هولدر دریچه کولری EARLDOM مدل EH-45

شرکت تهران دما دریچه هوای دکوری زیبا را به سفارش مشتریانش تولید می کند. این محصول زیبایی چشم نوازی را در منازل مسکونی و مکان های اداری به وجود می آورد. محصولی که در بالا درباره ی آن مطلب خواندید، دریچه کولرهای چوبی از جنس ام دی اف شرکت تهران دما می باشد. دریچه کولرهای چوبی تهران دما در رنگ های متفاوتی تولید می شوند. علاوه بر زیبایی، می توان به کیفیت و طول عمر این محصول اشاره نمود.

دریچه کولر از جنس الومینیوم و دارای پوشش رنگ الکترو استاتیک سفید می باشد و باتوجه به نوع کاربرد آن در پروژه ها دارای مدل های مختلفی می باشد . دریچه های کولر به دلیل استفاده اسان و عملکرد بهینه از پرطرفدارترین نوع دریچه محسوب می شود. میتوان این نوع دریچه را در دیوار و یا پیشانی سقف کاذب با کمک پیچ نصب نمود.

دریچه کولر سقفی اکثر اوقات در فضاهای وسیع و بزرگ اجرا و مورد استفاده قرار میگیرند. برای مثال در مکان هایی مانند تالارها، هتل ها، سالن های همایش و سالن های ورزشی میتوان از آنها بهره گرفت. مدلهای متنوعی از جمله مدلهای خطی، دریچه مشبک و یا لانه زنبوری، دریچه های پره ثابت یک تا چهار طرفه را برای نصب در سقف میتوان طراحی کرد. دریچه کولر از پرکاربرد ترین و قدیمی ترین نوع دریچه محسوب می شود. پره های آن قابلیت جهت دهی به جریان هوا را به واسطه پره های متحرک دارا می باشد. می توان در این دریچه ها برای کنترل هوادهی هوای خروجی در پشت دریچه، دمپر به صورت موازی و متقابل را نصب نمود.

ویژگی های دریچه های کولر آهنی

در پایان دریچه کولرها پس از دو روز کاری به دست مشتریان می رسد. در این قسمت به روش های تولید دریچه کولر در کارگاه های تهران دما می پردازیم. تهران دما با بهره گیری از متدهای روز دنیا اقدام به طراحی دریچه کولرهای جدید و به روز می نماید. در مرحله ی بعدی دستگاه های خط تولید دریچه کولر را خریداری می کند. در پایان با استفاده از نیروی انسانی متخصص و همچنین دستگاه های پیشرفته و به روز دریچه های تنظیم هوا را تولید و برای مصرف کنندگان آماد می نماید.

شرکت تهران دما پیش از این دریچه کولر خطی را با استفاده از متریال آلومینیومی تولید می کرد. اما با گذشت زمان با توجه به نیاز بازار اقدام به ساخت و تولید دریچه کولر از ورق آهن (گالوانیزه) نمود. تهران دما دریچه کولر آهنی خطی را در انواع مختلفی از رنگ ها روانه ی بازار می کند. حالا که با محصول دریچه تنظیم هوا آشنا شدیم، در این بخش با مراحل و روند خرید دریچه کولر از تهران دمابا ما همراه باشید. در ابتدای تاسیس وبسایت شرکت قصد داشتیم صفحات را فروشگاهی طراحی کنیم تا مردم بتوانند با کلیک یک گزینه به راحتی کالای مورد نظر خود را تهیه کنند. دلیل این موضوع این است که جهت تهیه ی این کالا قبل از انجام سفارش حتما میبایست کارشناسان فروش سوالاتی را از مشتریان بپرسند.

تهیه هولدر یسیدو تاثیر مستقیمی در کاهش حواس پرتی رانندگان دارد. هولدر یسیدو از کاربردی ترین محصولاتی است که میتوانید برای خودرو و خانه خود تهیه کنید. این محصولات همان طور که از نامشان مشخص است وظیفه نگهداری از تلفن همراه را دارند. به همین دلیل میتوان از آن ها با اطمینان خاطر برای ثابت نگه داشتن تلفن همراه استفاده کرد. در ساختمانها و ابنیه ی عمومی و مسکونی برای تنظیم میزان هوای ورودیِ کولر به اتاقها یا هال و پذیرایی،از دریچه کولر استفاده میشود.

نکته ی حائیز اهمیت در هنگام نصب توجه به تراز بودن دریچه کولر با سطح سقف می باشد. این دریچه اغلب اوقات بصورت سقفی نصب و استفاده میشود، ولی در موارد ویژه بصورت دیواری نیز قابل استفاده است. ابعاد این محصول بصورت کاملا اختیاری از سوی کارفرما اعلام و بدون محدودیت قابل ساخت و عرضه می باشد. قسمت پایه گوشی بصورت باز طراحی شده تا زمانی که گوشی داخل هولدر قرار دارد به راحتی آن را شارژ کنید. در ادامه میتوانید با انواع هولدرهای کاربردی یسیدو آشنا شوید و محصول مورد نیازتان را انتخاب کنید.

سعی شده تمام سفارشات در سریعترین زمان ممکن از طریق پست پیشتاز و تیپاکس برای شما عزیزان با بسته بندی های مناسب ارسال گردد، چراکه رضایت مشتریان در اولویت کار ما می باشد. فروشگاه فوبیست فروش انواع فلش 32 گیگ را با گارانتی های معتبر انجام می دهد. یک اهرم درون دریچه کانال کولر قرار گرفته است که وظیفه حرکت پره‌ها را برعهده دارد.

  • این دریچه همانند دریچه کولر چهار طرفه در صورت تغذیه کردن از هوای عبوری یک خروجی نیاز به نصب دمپر ندارد و بالعکس.
  • فریم دریچه کولر مشبک در عرض های ۳ تا ۵ سانتی قابل تولید می باشد .
  • پس از ساخت دریچه کولر مشبک پودر رنگ الکتروستاتیک روی سطوح آن پاشیده می شود و دریچه کولر درون کوره قرار میگیرد و در اصطلاح پخته می شود .
  • تهران دما این تضمین را به مشتریان خود می دهد که دریچه کولرهای خود را با استفاده از بهترین متریال ها تولید می کند.
  • تهران دما برای مشتریانی که به زیبایی دکوراسیون داخلی منازل خود اهمیت می دهند، محصول ویژه ی دریچه کولر درپوش دار را معرفی می نماید.
  • وظیفه دریچه کولر را می توان در تهویه هوا و ایجاد جریان هوای مطبوع خلاصه کرد.

دریچه کولر سقفی هم روی دیوار نصب میگردد و گاهی هم در سقف نصب خواهد شد . فاصله ی بین خطوط گریل دریچه کولر خطی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر است . بدیهی ست که فاصله ی خطوط گریل موازی در میزان هوارسانی و جهت دهی به مسیر پرتاب هوا تاثیر مستقیم دارد . فاصله ی کمتر از ۱۰ تا ۱۲ میلیمتر باعث اختلال در هوارسانی و فاصله ی بیشتر از آن مقدار نیز باعث دیده شدن فضای داخلی و پشت دریچه کولر خواهد شد . برای نصب دریچه کولر به صورت استاندارد میبایست مراحلی را به ترتیب طی دریچه کولری نمود. اگر دهانه ی کانال کولر نیاز به تعمیر داشته باشد، باید آن را تعمیر کنیم.

قیمت دریچه کولر فانتزی

هولدر دریچه کولری مدل PHL1010 را می توان به راحتی به صورت 360 درجه چرخاند. فوق العاده سبک و انعطاف پذیر است و قابلیت تغییر سایز دارد به همین دلیل برای گوشی های موبایل در هر سایزی متناسب است. دو بازو جمع شونده در بالا و دو بازو نیز در پایین هولدر قرار دارند که به خوبی گوشی را در بر می‌گیرند. شما میتوانید طول و پهنای گیره را با کمک این بازوها تنظیم کنید تا برای اکثر گوشی هایبین 4.7 تا 6.5 اینچمناسب باشد. نمونه دیگری از دریچه های پرکاربرد، دریچه پلاستیکی تهویه مطبوع بوده و برای انواع کولرها مناسب است.

هولدر دریچه کولری EARLDOM مدل EH-45

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار