‌شده است. سخت‌افزارها و دستگاه‌های DVR به یک هارددیسک اینترنال با قابلیت ذخیره‌سازی مداوم داده‌ها نیاز دارند و باید بتوانند حجم زیادی از داده‌ها را در هر روز ذخیره کنند.

هارددیسک اینترنال سیگیت مدل BarraCuda ST1000DM010 ظرفیت 1 ترابایت

هارد دیسک‌ها قیمت کمتری نسبت به تمام ابزارهای ذخیره‌سازی دیگر دارند و شما می‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌های خود صرفه جویی داشته باشید. شرکت توشیبا نیز یکی از شناخته ترین کمپانی های تولید لوازم الکترونیکی و دیجیتال است. این شرکت در زمینه های مختلف مانند لوازم خانگی و تجهیزات رایانه ای محصولات خود را به بازار عرضه کرده و به یکی از بهترین برندهای جهان بهترین هارد دیسک تبدیل شده است. شرکت وسترن دیجیتال برای تفکیک هاردهای داخلی بر اساس کارآیی و نوع کاربری آن از رنگ های آبی ، سبز ، مشکی ، بنفش ، قرمز و طلایی استفاده کرده است. مورد بعدی اگر بین خرید دو یا چند هارد سردرگم شدید، موردی را خرید دارید کنید که حافظه بیشتری دارید تا بتوانید در آینده اطلاعات بیشتری بر روی آن ذخیره کنید. عموماً فرض می‌کنیم هاردهای که حجم پایین تری دارند سرعت بالاتری دارند اما این اصل برای هاردهای اینترنال قدیمی صحت ندارد.

با توجه به متنوع بودن هارد ها و در کل تجهیزات ذخیره سازی، ما در این مطلب تصیم گرفتیم تا بهترین هارد دیسک های رو که برای کامپیوتر های رومیزی ساخته شده اند به شما معرفی کنیم. همانطور که قبلاً عرض شد هارد اکسترنال از مدلها و ظرفیت های گوناگونی برخوردار است. از ظرفیت چند صد گیگ گرفته تا ظرفیتهای 10 ترابایتی موجود است که بسته به کیفیت و ظرفیت هارد قیمت ها متفاوت است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار