معماری ساختمان اداری تگ آرل | youngarchitect

اصول کلی و ضوابط طراحی معماری فرودگاه (بخش 1) سيستم هاي ناوبري فرودگاهها ILS چيست سابقهً پيدايش روشهاي مختلف جهت… اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.

بازسازی و طراحی داخلی دفتر اداری TZ

همچنین داشتن چند وسیله ورزشی یا یک سالن مجهز ورزشی که کارمندان بتوانند ساعاتی از روز را به ورزش کردن بپردازند نیز ایده بسیار خوبی است. نمای ساختمان های اداری مهم ترین بخش طراحی این گونه پروژه های محسوب می شود. نما معرف هویت مجموعه است و می بایست با توجه به عملکرد و فعالیتی که قرار است در ساختمان اداری صورت گیرد طراحی شود. به عنوان مثال طراحی نمای ساختمان آژانس هواپیمایی با نمای یک مجموعه معماری متفاوت است.

  • این مواردی که قابل حذف هستند با توجه به موقعیت ساختمان و زمان کاری آن، قابل تعیین می باشند.
  • همچنین، این ساختمان دارای سیستم آیرودینامیکی به صورت آتریوم می باشد که گازهای زباله ضمن عبور از آن توسط مبدل های حرارتی برای استفاده مجدد گرم شوند.
  • در نتیجه با اجرای بازسازی اداری از رخ دادن هر گونه خرابی جلوگیری می شود.
  • یکی از بزرگترین اشتباهات در بازسازی فضای اداری نداشتن یک برنامه‌ی جامع می‌باشد.
  • در این طراحی چینش تخته‌های چوبی در کنار هم نمای اداری مدرن و متفاوتی ایجاد کرده است.

این مقاله راه حل های کاربردی را در زمینه طراحی ساختمان اداری سبز ارائه می دهد. این راه حل ها با اندک تغییرات در مواردی همچون محل قرارگیری، سطح اشغال و جزئیات طراحی قابل تعمیم بر اقلیم های مختلف هستند. شاخص های طراحی مانند هسته مرکزی و آتریوم، شیشه سراسری کف تا سقف، صفحات خورشیدی، سرمایش و گرمایش آبی و زمینی و سایه اندازهای کاهنده شدت تابش خورشید از راهکارهای طراحی ساختمان اداری سبز هستند.

ساختمان اداری دولت

چینش درست، استفاده از مجله خبری معماری جوانیال های مناسب و در نظر گرفتن تغییرات در آینده باعث می شود تخریب کمتری در هنگام ایجاد تغییر انجام شود و همچنین برای گرمایش و سرمایش ساختمان انرژی کمتری مصرف شود. بخش پذیرش یا اطلاعات در قسمت ورودی هر ساختمان اداری تعبیه می‌شود. مبلمان این بخش و ایستگاه کار آن از استاندارد ویژه‌ای برخوردار است. مبلمان راحتی، میز و صندلی برای ملاقات کنندگان فراهم می‌شود و غرفه یا سکو جهت نمایش کتاب، مجله، پوستر و آثار هنری به کار برده می‌شود می‌شود. ذخیره سازی می‌تواند به شکل فردی، گروهی یا عمومی انجام شود که تعداد و نوع آن وابسته به واحد و بخش کاری مربوطه می‌باشد.

http://azindekor.irاگر اتاقها نور گیر نباشند یا ساعات کاری شرکت شب باشد، حتماً به نورپردازی مصنوعی نیاز پیدا خواهید کرد. می توانید برای مشاهده پروژه بازسازی ساختمان اداریتوسط تیم ما کلیک کنید. در نتیجه با اجرای بازسازی اداری از رخ دادن هر گونه خرابی جلوگیری می شود.

گرافیک و شبیه سازی سه بعدی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار