ساختمان اداری تجاری ترمه پروژه های برتر معماری ایران | youngarchitect

کاشی چینی یکی از دیوار پوش‌های سنتی است که از امنیت بالایی برخوردار است و معمولا در مجله خبری معماری جوان و آشپزخانه‌ی ادارات به کار می‌رود. همچنین از آن جا که کاغذ دیواری مدرن است و دارای طرح و نقش گوناگون است، می‌تواند انتخاب مناسبی برای پوشش دیوارها باشد. اکنون در ادامه خط معمار شما را به دیدن سایر تصاویر پروژه ی معماری ساختمان اداری شریف دعوت مینماید.

طراحی ساختمان اداری، دفتر مرکزی شرکت ونوس شیشه در تهران

آجرهای نمایان نیز انتخاب مناسبی برای پوشش دیوار اصلی هستند خصوصا اگر در تضاد با سایر بخش‌های اتاق باشند. میتوانید جهت کم کردن هزینه، بعضی موارد که خیلی ضروری نیستند را حذف کنید. باید نقشه تعمیرات را از قبل تهیه کرده و بعد از تخمین زدن هزینه بازسازی ساختمان، اگر قادر به پرداخت آن نبودید یا هزینه سنگین بود بعضی موارد غیر اساسی را از نقشه حذف کنید. مثلاً اگر شما فقط در طول روز در آن ساختمان کار می کنید، میتوانید میزان نورهای مصنوعی را کاهش دهید. این مواردی که قابل حذف هستند با توجه به موقعیت ساختمان و زمان کاری آن، قابل تعیین می باشند.

http://azindekor.ir

یکی از عوامل مؤثر بر شکل و جهت ساختمان اداری اقلیم هر منطقه است. به طور کلی توصیه می شود عرض مطلوب یک ساختمان توسط فاصله ای که از طریق آن نور طبیعی به داخل ساختمان نفوذ می کند، مشخص شود. این فاصله معمولا بین ۵ تا ۷/۵ متر (یا ارتفاع کف تا سقف ۲ تا ۲/۵ متر) است .

  • اما در کل برای تعیین مدت زمان لازم برای اجرای مراحل بازسازی مواردی چون سن سازه، شدت بازسازی و تغییرات دکوراسیون تاثیر گذار هستند.
  • متریال نما هم از شاخصه های طراحی ساختمان های اداری محسوب می شود.
  • بعد از مشاوره جهت بازسازی واحد های اداری شما پیش فاکتور خدمتتون ارسال خواهد شد.

شناخت فضاهای مختلف برای طراحی ساختمان اداری کارخانه از اهمیت بالایی برخودار است. تنوع فضاها در طراحی ساختمان اداری کارخانه ، طراحی متفاوت و مطالعات دقیق تری روی این فضاها را نیز می طلبد. در ادامه با انواع فضاها با کاربری های گوناگون در طراحی ساختمان اداری کارخانه آشنا می شوید. در ابتدا باید تمامی فضاهای مورد نیاز کارفرما را به تفکیک متراژ و موقعیت قرارگیری تقسیم بندی کنیم. از کارفرما بپرسیم که دقیقا به چند فضای مجزا نیاز دارد و میخواهد این موقعیت ها به چه شکلی باشد.

جهت و اندازه ابعاد ساختمان های اداری

مخصوصا اگر کارمندان بعد از کار کردن در یک ساختمان قدیمی و فرسوده با محیط جدید و شیک کاری رو به رو شوند. از دیگر دلایلی که منجر به بازسازی ساختمان ها می شود این است که نیاز به ساخت مجدد ساختمان نبوده و در هزینه ها صرفه جویی می شود. چون دیگر نیاز به مصالح ساختمانی زیاد نیست و همچنین اسکلت ساختمانی تخریب نمی شود. بنابراین این موضوع در هزینه های افراد تاثیر می گذارد و باعث کاهش آن خواهد شد.

نمای چوبی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار