نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب

از آزمون آیین نامه رانندگی هرگونه تصوری که داشته باشید، خواسته ی شما یک چیز است، آن هم موفقیت و قبولی در آزمون اصلی آیین نامه. این سوالات میتوانید در زمانی کم شما را با مهمترین سوالات راهنمایی رانندگی اشنا کرده و به جای انکه زمان خود را صرف مطالعه ی حجم بالایی از کتاب ها و جزوات راهنمایی رانندگی کنید ، بر مهمترین نکات سوالات راهنمایی رانندگی مسلط شوید. برای بازدید ساییدگی لاستیک چه زمانی مناسب است؟ فاصله زمانی مناسب برای بازدید سطح مایع باطری خودرو چه مدتی است؟ فاصله زمانی به بازدید های پمپ فرمان هیدرولیکی چقدر باید باشد؟ مقدار مجاز برای غربیلک فرمان چقدر است؟ سوالات فنی آیین نامه اصلی آن دسته از سوالاتی هستند که نیازمند دقت و ظرافت بیشتری برای پاسخ به آنها هستید. مصدومیتی که آسیبهای آنها کمتر است. خب که چی ؟ خیر، هزینهها اندکی تفاوت دارد و بسته به کیفیت خدماتی که ارائه میشود کم و زیاد خواهد شد. هزینه جزوه یا کتاب، آزمونهای آزمایشی یا کلاسها خاص ممکن است هزینه را کم و زیاد کند.

آشنایی با تست آیین نامه 1401 پیش از آزمون استفاده از تست آیین نامه 1401 اهمیت بالایی دارد زیرا شما می توانید نسبت به سوالات تسلط پیدا کنید. تست آزمون رانندگی مثل یک شبیهساز آزمون آیین نامه رانندگی عمل میکند و آزمونی را برگزار کرده که شامل نمونه سوالاتی است آزمون نهایی آیین نامه رانندگی بوده که شما به عنوان شرکت کننده در آزمون باید در زمان مشخص به این سوالات پاسخ دهید. اولین امتحان آیین نامه مقدماتی است که توسط آموزشگاه و مربی برگزار میشود و بعد از ان امتحان اصلی است که توسط افسر گرفته میشود. در این موارد از اولین آزمون به فکر نتیجه خواهید بود و پاسخنامه را که بررسی میکنید تعدا سوالاتی که بلد نبودید یا اشتباه پاسخ دادید کم است. ۲ اولین قطعه موتور است، با احتراق شروع به حرکت میکند، به شکل مخروط است. ۱ دومین قطعه موتور است، با احتراق شروع به حرکت میکند، به شکل استوانه است.

سایر گواهینامهها مانند گواهی جرثقیل و موتور و … گواهینامه پایه ۲ نیز برای راندن خودروهای نیمه سنگین، مانند ونها و مینی بوسها لازم است. اگر هم ارتباطی وجود داشت خیلی کم و با حیواناتی مانند اسب یا الاغ انجام می شد که نیاز به گواهینامه ی خاصی وجود نداشت. میخواهیم مانع از زنگ زدگی سیلندر ترمز بشویم،چه کاری باید انجام دهیم؟ در این مطلب نشان می دهیم که برای موفقیت در برابر سوالات فنی خودرو، مطالعه ی مطالب به تنهایی کافی نیست، بلکه باید روش های دیگری را در پیش بگیرید. فصل مربوط به سرویس و نگهداری خودرو یا همان بخش فنی کتاب آیین نامه هم در امتحان شما بسیار مهم است و حداقل 4 سوال از این بخش طرح می شود پس برای موفقیت شما بسیار مهم است که این فصل را به خوبی یاد بگیرید .

در برخورد با این سبک سوالات نیاز دارید اطلاعات خود در حیطه های مختلف رانندگی را کنار یکدیگر قرار دهید تا پس از آن، امید بیشتری به موفقیت و پاسخ صحیح در برابر سوالات فنی رانندگی داشته باشید. جديد وسيله نقليه، به منظور تغيير مالكيت و ثبت آن، به راهنمايي و رانندگي مراجعه نمايند. کارت ملی لازم است و کپی آن، شناسنامه لازم است و کپی از تمام صفحات آن؛ ۸ عدد عکس ۳ در ۴ لازم است! چه مدت یکبار لازم است کشش تسمه های پمپ آب را چک کنیم؟ سرویس شمع ها چند وقت یکبار باید انجام شود؟ انتقال قدرت با چه اجزایی انجام میشود؟ سوالی که پیش می آید این است که باید برای قبولی 100 درصد در آزمون آیین نامه اصلی چه کارهایی کنیم؟ در این قسمت از سایت درایوینگ چند راهکار را به صورت خلاصه پیشنهاد می کنیم در هر صورت برای قبولی حتما باید یکی از این راهها را برای قبولی در آیین نامه رانندگی انتخاب کنید. درصورت اینکه می خواهید هر دو را داشته باشید می توانید عضویت طلایی تهیه کنید که شما بعد از تهیه و خرید اشتراک طلایی به هر دو مورد سوالات ایین نامه و ازمون انلاین سایت تست درایور دسترسی خواهید داشت.

شما مباحثی که از ازمون مقدماتی مطالعه کرده بودید را فراموش خواهید کرد و از طرف دیگر مباحث برای ایین نامه اصلی ۲۰ بگیر وسیع تر و سختتر میشود. سوالاتی که ما درسایت درایوینگ می گذاریم به روز می باشد در صورت هرگونه تغییر بروز خواهند شد و در قسمت صفحه سوالات ایین نامه رانندگی اطلاع رسانی خواهیم کرد. سرعت مجاز در جاده های ایران طبق قوانین کتاب ایین نامه رانندگی: در فصل اول کتاب ایین نامه رانندگی صفحه 47 تا صفحه 50 در مورد سرعت خودرو ها در… در بخش اول فصل اول آیین نامه تعریف هایی از موارد کاربردی ارائه می شود. آزمون آیین نامه رانندگی اصلی از چند جهت با آزمون مقدماتی تفاوت دارد. سوالات فنی آیین نامه اصلی یکی از بارزترین تفاوت های آزمون های آیین نامه به شمار می روند. امتحان آیین نامه اصلی دریافت گواهینامه رانندگی شامل چه موارد است؟

تا به اینجا اگر که عملا عکس و شناسنامه و کارت ملی مدارک عمومی است که باید همراه داشته باشید اما مدارک اختصاصیتر شامل اصل مدرک گواهی نامه پایه سه و اگر گواهینامه پایه ۱ دارید که باید اصل این مدرک را نیز همراه خود بیاورید. اگر برای ثبت نام گواهینامه پایه دو میروید باید چه مدارکی همراه داشته باشید؟ دوستان توجه داشته باشید امکان تغییر هزینه های اخذ گواهینامه پایه ۲ وجود دارد، قبل از ثبت نام از آموزشگاه رانندگی اطلاع کسب نمایید. بله، بدون داشتن گواهینامه پایه اجازه ثبت نام به شما نخواهند داد و نکته مهمتر آنکه نه تنها باید گواهینامه پایه ۳ داشته باشید بلکه ۶ ماه از اعتبار آن باقی مانده باشد. دوم آنکه ۶ ماه هم از زمان پایان اعتبار گواهینامه شما باقی مانده باشد. تیم تخصصی ما با گلچین کردن سوالات نکته دار به نحوی این سوالات را گردآوری کردهاند که گام به گام تسلط شما را به حداکثر ممکن برسانند بدون آنکه نیاز باشد که به صورت مدام نسبت به حفظ کردن تیتر تابلوها اقدام کنید بتوانید با حفظ نکته سوال در ذهن به راحتی و در مدت چند ثانیه به سوالات تابلوهای راهنمایی و رانندگی پاسخ دهید. نمونه سوالات فنی آیین نامه فرصت مناسبی برای سنجش و ارزیابی معلومات و آگاهی شما نسبت به این گونه سوالهاست.

علاوه بر این تمامی آنچه خواندید در ذهنتان تثبیت میشود و استرس شما به میزان قابل توجهی کاهش مییابد. اگر قرار باشد سرویس مدرسه برانید؛ اگر قرار باشد خودروی آموزشی برانید، برای تمامی ماشینهای دولتی مانند آتش نشانی و آمبولانس و ماشینهای باربر مانند کامیونت و وانت و سواری برای تمامی این موارد اگر راننده شمایید که میبایست گواهینامه پایه دو داشته باشید. برای آزمونهای تئوری بهترین راه آن است که شما سوالات آزمون را پیش از آزمون به صورت نمونه سوال در اختیار داشته باشید و آزمونهای آزمایشی و شبیه ساز آزمون آیین نامه را در وبسایتهای آموزش رانندگی شرکت کرده باشید تا استرس آزمون کاهش یابد و از شیوه طرح سوال اطلاع حاصل کنید. دانلود کاملترین مجموعه سوالات فنی آیین نامه pdf با جواب در قالب pdf با بهترین کیفیت به صورت کامل و رایگان که تمام این بسته طلایی مربوط به آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی می باشد را برای شما عزیزان آماده نمودیم. برای بانوان هم باید حجاب کامل باشد و گردی صورت پیدا باشد.

هریک از بیمه شدگان موجود و جدید در صورتی که بر اساس نتایج آزمون وسع در چهار دهک اول درآمدی باشند، از معافیت کامل بیمهای به ترتیب مقرر در قوانین و مقررات مربوط و بر اساس حداقل دستمزد مشمولین قانون کار یا دستمزد بیمهشدگان مشمول طبقه بندی مزد یا حقوق موضوع ماده (۳۵) قانون تأمین اجتماعی (حسب مورد) برخوردار خواهند شد. شرایط جدید گرفتن گواهینامه پایه دو چیست؟ تفاوت گواهینامه پایه ۱ و ۲ در چیست ؟ لازم است بدانید بین سوالات این دو تفاوت تفاوت های وجود نداشته است و شما برای بدست آوردن گواهینامه باید رتبه قبولی را در هر دو امتحان بدست بیاورید. تجربه ی آزمون آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی 1400 – در ادامه قصد داریم به شما کمک کنیم تا بتوانید در این آزمون در بار اول قبول شوید. گواهینامه پایه ۱ مخصوص افرادی است که قصد رانندگی با ماشینهای سنگین مانند تریلی و کمپرسی ها را دارند. سایر شرایط مانند گواهینامه پایه سه است.

برخی از نمونه سوالات فنی آیین نامه راهنمایی و رانندگی و همین طور نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب را باهم بررسی کردیم . همین موضوع باعث می شود که اکثر افرادی که اینگونه سوالات را مطالعه کرده اند نتوانند به خوبی آیین نامه را یاد بگیرند و همچنین باعث مردودی این افراد در آزمون آیین نامه می شود. این در حالی است که آزمون آیین نامه هیچ نمره منفی ندارد و این یعنی بهتر است تا سوالاتی که شک دارید را نیز پاسخ دهید و هیچ یک از سوالات آیین نامه را خالی نگذارید، چرا که خالی گذاشتن سوالات به معنای غلط زدن آن است و این مسئله باعث می شود تا نمره شما در آزمون کم شود. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود متقاضیان گواهینامه در امتحان شهری رانندگی مردود شوند استرس در زمان آزمون شهری رانندگی می باشد .

سوالات بخش فنی خودرو خیلی مهمه و از این بخش در آزمون اصلی آیین نامه سوال زیاد میاد. سوالات فنی آیین نامه اصلی طوری طراحی می شوند که مطالعه ی عمیق و دقیق موضوعات مرتبط با آیین نامه و مسائل فنی خودرو را شامل می شوند. یکی از آزمون های استرس آوری که افراد بعد از رسیدن به سن هجده سالگی با آن مواجه می شوند، آزمون آیین نامه رانندگی است. بالاخره بعد از چند بار آزمون دادن آیین نامه قبول شدم البته قبل این آخرین آزمون م حسابی تمرین کردم ، نکات کلیدی آیین نامه تست درایو خیلی به کارم آومد تشکر ویژه از سایت تست داریو، بچه ها حتما اگه گوشی اندرویدی دارید اپلیکیشن تست آیین نامه تست داریو و نصب کنید هم رایگان هم جدید و کاربریه. May 3, تست درایوینگ 2020 – آزمون های مقدماتی آیین نامه 1400. نمونه سوالات آزمون آیین نامه مقدماتی راهنمایی و رانندگی (تست آزمون آیین نامه رانندگی تعداد ۷ آزمون از ۴۱ آزمون آیین نامه اصلی به صورت رایگان قرار داده شده است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار