کم مصرف ترین دیزل ژنراتور راد دیزل وارد کننده و تامین کننده انواع دیزل ژنراتور و موتور برق

گاز های خروجی اگزوز باعث ایجاد یک خلاء نسبی در داخل لوله رابط بین پیش صافی و اگزوز می شود که موجب کشیدن و راندن گرد و خاک و مواد خارجی به بیرون از اگزوز می شود. آب و مواد خارجی و آلودگی ها ممکن است در طول مراحل حمل و نقل، انبارداری و نیز هنگام استفاده (داخل باک موتور) وارد سوخت شده و آن را آلوده سازند. همچنین خود سوخت نیز دارای ناخالصی ها و مواد بسیار ریز میکروسکوپی است. اندازه این مواد ممکن است به حدی ریز و کوچک باشد که با چشم دیده نشوند. همچنین ورود آب نیز به این قسمت ها موجب زنگ زدگی و فرسایش قطعات ظریف سیستم سوخت رسانی خواهد شد.

موتور دیزل پس از وقایع جنگ جهانی اول به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. یک دهه بعد، در سال ۱۹۳۰ اولین نسل از قطارها مجهز به این موتور ارائه شدند. و از آن پس استفاده از موتور دیزل در سطح گسترده رواج یافت به صورتی که در سال ۱۹۳۹ یک چهارم از کشتی ها و شناورهای فعال در آب های جهان به موتور دیزل مجهز شدند.

دیزل ژنراتورهای آماده به انجام کار اضطراری و نیروگاه‌های آبی بعنوان عملکرد ثانویه، استفاده گسترده‌ای برای محافظت از شبکه‌های ملی مختلف در هر زمان و به دلایل مختلف در آمریکا و انگلستان شرکت مهندسی کارا سهند دارند. بطور مثال در انگلستان تعداد ۰٫۵ GWe از دیزل‌ها بطور منظم استفاده می‌شوند تا از شبکه ملی حمایت کنند که پیک بار آن ۶۰ GW است. این شرکت طی شش دوره رکورددار ساخت سریع ترین موتورهای دیزل است و همین امر موجب شهرت دیزل ژنراتور پرکینز شد. مشتریان شرکت پایور دیزل آسیا تا 15 سال می توانند از خدمات شرکت پایور دیزل آسیا بهره برده و ضمن تأمین قطعات در این مدت زمانی در صورت درخواست مشتری با حضور کارشناس این شرکت در محل استفاده دیزل ژنراتور موارد درخواستی را رفع کند.

  • شما می‌توانید قبل از خرید با کارشناسان مجرب ما به طور دقیق مشورت کرده و از راهنمایی‌ها و تجربیات آنها استفاده کنید.
  • در این سایت می‌توانید تمامی خدمات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه خود را از ابتدا تا انتها بیابید.
  • البته لازم است برای تهویه فضای اطراف موتور و گرم شدن آن، فضایی هم برای ورود و خروج هوا در نظر گرفته شود به همین دلیل صدای موتور نمی تواند بیش از 60 الی 80 دسی بل کاهش یابد.
  • این کلید هنگام معمول بودن فشار سوخت ورودی در این قسمت از فیلتر، تحت فشار فنر خود بسته بوده و جریان الکتریکی هشدار قطع می باشد.
  • به هم وصل شدن یک موتور با آلترناتور در اصطلاح کوپلینگ یا کوپله ژنراتور نامیده می‌شود.
خرید دیزل ژنراتور برای تامین برق اضطراری در محیط های صنعتی و درمانی و همچنین اجرای پروژه های عمرانی از اصلی ترین اقدامات می باشد. این تجهیزات می توانند سوخت های فسیلی از قبیل گازوئیل را به انرژی الکتریکی تبدیل نموده و مشکل عدم دسترسی به برق شهری را حل کنند. تنوع در این ژنراتورها زیاد بوده و توسط برندهای مختلف با توان و قدرت های متفات ارائه میشوند. شرکت صنایع کوپله رعد در ادامه نکات مهم در خرید و فروش دیزل ژنراتور و نکات مهمی که در انتخاب آنها باید مد نظر داشته باشید از قبیل نوع و ساختار و خدمات پس از فروش و قیمت و غیره را بررسی خواهد کرد.

خسارت ناشی از سوء استفاده یا غفلت از دیزل ژنراتور ، باید مورد توجه اپراتور قرار گیرد تا از بروز حادثه جلوگیری شود. در کاتالوگ دیزل ژنراتور ، اطلاعات و مراحل لازم برای تعمیر و نگهداری فراهم شده است. برای ایمنی و محافظت از خود در برابر صدمات ، تمام دستورالعملهای توصیف شده در دفترچه دیزل ژنراتور را با دقت بخوانید ، بفهمید و رعایت کنید.

انواع دیزل ژنراتورها

کم مصرف ترین دیزل ژنراتور راد دیزل وارد کننده و تامین کننده انواع دیزل ژنراتور و موتور برق تمرین موتور حداقل یک بار در ماه یا هر ۱۵ روز به مدت ۳۰ دقیقه توصیه می شود.هنگامی که صحبت از تعمیر و نگهداری موتور می شود، توصیه می گردد که به طور منظم بازرسی انجام شود زیرا تعمیر و نگهداری پیشگیرانه بهتر از تعمیر واکنشی است. با این وجود، پیروی از روش و فاصله زمانی تعیین شده خدمات بسیار مهم می باشد. مخترع این موتور رودولف دیزل نام دارد که در سال ۱۸۵۸ در شهر پاریس متولد شده است؛ در آن زمان موتور های بخار هنوز یکی از پر مصرف ترین نوع موتور ها در صنایع بزرگ محسوب می شدند. رودولف دیزل در فرانسه بزرگ شد و کمی بعد طی وقایع جنگ فرانسه و آلمان راهی انگلیس شد. او دوران تحصیلات دانشگاهی خود را سپری کرد و سپس در سال ۱۸۸۵ به پاریس بازگشت و کار بر روی طراحی موتور های احتراق تراکمی را آغاز نمود. ایده اصلی وی این بود که مخلوط سوخت و هوا داخل موتور بدون استفاده از سیستم جرقه بتواند براساس فشار تراکم دچار احتراق شود.

ژنراتور دیزلی برای چه مصارفی کاربرد دارد؟

دزل ژنراتورهای کانتینری بیشتر در مجموعه ها و کارخانه های بسیار بزرگ کاربرد دارند. بهرحال اگر این رسوبات پیشروی کند تا مرحله‌ای است که رینگ‌های پیستون داخل شیارهایشان را تصرف کنند. از این وضعیت می‌توان با انتخاب دقیق مجموعه ژنراتور مطابق با دستورالعمل چاپ شده سازندگان جلوگیری کرد. بیش از توان مورد نیاز باشد سبب می‌شود تا واحد دیزل زیر بار باشد یا در بسیاری از موارد زمانی که ست می‌خواهد شروع بکار کند، بار بعنوان آزمایش و بصورت زائده خارج می‌شود. این روش عملکردی است که عموماً بوسیله یک بخش سومی که عملکرد ژنراتور را مدیریت می‌کند و با اپراتور سیستم ارتباط برقرار می‌کند، انجام می‌گیرد. متاسفانه قطعات غیراصلی(چینی) برخی از برندهای معتبر نیز دربازار وجود دارد.

کارخانه این شرکت در ۳۰ کیلومتری تهران و در شهرک صنعتی پرند واقع می باشد. این مجموعه که در زمینی به مساحت ۵۰۰۰ متر مربع ایجاد شده، شامل سالن رنگ الکترواستاتیک, سالن تعمیرگاه, سالن برق و الکترونیک, سالن فلز کاری و همچنین شامل بخش های اداری و رفاهی می باشد. مهمترین بخش دیزل ژنراتور که تمام توان مکانیکی مورد نیاز ژنراتور را برای حرکت فراهم می‌کند، موتور دیزل می‌باشد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار