مراکز خرید ایروان + آدرس کاملترین راهنمای خرید در ایروان کجارو

معروف ترین مراکز خرید کیش را بهتر بشناسیم 30 در جزیره کیش جاذبه های بسیاری وجود دارند که مراکز خرید از جمله آن ها هستند. معروف ترین مراکز خرید کیش را بشناسیم 20 اگر قصد خرید در جزیره کیش رو دارید حتما به بهترین و معروف ترین مراکز خرید سر بزنید. مراکز خرید تبریز | لوکس ترین و زیباترین پاساژهای تبریز 17 مراکز خرید و بازارهای قدیمی زیادی در شهر تبریز وجود دارد که هرکدام امکانات ویژه ای را برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته اند. در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو آنلاین هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

توجه داشته باشید اگر در ماه‌های پایانی هر فصل از سال به ارمنستان سفر می‌کنید، فروشگاه‌های این کشور تخفیف‌های پایان فصل خوبی را ارائه خواهند داد. در صورتی‌که با بودجه محدود سفر کرده و قصد خرید پوشاک دارید، بازدید از خیابان تیگران متس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این خیابان فروشگاه‌های متعددی برای عرضه چکمه و کفش و پوشاک وجود داشته که قیمت‌هایشان مناسب خواهد بود. خیابان‌های زیبا و آرام شهر ایروان فروشگاه‌ها و مراکز خرید زیادی دارند که بیشتر آن‌ها برندهای معروف دنیا هستند.

هتل متل رزرواسیون آنلاین هتل و پرواز

ایروان پایتخت ارمنستان مراکز خرید بسیار متنوعی دارد که با سفرتان به این شهر می توانید سری به این مراکز خرید بزنید. ایروان پایتخت ارمنستان و پرطرفدارترین شهر آن برای سفر است پس مراکز خرید زیادی برای خرید دارد که در آن ها می توانید هم خرید های ارزان قیمت داشته باشید و هم لوکس و گران. یکی از مزایای تور ارمنستان و سفر به این کشور این است که در مجموع قیمت ها ارزان است. به خصوص در فصل حراج در ارمنستان می توانید یادگاری ها و سوغاتی های این کشور را قیمت مناسب خریداری کنید. این مرکز خرید مدرن در مرکز ایراوان قرار دارد و بهترین برندهای بین‌المللی در آن فعال هستند. معماری مدرن و چشمگیر این بنا که در دل خود گالری، سالن سینما، بولینگ و… دارد آن‌را در فهرست برترین مراکز خرید ارمنستان قرار داده است.

تورهای پربازدید

در کنار محیط آرام و فروشگاه‌های بی‌نظیر این مجموعه، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی نیز به منظور خدمات‌رسانی به مهمانان وجود دارند که می‌توانند لذت خوردن غذا یا نوشیدنی خوش‌طعم و دل‌چسبی را به شما هدیه دهند. دالما گاردن یکی دیگر از مراکز خرید ایروان ارمنستان به حساب می آید که در سال 2012 تاسیس شده است. دالما گاردن یکی از مهم ترین و بزرگترین مراکز خرید این شهر است که بهترین برندهای بین المللی در آن، شعبه فعال دارند. مرکز خرید دالما گاردن علاوه بر آن که محل مناسبی برای تامین نیازهای شما به لباس، خوراکی، لوازم منزل و …

در هر صورت این مکان گزینه‌ای بسیار ایده‌آل برای داشتن خریدهای جذاب و مناسب است. این مرکز خرید معروف توسط معمار مشهور بریتانیایی به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است. بخش مرکزی این مرکز خرید دارای یک فواره مسحور کننده است که پس از بازدید از تعدادی فروشگاه، مکان خوبی برای استراحت خریداران خواهد بود.

مراکز خرید ایروان + آدرس کاملترین راهنمای خرید در ایروان کجارو

بیشتر فروشندگان صنایع‌دستی و کشاورزان محلی در بازار گوم ایروان به کار مشغول بوده و محصولاتی باکیفیت و تازه را عرضه می‌کنند. برای خرید انواع پوشاک، عطر، لوازم‌آرایشی، جواهرات، وسایل الکترونیک یکی از بهترین مراکز خرید ایروان برای شما خیابان نورس است. این خیابان پاتوق بسیاری از مردم ایروان و بسیاری از گردشگران بوده و معروف‌ترین خیابان برای قدم زدن به شمار می‌رود. تشیر استریت چند درب دارد که همه آن‌ها به سمت خیابان نورس باز می‌شود. چنان‌چه در ایروان به دنبال مرکز خرید چند منظوره هستید، مرکز خرید دالما گاردن بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

«خیابان تیگران متس» نیز مکانی عالی برای خرید پوشاک با قیمت‌های ارزان و مناسب است. در این منطقه همچنین فروشگاه‌های متعددی به فروش کفش‌ و چکمه‌ با قیمت مناسب می‌پردازند که اگر بودجه زیادی برای خرید در نظر نگرفته‌اید، انتخاب خوبی برای شما محسوب می‌شوند. مراکز خرید در آنتالیا | راهنمای خرید در آنتالیا 29 آنتالیا یکی از شهرهای مهم و توریستی ترکیه است که مورد توجه بسیاری از گردشگران دنیا، خصوصا ایرانیان واقع شده مراکز خرید ارزان ایروان است. راهنمای خرید در پاتایا | خریدی ارزان در اوت لت پاتایا 23 اوت لت پاتایا یک مرکز خرید ارزان به حساب می آید که در این شهر ساحلی تایلند قرار دارد. ایروان مال – قاره پیمااین مرکز خرید در مساحتی حدود 60 هزار متر مربع و در سال 2010 ساخته شده و در سال 2014 افتتاح گردید. این بازار از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷ بعدازظهر دایر بوده و اگر قصد خرید از آنجا را دارید، بهتر است در همین ۶ ساعت، به آنجا مراجعه کنید.

  • این فروشگاه نیز که برندهای مطرح لباس، جواهرات و کافه‌های بسیاری را در خود جای داده است از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب یکسره باز است.
  • این بازار که حال و هوای سنتی دارد، برای خرید لباس ارزان گزینه بسیار مناسبی است.
  • جالب است بدانید که در بازار گومی شوکا نان‌های لواش بزرگ ارمنی به‌فروش می‌رسند که این نان‌ها در سازمان جهانی یونسکو به‌عنوان بخشی از میراث فرهنگی ناملموس ارمنستان به ثبت رسید‌اند.
  • روسیا مال یک مرکز خرید ۷ طبقه در ایروان است که در نزدیکی میدان جمهوری ایروان قرار دارد.

بازار اجناس عتیقه و آنتیک (صنایع دستی) در پایتخت ارمنستان می باشد که به صورت روباز بوده و فقط آخر هفته ها ( شنبه و یکشنبه) برپا می گردد. در حین خرید در این مرکز خرید همچنین می توانید از قسمت فود کورت و کاف شاپ های ساخته شده در آن نیز جهت استراحت خود استفاده نمایید. این مجموعه دارای حدود 120 مغازه از انواع برند های بین المللی و ارمنی می باشد. از انواع لوازم آرایش، محصولات بهداشتی، کیف، کفش، پوشاک، زیور آلات، وسایل دکوری و تزیینی، انواع خوراکی ها و … را می توانید در این مجموعه پیدا نمایید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار