شارژر لپ تاپ خرید عمده آداپتور لپتاپ فروشگاه اینترنتی همکار عمده-شارژر لپتاپ مستر جانبی

اگر ولتاژی که بر روی شارژر لپ تاپ شما نوشته شده است و ولتاژی که با مولتی متر مشاهده کردید، هیچ گونه تفاوتی نداشت، نشان می دهد که شارژر لپ تاپ شما هیچ گونه مشکلی ندارد. توجه داشته باشید که منبع تغذیه رایانه شما جریان متناوب از پریز دیواری را به جریان مستقیم تبدیل می کند که قطعات لپ تاپ می توانند از آن استفاده کنند. آزمایش خروجی ولتاژ DC منبع تغذیه با مولتی متر دیجیتال می تواند به شما در جلوگیری از هرگونه نگرانی و تشخیص منبع تغذیه نامناسب کمک کند.

شارژر لپ تاپ خرید عمده آداپتور لپتاپ فروشگاه اینترنتی همکار عمده-شارژر لپتاپ مستر جانبی این شارژر ۲۰ ولتی قیمت مناسبی هم دارد و به راحتی می‌توانید آن را در فروشگاه‌های معتبر پیدا کنید. بهره گیری از متخصصین مجرب و آموزش دیده که همگی آموزش­‌های لازم در زمینه تعمیر تخصصی انواع لپ تاپ را دیده‌­اند. در پایان هر مأموریت نیز، با امتیازدهی مشتریان کیفیت و کمیت کار آنها مورد بررسی قرار می­‌گیرد. مورد اول همان خروجی مثبت و مورد دوم خروجی منفی شارژر گفته می شود. زمانی که پراپ ها به خروجی های لپ تاپ وصل می شوند، اهم متر باید ولتاژ 19 ولت یا کمی بیشتر را نشان دهد.

شارژر لپ تاپ ۱۹ ولت ۴.۷۴ مناسب برای HP ا HP ADP-90SB-BB 19 V 4.74 A Laptop Charger

برای اینکه بتوانیم کارهای مربوط به پروژه و یا جلسات را مدیریت کنیم و همیشه اطلاعاتمان در دسترس و همراهمان باشد، لپ تاپ را انتخاب کردیم. حال اگر باتری لپ تاپ ما دچار مشکل شود و درست شارژ نشده و یا سریع‌تر از زمانی که انتظار داریم، شارژ خالی کند، دیگر لپ تاپ، نیاز ما را برآورده نخواهد کرد. در اینجا مشکل شارژ نشدن باتری لپ تاپ را بررسی خواهیم کرد و در صورت نیاز نسبت به تعمیر باتری لپ تاپ اقدام کنید. نوسانات برق، استفاده‌ی ناصحیح از شارژر، ورود نامناسب سوکت شارژر در لپ تاپ، آب خوردگی و حتی ضربه خوردگی از عواملی هستند که به خرابی شارژر لپ تاپ شما می‌انجامند. برای این کار، می‌توانید از یک کابل شارژر دیگر استفاده کنید و مشکل را بررسی کنید.

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل ideapad 3 15ITL6

مولتی متر، که به آن ولت متر و اهم متر نیز گفته می شود، یک دستگاه دستی است که برای محاسبه ولتاژ الکتریکی، مقاومت، آمپر جریان و سایر مقادیر استفاده می شود. این دستگاه ها در نسخه های دیجیتال و آنالوگ عرضه می شوند و برای همه چیز از آزمایشات اساسی مانند تشخیص خطاها، اندازه گیری ولتاژ باتری و تشخیص پیچیده مفید هستند. ضمنا باتری ها به مرور زمان دقت و کیفیت خودشون رو از دست میدن و مثلا بعد از گذشت ۱ سال از خرید لپ تاپ انتظار دقت میلی متری از باتری نداشته باشید . فشار دادن رشته‌های آسیب دیده سیم شارژر و تکان دادن آن نه تنها به تعمیر سیم کمک نمی‌کند، بلکه این کار باعث ضعیف‌تر شدن سیم‌ها، سوختن مدار شارژ و حتی انفجار باتری می‌شود.

سیستم باتری های جدید به این صورت است که پس از شارژ کامل باتری، باتری را از مدار خارج شارژر لپ تاپ ایسوس x541u می‌کند. کالیبره کردن باتری ممکن است کمک کند، تنها زمانی که احساس می‌کنید لپ تاپ شما در حال شارژ شدن است (زیرا می‌توانید پشتیبان باتری را مشاهده کنید)، اما همچنان این خطا درست بعد از وارد کردن جک برق ظاهر شد. هنگامی که درایور با موفقیت حذف شد، اکنون دوباره سیستم عامل خود را خاموش کنید و باتری را در جای خود قرار دهید و سپس لپ تاپ را دوباره راه اندازی کنید. امیدوارم این بار این امکان وجود داشته باشد که مشکل از بین رفته باشد.

  • HP EliteBook 8420mah ، حتی با بهترین پردازنده های نسل چهارم ، هیچ گاه نمی تواند با دستگاه هایی چون دل ، لنوو و سونی رقابت کند.
  • تولیدکنندگان متعددی شارژرهایی را تحت عنوان شارژر سازگار برای جایگزینی شارژرهای اصلی ارائه می‌دهند.
  • ⊗ نکته ۵ – علاوه بر آن برای تست سالم بودن یا نبودن شارژر لپ تاب می‌­توانید از یک سارژر سالم کمک بگیرید.
  • شما می‌توانید رایانه‌ی شخصی خود را به هر مکانی حتی به پارک‌ها یا کافه‌ها حمل کرده و در هر زمانی حتی نیمه شب‌ها، کارهای خود را آنجا، انجام دهید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار