طراحی ویلا و باغ ویلا در سبکهای مدرن و کلاسیک شرکت ویرا طرح اسپرلوس | elitarchgroup

البته لازم به ذکر است که از میان سبک های مختلف طراحی ویلا باید طراحی ویلای مدرن را یکی از گران قیمت ترین ها بدانیم. معمولا این طراحی و ساخت و ساز با لوکس سازی همراه بوده و هزینه های بیشتری را ایجاد می کند. با این همه اگر خواستار یک ویلای مدرن و امروزی و در واقع لاکچری باشید، باید بودجه در نظر گرفته شده برای آن را نیز بیشتر قرار دهید. توصیه می کنیم به کمک استودیو معماری نارک، خودتان از ابتدای طراحی و روند ساخت ویلا در جریان کامل کار قرار گیرید. در این صورت می توانید نوع طرح، نقشه، موقعیت جغرافیایی موردنظر و سایر عوامل موثر بر کیفیت ویلا را انتخاب کنید.

پیدا کردن زمین مناسب برای ساخت ویلا

عموما معمارها یا دفاتر معماری برای هر پروژه، یک یا نهایتا دو طرح ارائه می‌کنند و همین موضوع، از انعطاف‌پذیری اجرای پروژه می‌کاهد. با برگزاری مسابقه در طرح تو طرح، طرح‌های متنوع و باکیفیتی برای هر پروژه ارسال می‌گردد که به کارفرما کمک می‌کند تا تمامی جوانب کار را از زاویه دید آرشیتکت‌های مختلف ببیند. برای آشنایی بیشتر با این مقوله، توصیه می‌کنیم مقاله “طراحی ویلای خود را به چه کسی بسپاریم” هم مطالعه فرمایید. ویژگی برونگرایی در ویلاهای مدرن کاملا نمایان است و باعث هویت بخشیدن به آن می‌شود. به همین منظور در طراحی ویلا مدرن، سعی می‌گردد از طریق به حداقل رساندن موانع دید، ارتباط بیشتر و بهتری با فضاهای خارجی ایجاد کرد. اگر از رنگ های مناسبی در طراحی نمای ویلای مدرن استفاده نشود کیفیت بصری ویلا کاهش می یابد، به همین دلیل انتخاب رنگ های مناسب در طراحی نمای بیرونی مدرن اهمیت خیلی زیادی دارد و باید با سایر عناصر هم خوانی داشته باشد.

امروزه طراحی ویلا به سبک دوبلکس بسیار مورد توجه قرار گرفته است. یکی از ویژگی هایی که ویلا دوبلکس دارد این است که شما می توانید در مساحت بزرگتر از فضای داخلی ویلا بهره ببرید. علاوه براین، چنین سبک معماری مطابقت کاملی با سبک خانه های اصیل ایرانی در زمان های قدیم داشته و المان های سنتی زیادی در آن بکار می رود. اگر علاقمند به معماری اصیل و قدیمی هستید و ازطرفی بدنبال نمایش جلال و شکوه و علاقمند به تجملات هستید، برای طراحی و ساخت ویلای خود به سراغ طراحی کلاسیک بروید. در فاز دو معماری و طراحی ویلای مدرن، نقشه های اولیه ویلا با مقررات ملی ساختمان مطابقت داده می شود.

عوامل تاثیرگذار در طراحی و ساخت ویلا در کرج

عدم وجود تزئینات خاص نما و هزینه های تراش و سایر هزینه های مشابه که در سبک های دیگر صرف می شود، کمک می کند یک ویلای کامل و عالی و کم هزینه را داشته نقشه برداری باشید. هزینه های تعمیر و نگهداری ویلای مدرن بسیار کمتر از سایر طراحی ها است. تمامی اجزای داخلی و خارجی موجود در این طرح ها به شکلی ساده و هماهنگ در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

  • همانطور که از اسم برنامه مشخص است، اسکچاپ، همان اسکیس دستی اولیه از طرح است.
  • با فرمهای ساده و متریال بومی و طبیعی، دارای ویژگی های خانه ها و ویلاهای روستایی می باشد.
  • پیشرفت در روش ساخت و ساز و در فن آوری مواد به این معنی است که ویلاهای سبک مدرن را می توان با استفاده از تکنولوژی ساخت و ساز مسکن معمولی، از آنچه که حتی 20 سال پیش امکان پذیر بود، ساخت.
  • برای این دیزاین اتاق پذیرایی، بهتر است از مبل های یکسره با رنگ های خنثی استفاده کنید.
طراحی ویلا و باغ ویلا در سبکهای مدرن و کلاسیک شرکت ویرا طرح اسپرلوس | elitarchgroup
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار