رویا ساختمان آریا شرکت رویا ساختمان آریا | youngarchitect

فشار هیدرواستاتیک (مجله خبری معماری جوان) در خاك در خارج از خانه، شایع ترین علت ایجاد دیوار بنا است. این موضوع در سوله های با دهانه های بزرگ و ساختمان های مرتفع و ساختمان هائی که بر روی زمین های سست احداث می شوند، از اهمیت بیشتری برخوردار است. البته در عصر کنونی استفاده از پرچ یا پیچ و مهره نیز متداول گردیده است. در این نوع ساختمان برای مقابله با زلزله از باد بندهای فلزی استفاده می شود.

این حالت بیشتر برای ساختمان ‌هایی که نزدیک به سفره‌ های آب زیرزمینی، قنات ‌ها، چاه ‌ها و منابع آبی ساخته می‌ شوند اتفاق می ‌افتد. در این‌ حالت می‌ توان با احداث زهکش ‌های مناسب در اطراف ساختمان که رطوبت اضافی را خارج می ‌کند از نشست ساختمان جلوگیری نمود. معمولاً شروع نشست‌ های نامتقارن با ایجاد ترک‌ های عمودی در ستون‌ ها، ترک‌ های پله به‌ خصوص در دیواره ‌های پله ‌ها و ترک ‌های دیوارهای آجری مشخص می‌ شود. اگر ترک ‌ها کوچک باشند به معنی شروع نشست است و می‌ توان جلوی پیشرفت آن را گرفت اما در صورت ترک ‌های خیلی بزرگ اصطلاحاً می ‌گوییم سازه دچار نشست مداوم شده است و جلوگیری از پیشرفت آن کار بسیار دشواری خواهد بود. بعد از تصمیم گیری در مورد اجرای سازه ساختمان به صورت مسکونی یا تجاری، لازم است که مجوزهای لازم از جمله پروانه ساخت دریافت شود.

  • همیشه باید میزان هزینه های صرف شده را یادداشت کرده و در صورت نیاز برای گرفتن وام به بانک ها مراجعه کنید.
  • مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت رویا ساختمان آریا ضمن اخذ گزارش مقبول از حسابرس مستقل و بازرسی قانونی در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۳۰ برگزار گردید.
  • بلوک ممکن است با روکش فلزی و یا سنگی پوشانده شود و یا حتی برای نازک کاری های ساده و مقرون به صرفه، گچ کاری گردد.
  • از نتایج بدست آمده از این بخش در تحلیل و مدل سازی ساختمان استفاده می گردد.
  • هزینه ساخت خانه برای شما چقدر خواهد بود؟ افزایش فوق العاده ای در هزینه ساخت خانه در سال های اخیر رخ داده است.
بتن مگر برای بالا بردن کیفیت اجرای فونداسیون و راحتی در آرماتور بندی ساختمان مهم است. زمانی که پی کنی و گودبرداری زمین به پایان رسید، لازم است که وضعیت آن را از لحاظ استحکام مورد بررسی قرار دهید. این موضوع نیز باید توسط مهندس سازه انجام گیرد و در صورت نیاز به شما اعلام می‌شود که نیاز به چه سبکی از مقاوم سازی خواهید داشت. حتی ممکن است با توجه به شرایط زمین، از شما خواسته شود که یک یا دو ردیف دیوار سنگی ایجاد کنید تا از لحاظ استحکام زمین اطمینان حاصل شود. اگر سازه کوچک باشد این کار به صورت دستی و با استفاده از متر و ریسمان و گچ انجام می‌شود و اگر عظیم باشد با دوربین نقشه برداری صورت می‌گیرد. این مرحله یکی از مهم ترین مراحل در ساخت سازه است و اگر به درستی صورت نگیرد گاهی ممکن است منجر به لزوم تخریب ساختمان گردد.

http://azindekor.ir

به توصیه های معمار برای ایجاد تغییرات ساختاری در جاهایی که استفاده بهتر از فضا کمک می کند، عمل کنید. ضمن تهیه یک نقشه دو بعدی با مشورت با معمار و تیم سازنده، مدل سه بعدی نهایی خانه خود را نیز همراه با تعیین ارتفاع تهیه کنید. وظیفه یک معمار تایید شده، توسعه طرح هایی هست که برای تصویب به شهرداری تهیه کرده اید. هزینه ساخت خانه برای شما چقدر خواهد بود؟ افزایش فوق العاده ای در هزینه ساخت خانه در سال های اخیر رخ داده است.

لمینیت FRP

در روبنا، ضمن ساخت دیوارها و اتاق ها، بارهای قسمت فوقانی نیز به زیربنا منتقل می شوند. این ساختمان ها، از سطح پایینی از تعمیر و نگهداری و شرایط سکونتی بدی برخوردار هستند که ناشی از بهداشت و تهویه نامناسب و سایر عوامل آسیب زا می باشد. زاغه ها، طبق قوانین مربوطه توسط یک مقام ذیصلاح برچسب گذاری می شوند. در این نوع ساختمان برای مقابله با زلزله از باد بندهای فلزی استفاده می‌شود. منابع سوری اعلام کردند که آمار تلفات فرو ریختن ساختمانی در حلب افزایش یافته است. بر اثر وقوع زلزله در ترکیه گروه های امدادی همچنان به دنبال کسانی هستند که زنده زیر آوار گیر افتاده اند.

الیاف شیشه GFRP

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار