طرز تهیه چای هندی ایران کوک | OkChay

زنجبیل موجود در چای ماسالا برای از بین ‌بردن حالت تهوع عالی است. براساس یک مطالعه در سال 2014 درمورد حالت تهوع ناشی از بارداری، مصرف 1.1 تا 1.5 گرم زنجبیل در روز، به ‌طور قابل توجهی علائم تهوع را در زنان باردار بهبود بخشید. به دلیل کاتچین ها و سایر آنتی اکسیدان های موجود در چای کره، ایمنی بدن را تقویت می‌کند.

مرحله چهارم : تهیه چای هندی

سپس در هر لیوان، به‌ اندازه یک چهارم پیمانه شیر بریزید. چای هندی را می توانید در وعده میان وعده – دسر – سرو کنید . به جای قوری می توانید از لیوان های مخصوص آماده کردن چای سبز هم استفاده کنید.

چربی‌سوزی و کاهش وزن

بهتر است زنانی که باردار هستند یا در دوران شیردهی قرار دارند، از مصرف چای ماسالایی که حاوی رازیانه است خودداری نمایند. از خواص این گیاه می‌توانیم به طبع گرم آن اشاره کنیم که نقش بسزایی در رفع التهابات و کاهش دردهای مفصلی دارد. همچنین خاصیت‌های این گیاه در رفع بیماری‌های عصبی، برطرف کردن مشکلات گوارشی، کاهش درد دندان و تقویت سیستم ایمنی بدن بر هیچ‌ کس پوشیده مادربزرگ و چای و نبات نیست.

طرز تهیه چای هندی ایران کوک | OkChay این نوشیدنی بدلیل ادویه هایی که دارد، طعمی تند، شیرین و عطری تند به همراه دارد. طعم و عطر تند چای ماسالا محبوبیت زیادی بین افراد، پیدا کرده است. چای ماسالا، به چای هندی یا چای ادویه‌ های مخلوط هم معروف است. چای ماسالا با شیر ، چای ماسالا بدون شیر ، چای ماساسالای سرد. در این مقاله هر سه روش تهییه چای هندی توضیح داده میشود.برای تجربه ی طعم دلپذیر چای ماسالا در خانه تا آخر این مقاله همراه ما باشید. به طور کلی، پایه و اساس یک فنجان چای ماسالا شامل آب، شیر، چای سیاه، ادویه جات و شکر است.

  • اگر سوالی در مورد روش تهیه چای ماسالا دارید، در قسمت نظرات کاربران، از ما بپرسید تا جوابتان را بدهیم.
  • فقط کافیست سفارشات خودتان را درسایت ثبت کنید و ادویه جات اصل حاج محمد جلالی را در سراسر ایران دریافت کنید.
  • البته توصیه ما این است که فرد در زمانی که احساس خستگی می‌کند، به جای استفاده از نوشیدنی‌های حاوی کافئین از دمنوش‌های گیاهی استفاده‌ کند.
  • حداکثر زمان تهیه این چای یک تا دو دقیقه و به میزان حل شدن پودر در آب جوش می باشد.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار