همه چیز در مورد ساخت ساختمان 30 مرحله ساختن ساختمان صفر تا 100 ساخت ساختمان | youngarchitect

در حال حاضر از چوب خیلی کمتر نسبت به بقیه مجله خبری معماری جوان دیگر استفاده می شود و به علت کمبود منابع کمتر ساخته می‌ شود. حداکثر تعداد طبقات (بدون احتساب زیر زمین) برابر 2طبقه می باشد و همچنین تراز روی بام نسبت به متوسط تراز زمین مجاور نباید از 8متر تجاوز کند. ویکی‌پدیا® علامتی تجاری متعلق به سازمان غیرانتفاعی بنیاد ویکی‌مدیا است.

مزایای ساختمان‌ های فلزی

حالا، وقت آن است که عمیق تر به بررسی انواع معرفی شده ی ساختمان بپردازیم. دوبل یا بال پهن‌های تکی استفاده می‌نمایند.برای اتصالات از نبشی-تسمه و برای زیر ستون‌ها از صفحه فولادی (بیس پلیت) استفاده می‌شود و معمولاً دو قطعه را به وسیله جوش به هم متصل می‌نمایند (استفاده از پرچ یا پیچ و مهره نیز متداول است). منابع سوری از کشته شدن شماری از اشخاص در پی فرو ریختن یک ساختمان در شهر حلب خبر دادند. منابع عراقی دقایقی پیش از فروریختن کامل یک ساختمان مسکونی در میدان الواثق در مرکز بغداد خبر دادند. صحنه های وحشتناکی که از مجموعه‌ای از انفجارها و آتش سوزی‌ها در آسمان خراش ۳۰۰ متری ساختمان تجارت جهانی، در شهر شنژن چین گرفته شده است را مشاهده می‌کنید. ظهر روز ۱۸ بهمن ماه ساعاتی پس از نخستین زلزله ۷.۷ ریشتری در جنوب ترکیه و پس لرزه های مکرر بالای ۶ ریشتر ، زمین لرزه دیگری با قدرت ۷.۴ ریشتر این منطقه را لرزاند.

ساختمان های پیش ساخته

پس از اتمام مراحل فوق نوبت به نسب نیپل ها می شود که توسط بتونه به سطح مورد نظر چسبیده می شود. نحوه نصب نیپل به گونه ای است که سوراخ قرار گرفته در مرکز نیپل منطبق بر سوراخ ایجاد شده بر روی وجوه ستون باشد. پس از انجام این عملیات باید اجازه داد تا بتونه خشک شود و پس از آن با استفاده از FRP المان مورد نظر را دور پیچ می کنیم. علاوه بر مقاوم سازی ساختمان های موجود از میلگرد های FRP برای ساختن ساختمان های جدید هم می توان استفاده کرد.

اگر دنبال قیمت به روز برای خرید و فروش ملک در منطقه ۲۲هستید روی لینک کلیک کنید. چرا بلوک هبلکس؟ چرا بلوک هبلکس؟ بلوک هبلکس نوعی بتن است که طی فرایند خاصی دچار تخلخل شده است. سقف کوبیاکس چیست؟ سقف کوبیاکس چیست؟ سقف هایی با عرض بلند را می توان جزو ارکانی دانست که در مکان هایی نظیر پارکینگ ها، بیمارستان ها و… استفاده… در مقاله بتن چیست؟ ما به انواع بتن اشاره کردیم و برای هر بتن توضیحی مختصر جهت آشنایی ذکر کردیم که در مورد بتن مسلح هم توضیحاتی آورده شده است. برای مقابله با نیروی زلزله از کلاف های بتنی(شناژهای قائم و افقی) استفاده می شود. به لحاظ جلوگیری از پرت حرارت (از دست رفتن حرارت) دیوارها ضخیم ساخته می شوند (ضخیمتر از 35سانتیمتر) تا درمناطق سردسیری از ورود سرما از بیرون و در مناطق گرمسیری از ورود گرما از بیرون جلوگیری کند.

http://azindekor.ir

اگر این حفره‌ ها کوچک باشد می ‌توان از آن‌ ها صرف نظر کرد اما در صورت بزرگ بودن حفره می ‌تواند حتی باعث ایجاد چاهک شده و دیوارهای ساختمان را در خودش فرو برد. در این‌ صورت باید ابتدا پی ساختمان تعمیر شود و بعد از آن به سراغ دیوارها برویم و بقیه مراحل مانند توضیحات قبلی انجام خواهد شد. اجرای فونداسیون و آرماتور بندی آن با قالب گذاری و بتن ریزی به پایان می‌رسد. از طرفی دیگر، تماس مستقیم بتن با خاک باعث می‌شود که رطوبت آن هرچه سریعتر خارج شده و کیفیت بتن از دست برود.

  • ما برند ساختمون 24 را نام گذاری کردیم تا در 24 ساعت هر روز به آخرین اخبار و آموزش های پردرآمد ترین صنعت دنیا یعنی ساختمان دسترسی داشته باشید.
  • صحنه های وحشتناکی که از مجموعه‌ای از انفجارها و آتش سوزی‌ها در آسمان خراش ۳۰۰ متری ساختمان تجارت جهانی، در شهر شنژن چین گرفته شده است را مشاهده می‌کنید.
  • در این مرحله با انجام تست های مورد نیاز (تست های مخرب و غیر مخرب) مقاومت مصالح به کار رفته در ساختمان تعیین می گردد.
  • برای اجرایی دیوارها می‌توانید از سفال، بلوک‌های سبک، دیوارهای پیش ساخته و یا آجر استفاده کنید.
  • اگر قرار است که از اسکلت فلزی در مورد آن استفاده شود، باید صفحه ستون و پایه‌های آن در بدنه فونداسیون قرار گیرد و همزمان با بتن ریزی، فرایند تنظیم کردن آنها نیز انجام شود.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار