ساختمان اداری دولت | youngarchitect

راندمان کاری افراد در یک محیط اداری تا حد زیادی به کیفیت فضا و مطلوب بودن آن بستگی دارد. در طراحی داخلی فضاهای اداری از قرار دادن گیاهان و سبزینگی در فضا غافل نشوید. همچنین طراحی طبق استاندارد ها از خستگی افراد در طول روز می کاهد. ۳- رنگ آمیزی دیوار ها از نکات خیلی مهم در بازسازی دکوراسیون اداری می باشد.

فرسودگی ساختمان اداری

بیش از اندازه برای چیزهایی که ضروری نیستند هزینه نکنید یا برای چیزهای مهم به اندازه‌ی کافی هزینه‎‌ کنید. مثلاً اتاق انتظار، آبدارخانه و حسابداری نمی توانند فضایی عین هم داشته باشند. این ساختمان دارای ۳ کاربری متفاوت در ۳ سطح و با راه های ارتباطی مختلف با فضای شهری می­ باشد.

جداره ای که از یک جزء (آجر با شخصیت نیمه باز) به وجود آمده مجله خبری معماری جوان شخصیت های چندگانه ای در ذات خود می باشد که می توان به موارد ذیل اشاره کرد. موضوعات دوگانه در حالت تعلیق گونه در این پروژه مطرح می گردد؛ سیاست برد -برد به جای سیاست برد-باخت برای این پروژه انتخاب شده است. کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به چیدانه است و هرگونه استفاده از مطالب و تصاویر وب سایت چیدانه حتی با ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. یک ردیف ستون ساده مرکزی باغث ایجاد راهرو در یک سمت یا سمت دیگر می شود. ساخت یک ردیف دو تایی از ستون، دفاتری با ارتفاع یکسان را ایجاد می کنند.

تاثیر نقش انرژی خورشید بر ساختمان های اداری شمال شهر تهران با هدف کاهش مصرف انرژی

افراد در کنار گیاهان به معاشرت و خوردن غذا می پردازند که علاوه بر زیبایی بصری اصل نزدیکی به طبیعت که در طراحی این فضا بسیار مهم بوده است، رعایت شده است. در همه ی فضاها بسیار از احجام چند وجهی با سطوح منحنی بهره گرفته شده است که در کل فضایی بسیار نزدیک به طبیعت به وجود آمده است. دستگیره های منحنی شکل و بافت طبیعی دیوار از نمونه های استفاده از عناصری هستند که طبیعت را تداعی می کنند . دفاتر این مجموعه در ۴ طبقه در متراژهای مختلفی از ۱۶۵ تا ۲۷۰ مترمربع تقسیم بندی شده است.

http://azindekor.irاین فضاها باید دسترسی آسان به بخش های مختلف کارخانه داشته باشند و هم چنین در طراحی پلان نیز باید توجه داشت تا امکان نظارت اتاق ریاست بر سایر بخش های کارخانه فراهم باشد. اتاق های مدیریتی می توانند فضای استراحت یا سرویس های جدا نیز داشته باشند. در طراحی اتاق مدیریت بهتر است از المان هایی استفاده شود که معرف برند و نوع فعالیتی است که در کارخانه صورت می گیرد. در بخش های قبلی درباره بازسازی ساختمان، بازسازی فضاهای مختلف، بازسازی ساختمان قدیمی و .. چرا که این نمونه یکی از نیازهای امروزه محیط های اداری و کارفرماهاست. دفاتر اداری به مروز زمان و مراجعه زیاد مشتری و ارباب رجوع نیاز به مرمت پیدا می کنند.

  • زمانی که یک سازه اداری را بازسازی می کنید، راندمان کار کارمندان بالا می رود، چون قطعا همه افراد دوست دارند در یک محیط شیک و رسمی کار کنند تا یک محیط قدیمی.
  • البته پیش از نورپردازی، طراح پروژه باید نما و جایگذاری انواع چراغ های نما را پیش بینی کند.
  • اتاق های مدیریتی می توانند فضای استراحت یا سرویس های جدا نیز داشته باشند.
  • چینش درست، استفاده از متریال های مناسب و در نظر گرفتن تغییرات در آینده باعث می شود تخریب کمتری در هنگام ایجاد تغییر انجام شود و همچنین برای گرمایش و سرمایش ساختمان انرژی کمتری مصرف شود.
  • استفاده بی‌رویه از شیشه در نمای اداری یکدست شیشه‌ای در مناطق گرم و خشک از نظر محیط‌زیستی توجیه نداشته و تنها تقلیدی از معماری اقلیم‌های دیگر است.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار