نرم افزار خدمات پس از فروش تحت وب سانیار ایده آفرین

به‌منظور مدیریت دقیق‌تر کسب و کارها و جلوگیری از ایجاد خطاهای انسانی که بعضا سبب از دست رفتن سرمایه و زمان زیادی می‌شوند؛ استفاده کردن از یک سیستم نرم افزار حسابداری خدمات کامپیوتری قدرتمند توصیه خدمات نصب نرم افزار در تهران می‌شود. شرکت فناوری پارمیس با سال‌ها تجربه در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری پیشرفته توانسته جایگاه ویژه‌ای در زمینه تولیدات نرم افزارهای حسابداری در کشور عزیزمان به‌دست آورده و همچنین محبوبیت بالایی در بین کاربران و مدیران مجموعه‌های مختلف را کسب کند. نرم افزار حسابداری پارمیس 360، اولین راهکار نرم افزاری مبتنی بر فضای ابری و کلود شرکت فناوری اطلاعات پارمیس می باشد که شامل پرتال مدیریتی تحت وب و اپلیکیشن‌ های مختلف است. این محصول به دنبال شناسایی دغدغه‌ اصلی مدیران کسب‌ و‌ کارهای مختلف و برای راه‌اندازی با کمترین هزینه‌ سخت‌ افزاری به وجود آمده است. پرتال تحت وب در فضای ابری، با اپلیکیشن‌های فروش مالتی پلتفرم، به کاربران اجازه فعالیت شبانه‌ روزی از هر نقطه جغرافیایی را می‌دهد.

  • همواره برای تعمیر کامپیوتر شما از قطعات اصل و معتبر موجود در بازار استفاده می نماییم.
  • مرکز تعمیراتی ما قادر به حل کلیه مشکلات به وجود آمده در سیستم عامل تلفن همراه شما می باشد.
  • تعمیرکاران خدمات کامپیوتری پارسا همواره در تلاش هستند تا قطعات باکیفیت و اورجینال را بدون وجود واسطه برای شما تهیه کنند.
  • باتوجه به نیاز شرکت‌­ها تکنولوژی نیز در این زمینه وارد شده و طراحان و تولید کنندگان نرم افزار، اقدام به طراحی و تولید نرم افزار خدمات پس از فروش نموده‌­اند.
در صورتی که شما نیاز به تعمیرکار موبایل دارید می توانید از بین فروشگاه های تعمیرات موبایل بهترین گزینه خود را انتخاب نمایید. هنگامی که شما سیستمی را به تازگی خریداری ‌می‌کنید حتما باید از یک متخصص در این زمینه در جهت نصب و راه‌اندازی سیستم کمک بخواهید. این موضوع در مورد کامپیوتر‌‌های قدیمی نیز صدق ‌می‌کند که در صورت سرویس اساسی‌ می‌توانید این حرکات را روی آن پیاده کنید.

همین موضوع باعث شده است که اغلب نرم افزارها دارای قابلیت تحت شبکه نیز باشند همین قابلیت با این وجود که بسیاری از کارها را آسان کرده است اما باعث شده است تا امنیت نرم افزارهای تحت شبکه نیز به عنوان اصل اساسی برای این نرم افزار تبدیل گردد. می توان گفت نرم افزاری که از امنیت برخوردار نباشید حتی اگر بهترین کارایی را داشته باشد هیچ جایگاهی در هیچ شرکتی ندارد پس می بایست در کنار کارآمدی یک نرم افزار امنیت را نیز مد نظر قرار دهیم. هزینه سفارش نرم افزار های تحت شبکه کمی بیشتر از نرم افزارهای stand alone است به می بایست برای توسعه یک نرم افزار مد نظر قرار گیرد. نرم افزار خدمات پس از فروش سامانه‌ های مدیریت در یکپارچگی کامل با انواع کانال‌های ارتباطی از قبیل تلفن، پیامک، فکس، اپلیکیشن موبایل، تلگرام، پورتال و وب سایت سازمان، ایمیل و … در سیستم مدیریت خدمات پس از فروش شرکت سامانه‌ های مدیریت امکان ثبت و پیگیری انواع درخواست‌ها از انواع کانال‌های ارتباطی فراهم بوده و امکان خودکارسازی حوزه خدمات پس از فروش سازمان بر اساس دستورالعمل‌های سازمانی فراهم است.

تعمیرات فوق تخصصی لپ تاپ

به مجموعه تعهداتی که تولید کننده در قبال وقوع هر گونه ایراد ناشی از کیفیت نامطلوب یا فرآیند ساخت محصول، با قبول هزینه‌­ها تحمیل شده جهت رفع آن بر عهده می‌­گیرد، گارانتی می­‌گویند. استفاده از این سرویس در شبکه به مدیران فناوری اطلاعات کمک میکند تا بتوانند کنترل راحت تری داخل شبکه خود داشته باشند. شرکت پاراگ به تمامی مشتریانی که سیستمم های زیادی دارند پیشنهاد میکند که از این بستر استفاده کنند.

نرم افزار راهکار کلار با ارائه فرآیند های کاری مناسب و بومی به سازمان شما در حفظ مشتریان،جذب مشتری جدید، افزایش فروش، وارائه خدمات پس از فروش بهتر ، کمک می کند. کليه امکانات نسخه پیشرفته (شرکتی ) به انضمام قابليت کاربری تحت شبکه (2 کاربر به طور همزمان) می باشد. شايان ذکر است هيچ يک از کيت های عمومی نرم افزار هلو قابل افزودن به اين نسخه نمی باشد.

نصب نرم افزارهای تخصصی درمحل

نرم افزار خدمات پس از فروش تحت وب سانیار ایده آفرین

امروزه استانداردها و اصول تولید نرم افزار بهینه در قالب تجارب DevOps بیان می شود. تمرکز DevOps بر روی تولید بهینه، فرهنگ سازی ، ارتباط قوی با مشتری، استفاده از ابزارهای خودکارسازی و خلاقیت است. ما افتخار داریم جزو پیشگامان استفاده از این تجارب در ایران بودیم و مشاوره های لازم را درباره این اصول به شرکت های نرم افزاری ارئه می دهیم. در سیستم رهگیری تحت وب نرم افزار خدمات پس از فروش فراپیام مشتریان شما می‌توانند از طریق ماژول رهگیری تحت وب و بر اساس کد رهگیری و شماره سریال دستگاه پذیرش شده و یا شماره پذیرش نسبت به رهگیری و پیگیری دستگاه خود اقدام نمایند. سیستم ما در این رابطه از طریق ارائه گزارش مناسب برای رویت مشتری و اطلاع ایشان از وضعیت دستگاه درحال تعمیر اقدام به تهیه و ارائه اطلاعات می‌نماید.

گروه شرکت های مهندسی نرم افزار فراپیام

در صورت وجود هرگونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر می​توانید اثر راه های ارتباطی با ما در تماس باشید. مدیریت تولید از قرارداد های فروش و تولید ، برنامه ریزی تولید ، تولید کد و بارکد ارتباط با سیستم های انبار و فروش و.. راهکارهای ابریبا به‌کارگیری نرم افزارامگا ابری شما بی‌نیاز از خرید سرور و سخت‌افزار، از طریق اینترنت و در بستری امن، به سرورهای امگا متصل شوید. اگر تمایل به کار کردن در بازار آزاد موبایل دارید حتی الامکان برخی از کارهای تعمیراتی روی بعضی از دیوایسها که با ریسک همراه هستند را به مشتری اعلام نمایید. مرکز خدمات و تعمیرات تخصصی ناوک مفتخر است با کسب نماد اعتماد و ساماندهی حداکثر اطمینان را برای شما مشتریان عزیز فراهم آورد.

از اتوماسیون اداری تحت وب امکاناتی نظیر ساماندهی فرآیندهای سازمانی،انجام مکاتبات اداری به شکل الکترونیک در هر نقطه جغرافیایی و در هر زمان، سهولت کاربری ، امنیت کاری بالا ، پیگیری دقیق وظایف ، مدیریت سریعتر کارها و جلسات و… همچنین مشخصات و پیچدگی فنی نرم افزار تحت وب سانیار را میتوانید در این مقاله مطالعه نمایید. در ادامه بخش های مختلف نرم افزار مدیریت گارانتی به احتصار توضیح داده شده است. همانطور که در بالا گفته شد، صاحبان کسب و کار باید در حفظ مشتریان خود دقت زیادی داشته باشند و با ارائه خدمات پس از فروش باکیفیت، مشتریان را راضی و خشنود نگاه دارند. توجه کامل به ارائه خدمات پس از فروش، نشان‌دهنده تعهد شما به مشتری و برگی برنده در رقابت بر سر مشتری‌ مداری است. اما نکته مهم آن است که بتوانید به درستی این بخش را مدیریت کنید و به این منظور به راهکاری کامل نیاز دارید که در این مسیر به شما کمک کند.

پذیرش مشتریان امکان ثبت از طریق بارکد کالا و یا انتخاب شماره کارت گارانتی مربوطه را داشته و وضعیت گارانتی در کلیه مراحل عملیات، هوشمندانه کنترل می‌گردد. نرخ قطعات و دستمزد خدمات که شامل ثبت و نگهداری اطلاعات( نرخ مشتری، نرخ نماینده و اجرت تعمیر کار بابت کد قطعه – ویژگی، کد سرویس/خدمات به تفکیک تاریخ، مقدار و نماینده خدمات و با امکان اعمال شرایطی از قبیل گروه مشتری، شهر مشتری، گروه نماینده خدمات و … ) است . کارتابل امکان ثبت هرگونه اطلاعات را آسان می‌کند و منجر به انتقال کامل اطلاعات توسط سیستم خدمات پس از فروش (بصورت اتوماتیک در مرحله ارجاع، اقدام و ارجاع کار) می‌شود.

نصب و راه اندازی شبکه و ارائه خدمات شبکه به منظور ایجاد ارتباط بین سیستم ها از اولویت های کاری شرکت ها و موسسات می باشد. که این شرکت در این زمینه خدمات متفاوتی در قالب های مختلفی ارائه می نماید. می‌توان گفت کامپیوتر و لپ تاپ از جمله ابزارهای پرکاربرد در بین کارمندان و دانشجویان است بطوری که بسیاری از افراد همیشه کامپیوتر‌ یا لپ تاپشان همراهشان است و تمام کارهای شخصی، کاری و اداری خود را با آن انجام می‌دهد. تعمیر کامپیوتر تهران از جمله مجموعه هایی که با داشتن چندین سال سابقه درخشان و حرفه‌ای در زمینه خدمات کامپیوتر و تعمیر کامپیوتر خانگی توانسته همواره رضایت مشتری را در کارنامه کاری خود به ثبت برساند. نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش سانیار نوین یک نرم افزار تحت وب میباشد؛ نرم افزار سانیار اولین نرم افزار تحت وب در حوزه خدمات پس از فروش در ایران میباشد. پنل اس ام اس شرکت ایده آفرین با بهترین قیمت و به روزترین امکانات و کاربری آسان میتواند به کلیه مشاغل برای استفاده خدماتی و تبلیغاتی به کار گرفته شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار