شرکت حمل و نقل بین المللی چه وظایفی دارد؟ آتا اکسپرس پست سریع بین المللی آتــا | transemartlogistics

شرکت حمل و نقل بین المللی چه وظایفی دارد؟ آتا اکسپرس پست سریع بین المللی آتــا | transemartlogistics

به منظور انجام این تبادلات، انتقال این محصولات و واردات آن‌ها لازم است تا این فرایند از طریق حمل و نقل بین المللی صورت گیرد. از سوی دیگر پارامتر مهم دیگری که بر روی انتخاب روش حمل و نقل تاثیر گذار است، ویژگی‌های کالایی است که قصد انتقال آن را دارید. به عنوان مثال برخی از کالاها نظیر مواد غذایی، transemartlogistics داروها، حیوانات و… با توجه به ویژگی‌ها و شرایطی که دارند باید به سرعت حمل و نقل شده و برای جابجایی آن‌ها از کوتاه‌ترین و سریع‌ترین روش استفاده کرد. یکی دیگر از موضوعات مهم و لازم به ذکر این است که پارامترهای بسیار زیادی بر روی انتخاب روش حمل و نقل بین المللی تاثیر گذار است. یکی از مهم‌ترین این پارامترها، وضعیت صنعت حمل و نقل و ترانزیت در کشور صادر کننده و وارد کننده است.

  • در کشور هایی که خطوط ریلی توسعه یافته ای دارند ، صادرات و واردات از طریق خطوط راه آهن بسیار بیشتر است.
  • امروزه شرکت‌ها باید با توجه به اجناس خود اقدام به انتخاب روش صحیح حمل و نقل کرده تا به بهترین شکل ممکن بتوانند محصولات خود را به خارج از مرزها بوده و در آن جا نیز به فروش برسانند.
  • به لحاظ حجم چیزی حدود 6 میلیون تن از انواع کالاها را از طریق راه های آبی جابجا می کنند که یک سوم آن مربوط به کالاهای نفتی و مابقی نیز کالا های فله را تشکیل می­دهد.
  • در پاسخ به این سوال می‌توان این فرآیند را از چندین منظر مورد بررسی و ارزیابی قرار دارد.

حمل ریلی و حمل و نقل بین المللی بار با قطار در کانتینر 20 فوت و 40 فوت با کانتینر مسقف و کانتینر لبه دار، واگن لبه بلند، کانتینر مخزن دار به آسیای میانه، افغانستان و چین و ترکیه و اروپا. حمل و نقل بین المللی دریایی بار و حمل کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت، کانتینر مخصوص، اوپن تاپ، فلت ترک و غیره از تمامی بنادر کشور. حمل و نقل بین المللی هوایی بار با ایرلاین های معتبر به تمامی مقاصد با قیمت اقتصادی به صورت سریع و ایمن. کسی که می‌خواهد کالاها را باکشتیحمل کند، باید بابیمه از کالای حمل و نقلشده خود محافظت کند.

معرفی حمل و نقل بین المللی

می‌توان خاطرنشان کرد که حمل‌ونقل بین‌المللی کالا روش‌های متنوعی دارد و یک روش خاص را در برنمی‌گیرد. اگر بخواهیم تعریفی بر واژه‌ی حمل‌و‌نقل داشته باشیم، به کلیه‌ی جابه‌جایی‌های افراد و یا کالا با استفاده از وسایل حمل‌کننده زمینی، دریایی و هوایی، حمل‌ونقل می‌گویند. حمل و نقل با لجستیک متفاوت است و می توانید با مطالعه مقاله “بررسی تفاوت لجستیک و حمل و نقل و نقش حمل و نقل در لجستیک” به تفاوت های میان این دو پی ببرید. کافیست به صفحه استعلام قیمت بروید و اطلاعات محموله خود را درج کنید. تفاوتی ندارد که حمل بارهوایی دارید یا حمل بار زمینی یا حمل بار دریایی!

حمل و نقل ریلی

یکی از روش های قدیمی و کاربردی در سرتاسر جهان، حمل و نقل جاده ای و یا زمینی است که دارای مزیت های زیادی برای صاحبان کالا می باشد. این باعث می شود تا انتقال محصولات به نقطه از دنیا، از طریق شرکت های حمل و نقل جاده ای و هوایی معتبر انجام شده و ایمنی کالاها، تضمین شود. در اینجا می توانید لیست بهترین شرکت های حمل و نقل داخلی و بین المللی را مشاهده کرده و از میان آن ها، شرکت های باربری با سابقه ای طولانی و درخشان را بیابید.

بیمه تحت کنوانسیون حمل و نقل دریایی، شامل موارد خسارت محدودی است و توصیه می‌شود که در صورت انتخاب حمل و نقل دریایی از انواع بیمه‌های اضافی استفاده شود. در حمل و نقل داخلی کالاها یا افراد از نقطه A به نقطه B در یک کشور ارسال می‌شوند. زمان ارائه خدمات در حمل و نقل داخلی بسیار سریع بوده و گاهی اوقات بسته‌های پستی به صورت یک روزه ارسال و تحویل داده می‌شوند. شنل همانند پلی، ارتباط کسب و کار شما را با بازارهای بین الملی حفظ می کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار