طراحی وب سایت رستوران سنتی شهربانو

منو و فضای داخلی آن توسط قدیمی ترین کافه تایوان به نام Bolero و همچنین بوسه های ژاپنی ، نوعی چای خوری که در اواسط قرن 20 محبوب بودند ، اطلاع داده می شد. دکوراسیون این هتل به صورت قدیمی بوده و ترکیبی فوق العاده از شرق و غرب است که مدیریت آن به درستس و زیبایی آنرا به اجرا گذاشته است. این رستوران با دکوراسیون زیبا و کاملا سنتی خود واقع شده در شهر باکو کشور آذربایجان می باشد. در طراحی رستوران در تبریز باید با وسواس بالایی فضاهای مورد نیاز یک رستوران موقع ایجاد کانسپت تعیین شوند و در هنگام طراحی نیز آنها به خوبی برنامه فضایی خود را گرفته و به نحوی سیستماتیک جایابی شوند. همچنین نمای بیرونی شما به دلیل نوع رستوران و اولویت چشم انداز مناسب آن اکثرا از شیشه و یا متریال هایی است که نمی توان بر روی آن جهت طراحی نمای بیرونی رستوران مانور داد. موضوعی که باید مد نظر قرار داد این است که نه تنها دکوراسیون داخلی بلکه نما و سر در رستوان هم از اهمیت خاص و ویژه ای برخودار هستند. به علاوه، بهداشت در رستوران ما بسیار حائز اهمیت است.

نشانه دیگرش شاید صندلیهایی است راحتتر، به نسبت بسیاری از فست فودهای مشابه. شاید بتوان گفت که از سبک ایتالیایی کلاسیک، رنگ طلایی به عاریه گرفته شده است. در ادامه نکات مهم در رابطه با انتخاب بهترین رنگ و طراحی دکوراسیون کافی شاپ و رستوران ها را بررسی خواهیم کرد. همچنین این نوع طراحی اجازه میدهد تا بتوان چند غذا را به صورت هم زمان آماده کرد. از جمله امکانات این رستوران می توان به بوفه، سرویس غذای بیرون بر، تلویزیون، پارکینگ، سالن خصوصی اشاره کرد. تراس رستوران نمای بسیار زیبایی را پیش روی شما قرار میدهد.امکانات: پارکینگ، تلویزیون، اینترنت بیسیمساعت کار: هر روز بهجز دوشنبهها از ساعت ۹ صبح تا ۱۱:۳۰ شب. فشای داخلی رستوران به زیبایی تمام با کفپوشهای چوبی، نورپردازی ملایم تزیین شده است و یک تراس در فضای باز هم دارد.

کافه کاپوچینو مکانی مناسب برای دوستداران شیرینی و کافئین است.ساعت کار: هر روز از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب. در متن زیر بهترین رستوران و کافه های آذربایجان باکو برای شما آمده است . وقتی اجزاء آشپزخانه به طور تصادفی در کنار هم قرار بگیرند، می توانند به مانعی برای تیم شما تبدیل شوند. هم چنین برای ایجاد صمیمیت بیشتر در فضا از یک درخت انجیر استفاده شده است. همچنین در کنار غذاهای خود نیز می توانید از انواع نوشیدنی های خوشمزه در این رستوران نیز استفاده نمایید. در این رستوران علاوه بر غذاهای خوشمزه میتوانید از انواع نوشیدنی های نظیر: آب، آب میوه، چای و … مثل بسیاری از رستورانهای فرانسوی خوب، این رستوران هم کارکنانی مجرب و خوشبرخورد دارد، خدماتی بینظیر ارائه میکند و منوی نوشیدنی آن قابل تحسین است. محیط دلنشین، آرام و کراکنان خونگرم و همچنین غذاهای خوش طعم بسیاری از مردم باکو و توریست ها را به این رستوران می کشاند.

یک معمار داخلی از زیر ساخت های ساختمانی آگاهی کامل داشته و از آن ها در راستای هوشمندانه سازی فضا استفاده می کند. درمیان تمامی سبک های دکوراسیون داخلی که از کشور های مختلف و اقصی نقاط جهان مود استفاده قرار میگیرد سبک سنتی هر کشور هیچ وقت از مد خارج نشده و همواره خواهان و طرفدار خاص خود را دارد.این سبک از دکوراسیون به علت ریشه ی عمیقی که در روزمره ی هر کشور داشته و تداعی کننده فراز و نشیب های تاریخی کشور است هیچ گاه و به طور حتم از دنیای دکوراسیون داخلی خارج نمی شود. صندلیهایی با روکشهای طرحدار و بعضا گل گلی که هیچ کدام شبیه دیگری نیست و شما را ترغیب میکند به انتخاب صندلیای مطابق سلیقهتان. هر عاشق سینمایی، به محض ورود به کافه باناکادو به سادگی درخواهد یافت که این ساختمان، با الهام از فیلم های وس اندرسون، فیلمساز مشهور آمریکایی طراحی شده است. در طراحی داخلی رستوران برای اینکه بتوانیم حس هماهنگی و انسجام را یک فضا تجربه کنیم، لازم است که اشتراکات و یا ارتباطی را میان اجزای آن بیابیم. دکوراسیون در این رستوران به سبک قدیمی و البته فرانسوی می باشد که همین امر باعث یکی از دلایا محبوبیت آن در میان مردم و حتی گردگران می باشد.

در این رستوران انواع غذاهای خوشمزه و با کیفیت در قیمت های بسیر مناسب سرو می گردد. سالن غذخوری با گلدانها و شمعهای زیبا، گلهای رنگارنگ و رنگی ملایم و جذاب، تزیین شده است. قابل ذکر است اگر برای خوردن شام این رستوران را انتخاب نمایید می توانید از اجرای موسیقی زنده در آن نیز استفاده نمایید. این رستوران دارای محیطی آرام و دلنشین می باشد که با حضور خود در این مکان می توانید از موسقس زنده ای که در آنجا اجرا می شود نیز لذت ببرید. برای اینکه تازهترین غذاهای دریایی را در محیطی ساده و بیتکلف نوش جان کنید، این رستوران بهترین انتخاب است. در ابتدا تعریفی از رستوران های سنتی گفته شد، امروزه رستوران ها ساده ترین راه برای انتقال فرهنگ ها در سرتاسر دنیا می باشند. چه این گفته درست باشد یا نه، واقعیت این است که، زیادی مواد غذایی با این رنگ ها نداریم و همین موضوع موجب محدود شدن اشتهای فرد می شود. ورودی رستوران خود را با نمایش یک نام منحصر به فرد و جذاب کامل کنید. همکاران ما شما را بطور کامل راهنمایی خواهند نمود تا بتوانید بهترین مشاوره ممکن را دریافت نمایید.

منوی رستوران بسیار کوچک ولی بینظیر است و در آن بهترین غذاهای اصلی، پیشغذا و دسرهای فوقالعادهی فرانسوی را خواهید دید. منوی رستوران بسیار مفصل است و بهترین غذاهای کلاسیک فرانسوی را در آن خواهید دید. • نورپردازی هتل تأثیر بسیار مهمی در دکوراسیون داخلی خواهد داشت. در این مطلب می خواهیم به صورت کلی به المان های اصلی دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی بپردازیم، اگر سبک تلفیقی مدرن و کلاسیک مد نظرتان است، می توانید ترکیبی از ایتالیای سنتی و مدرن را اجرا کنید. البته این تمام کافه ها و رستوران های باکو آذربایجان نمی باشد و به مرور زمان و به پیشنهاد شما رستوران ها و کافه های جدید به این متن اضافه خواهد شد . رستوران و کافه هارد راک باکو پاتوق مردم محلی و توریست هاست و همیشه پرازدحام و شلوغ است و انواع غذاهای فست فود های بین المللی را به مشتریان خود ارائه می دهد. در این رستوران از انواع غذاهای خوشمزه محلی و آذری را می توانید پیدا نمایید، اما همانطور که از نام آن می توانید ببینید دلمه بخش مهمی از منوی غذایی این رستوران را تشکیل می دهد و دلمه های سرو شده در این رستوران بسیار پرطرفدار می باشند.

ساعات کاری این رستوران شنبه تا جمعه از 10 صبح الی 10 شب می باشد. در این رستوران انواع غذاهای لذیذ آذری را برای مشتریان سرو می کنند و دارای محیطی آرام و عالی هم برای خانواده و هم برای قرار های کاری می باشد. در این صورت می توانید بهترین و با کیفیت ترین رستوران های تهران را برای سرو غذا انتخاب کنید. به محض ورود به این رستوران و با دیدن دکوراسیون آن حال و هوای رستوران های مراکشی به چشم می خورد.اگر از این حال و هوای داخلی رستوران خوشتان آمد می توانید از انواع حمص، فلافل و کباب های مختلف و چای سنتی مراکشی انتخاب نماببد اما اگر مایل به صرف غذاهای دیگری بودین نیز انتخاب های مختلف بسیاری از منوی این رستوران در دسترس شما خواهد بود.

به گروه طراحی و سیاست گذاری خود اعتماد کنید. V گروه لایههای Graphics را بچسبانید. عنصری سقفی که به عنوان آباژور و صدا­­گیر بکار گرفته می­شود، مرکز کافه را نشان می­دهد. به طور مثال همه ما درباره حس خوب کافه های پاریس شنیده ایم! انبار برای مواد غذایی، سردخانه، محل شستشوی ظروف بزرگ مانند دیگ، محل دفع زباله و رختکن کادر آشپزی از مهمترین قسمتهای یک آشپزخانه صنعتی خوب به حساب می آید. انتخاب تم خوب نشاندهنده طراحی داخلی شیک بوده که با سبک بهکار رفته باید همخوانی و هماهنگی داشته باشد. استودیوی طراحی معماری Hector Ewrawe در جای جای فضای ۷۲۰ متر مربعی این رستوران با استفاده از رنگ تیره به طراحی دیوارها ، سقف و همچنین کف سازی پرداخته است! ساحل و تجربه حضور در بازی رنگ ها، صدای دلنشین دریا و خنکای آبی که پای عریان صمیمیت را نوازش می کند انعکاسی است از انوار انسان، صمیمیت و دریا. جمعا ۲۷ اتاق خصوصی ساخته شده، اتاق های ۲ نفره مخصوص زوج ها، اتاق ۴ نفره مخصوص جمع دوستان و اتاق ۱۰ نفره مخصوص خانواده. ساعات کاری این رستوران شنبه تا جمعه ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بامداد می باشد. این رستوران در روزهای دوشنبه تا شنبه از ساعت ۶ بعدازظهر تا ۱۰ شب باز می باشد.

این رستوران در فاصله 2 دقیقه ای از شهر قدیمی واقع شده است و ارائه دهنده انواع غذاهای فرانسوی و همچنین اروپایی می باشد. این رستوران در فضایی زیبا و گرم با دکوراسیونی جذاب قرار گرفته و بهترین جا برای خوردن غذاهای کلاسیک فرانسوی است. گارسونهای این رستوران نیز با لباس پرسنل دریانوردی از شما پذیرایی میکنند. فرقی نمی کند رستوران شما مدرن باشد یا سنتی، فست فود داشته باشید یا کافی شاپ، چوب بهترین و زیباترین نمای رستوران را طراحی داخلی رستوران ساده ایجاد میکند. رنگ بندی: استفاده از رنگ های متناسب با نوع کسب و کار فست فود یا رستوران داری و به کارگیری از آن ها در تمامی اجزای کوچک و بزرگ موجود در فضا ( دیوارپوش، کف پوش، میز و صندلی ها و … قبل از طراحی حتما در مورد انواع رنگها تحقیق کنید؛ این که اصلا کدام رنگ به سبک رستوران شما بیشتر میآید. طراحی سالن اصلی یک رستوران بسیار مهم است چراکه در جلوی چشم مشتری قرار دارد. صندلیهای چوبی، گچکاریهای بسیار زیبا و پنجرههای رنگی از این رستوان، خانهای گرم و دوستداشتنی ساخته است. بیرون از رستوران بنشینید و از نسیم گرم لذت ببرید، یا یکی از صندلیهای داخل رستوران را پیش بکشید غذا را داخل میل کنید.ساعت کار: هر روز بهجز یکشنبهها از ۷:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب.

این رستوران با دارا بودن دکوراسین خاص و جذاب مشتریان بسیاری را به خود جلب می کند و ارائه دهنده انواع غذاهای دریایی، اروپایی و به خصوص ایتالیایی می باشد. منوی رستوران ثابت بوده و شامل ۵ یا ۶ بخش، از جمله نان و زیتون بهعنوان پیشغذا، سوپ غذاهای دریایی، خوراک دریایی، دسر است. نشستیم و بعد از کلی صحبت بلند شدیم برای برداشتن سالاد و ماست و سوپ. این جواهر پنهان غذاهای سنتی خوشمزهای مانند طاجین (طاجین نوعی ظرف سفالی است که بدنهای کوتاه و سرپوشی بلند و مخروطیشکل دارد و برای پخت انواع غذاها بهخصوص گوشت استفاده میشود)، و بلغور عربی (متشکل از آرد گندم و حبوبات) را با یک سرویسدهی عالی در مکانی دنج سرو میکند. شیوه های جدید در امور رستوران داری و هم چنین طبخ غذا نشان می دهد که فقط کیفیت غذا در جذب رضایت مردم نمی شود بلکه علاوه بر کیفیت بسیار خوب غذا، نحوه ی پذیرایی و هم چنین سرو کردن غذا و از همه مهم تر برخورد پرسنل رستوران مورد توجه بسیاری از افراد را جلب می کند. دکوراسیون داخلی رستوران یکی از موارد مهم و حیاتی به منظور جذب مشتری است و رعایت اصول مربوط به طراحی های داخلی دکوراسیون رستوران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار