فتوشاپ: اصول اولیه و شناخت کلی گرافیک بلاگ آموزشی لینوم

حتی الان نیز عکس ادیت شده را تحت عنوان عکس‌های فتوشاپی معرفی می‌کنند. اما یادتان باشد حوزه اقتدار و توانایی این نرم‌افزار هوشمند گرافیکی خیلی فراتر از این‌ها است. آیا می‌دانستید در فتوشاپ می‌توان ادیت ویدیو نیز انجام داد؟ یا می‌توان پوسترهای تایپوگرافی حرفه‌ای ساخت؟ حتی برای طراحی خبرنامه HTML، طراحی تی شرت، طراحی ایمیل و … نیز از آن استفاده می‌کنند. ریزمهارت‌ها ی فتوشاپ دقیقا نقطه‌ای است که از شما یک فتوشاپ‌کار حرفه‌ای می‌سازد. در حالی که آموزش Photoshop می تواند فرصت های شغلی شما را افزایش دهد ، همچنین می تواند مهارت های مفید یاد بگیرید.

این کار از طریق منوی View و سپس کلیک بر روی گزینه New Guide امکان پذیر است که یک خط عمودی و افقی در اندازه 50 درصد ایجاد می کنیم. همچنین در صورت نیاز می توان خطوط بیشتری را به صفحه کاری طراحی گرافیک خود اضافه کرد. برای تعریف لوگو بهتر است بگوییم که لوگو، یک علامت گرافیکی می باشد که از ترکیب علائم از قبیل حروف، نشانه، نماد و چهره تشکیل شده است و بخشی از کسب و کار هر فرد است که برای محبوب کردن افراد و یا برندها مورد استفاده قرار می گیرد.

در آن زمان برای طراحانی مثل من که قصد طراحی وب داشتند، ترنزیشن آسان بود اینطور که یک طرح در فتوشاپ می‌ساختیم، مشتری آن را تایید می‌کرد و از تصاویر و کد خروجی می‌گرفتیم. یا حتی از طرح کلی به صورت GPEG خروجی می‌گرفتیم و آن را برای کدنویسی در اختیار یک توسعه دهنده قرار می‌دادیم. در ابتدای سیر تکاملی وب، طراحان به متدی نیاز داشتند که طبق سلیقه مشتری سایت را طراحی کند، المانهای گرافیکی وب را پیاده‌سازی کند و حتی جلوه‌های ویژه مثل سایه‌های افتاده، گرادینتها و میزان شفافیت تصویر را کنترل کند.

روش های ساده تنظیم لپ تاپ قبل از سال تحصیلی جدید ( مرحله دوم پشتیبانی و محافظت از لپ تاپ )

حال می توانید از خطوط راهنما کمک بگیرید تا مثلث ها دقیقا در وسط صفحه قرار بگیرند. سپس شکل هندسی خود را با استفاده از کپی کردن از طریق کلید Alt از صفحه کلید سه بعدی می کنیم. لازم است بدانید که مهم ترین ابزار، استفاده از ابزار pen می باشد. در صورت خلاقیت، فضای منفی می‌تواند به برجسته کردن اجزای مهم طراحی شما کمک کند.

سعی کنید نوشته ها خوانا و قابل فهم باشد یا از نوشته ها به صورت اختصاری استفاده نمایید یا هر نوع طراحی که بتوان پیام را به مخاطب رساند و یا آن را در اذهان حک کرد. ورژن جدید دانلود فتوشاپ دارای تغییرات و امکانات اضافه شده زیادی است. در نسخه جدید قابلیت عجیب ویرایش ویدیوها اضافه شده است و حالا دانلود فتوشاپ فقط یک نرم افزار ویرایش عکس نخواهد بود. تغییرات بسیار زیبا در فیلتر و افزوده شدن قابلیت های فراوان در زمینه نورپردازی روی تصاویر دوبعدی و سه بعدی که مسلما با روی کار آمدن دنیای سه بعدی احساس می شد. یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم دانلود فتوشاپ، قابلیت ذخیره سازی در پشت صحنه یا background save است. شاید بسیاری از کاربران وب سایت های اینترنتی ندانند که از نرم افزارهایی مانند فتوشاپ هم در طراحی وب سایت استفاده می شود.

چرا دوره آموزش طراحی لباس نسیم بیت

فتوشاپ: اصول اولیه و شناخت کلی گرافیک بلاگ آموزشی لینوم

فرآیند انتقادی، مرا ازلحاظ فکری سرپا نگه می‌دارد و مرا مجبور می‌کند آنچه را که در کار خودم مطرح می‌کنم تمرین کنم و این نه‌ تنها ویژگی فرمی و مفهومی گرافیک، بلکه مسئولیت اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و انسانی دیزاین است. کار او به‌طور مبسوط شامل طراحی جلد کتاب، طراحی نشریات، مشاور برند، طراحی سرمقاله، پوستر، نویسندگی و کیوریتوری می‌شود. داشتن توانایی یادگیری در زمینه‌های پیرامون حوزه‌ی کاری خود. برخی از الزامات در زمینه‌ی مهارت و برای طراحان گرافیک وجود دارد که به طور کلی و تیتروار شامل موارد زیر است. می توانید متون دیگری با فونت و سایز های متفاوت برای تبلیغات در طرح های دیگری ایجاد کنید. از این پنجره گزینه Drop-Shadow را انتخاب کنید و در نهایت دکمه Ok را انتخاب کنید.

لطفا با به اشتراک گذاری این آموزش های رایگان با دیگران از ما حمایت کنید. این به این معنیست که از تکنیک های رنگی این آموزش نمی توانید برای صنعت چاپ استفاده کنید. بستگی داره چقدر رو اون زبان وقت میگذارید و چقدر پایه برنامه… طراحی می شوند به میزان بی نهایت امکان بزرگ نمایی را دارند و همچنین دارای خطوطی قابل فهم برای انواع دستگاه ها از قبیل دستگاه CNC می باشند. رو مشاهده کنید و اگر این دوره ها رو به اتمام رسوندید باید برید سمت یه سری دوره های دیگه که اگر بازم سوالی براتون پیش اومد میتونید مطرح کنید تا راهنمایی تون کنیم.

(حتما دقت داشته باشید که روی حالت shape باشد که بتونید رنگ انتخاب کنید). با آموزش های موجود در سایت تا حدودی زیادی میتوانید هر عکسی را ادیت کنید و آموزش های بیشتری نیز در دست تهیه می باشد. اینکه چقدر طول میکشه فتوشاپ رو یاد بگیرید به خودتون بستگی داره ولی در حالت کلی با چند ماه تمرین مداوم میتونید فتوشاپ کار حرفه ای بشید. ممنون بابت بازخوردهایی که نسبت به محصولات دارین حتما در آموزشهای پیش رو تمام موارد یادشده رو مدنظر قرار خواهیم داد . خیر، هدف این دوره این است که فتوشاپ را از صفر و پایه شروع کرده و شما را به یک فتوشاپ‌کار ماهر تبدیل کند. بنابراین، برای شروع آن کافی است کار با کامپیوتر یا لپ‌تاپ را بلد باشید.

  • و اما بعد از فصل اول، به سراغ پروژه‌های کاربردی فصل دوم رفته و طرز ساخت انواع بنر، آگهی ترحیم، تراکت، کارت ویزیت و … را بررسی می‌کنیم.
  • اگر، اگر به دانش انگلیسی تسلط ندارید، نگران نباشید، ما آموزش‌های لازم را در دوره‌های آموزشی خود برای شما آماده کرده‌ایم که به راحتی می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
  • در مرحله بعد هر تصویر HD از یک دستبند را به جعبه شیب اضافه کنید.
  • قابل توجه است که با داشتن یک لوگوی مناسب می توان به کسب و کار خود رونق بخشید و برند خود را در تمام جهان مطرح کرد.

در این قسمت به سراغ ابزار Magic Wand می‌رویم که یک روش حرفه‌ای و راحت برای انتخاب عناصر است. ابزار قلم در دست طراح مانند شمشیرهای لیزری است که در جنگ ستارگان استفاده می‌شد. هر چقدر در استفاده از آن بهتر باشید و کاربردشان را بیشتر بدانید، مهارت‌های کاری شما قوی‌تر می‌شوند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار