کناف کاری سقف و دیوار با بهترین قیمت و طرح های به روز کیان دکور-کناف آوگون

این گردو خاک در اکثر نقاط فضای منزل پخش می‌گردد و مشکلات زیادی را برای افراد در زمان نظافت و تمیز کردن آن به وجود می‌آورد. گاهی افراد مجبور می‌شوند کل خانه را تمیز کنند که این امر ممکن است بار مالی اضافه‌ای را به آن‌ها تحمیل نماید. سقف‌های کنافی چند برابر سبک‌تر از دیوارهای گچی هستند؛ به همین دلیل در زمان زلزله خطرات کمتری خواهند داشت.

مزیت های استفاده از کناف

تمامی ابزارهای ذکرشده وظایف خاصی را بر عهده دارند و نیاز است تا در زمان اجرا تمامی آن ها تهیه شوند و هیچ یک از آن ها از قلم نیفتند. مهندسان سازه باید بدانند که زمان اجرای کناف از چه ابزارهایی بهره ببرند و تهیه کدام یک از ضرورت بالایی برخوردار است. اگر سقف کناف را به صورت غیر اصولی و غیر قانونی نصب کنید، مشکلات و خسارت های زیادی را با خود به همراه خواهد داشت. در صورت اجرای کار توسط نیروهای متخصص این سقف تا سالها بدون آسیب قابل استفاده می باشد. پوشش هایی که در کناف به کار گرفته می شوند، آنچنان نمی توانند در برابر ضربات مختلف از خود مقاومت و پایداری نشان دهند.

در حالي كه اگر مانند آمريكا كه نزديك ۵۰ سال است با استفاده از اين صفحات در ساخت تيغه ها و ديوار ها استفاده ميشد ، قادر بوديم وزن مرده سازه ها را تا ۲۵% كاهش بديم و خطر مواجهه با زلزله را كم كنيم. سلام کارتون حرف نداره،من نقاش ساختمانم، درس خوندم ولی در کنار درس نقاشی ساختمان را هم انجام میدام الان حدود دوازده ساله تو این کار مشغولم و میتونم تو این کار کار با شما همکاری کنم. استفاده از طرح های دوار در سقف در کنار نور مخفی به هر فضایی جلوه می بخشد. یکی از مزایای تکنولوژی کناف امکان ایجاد هر نوع طرح و مدل سقفی است.

مزایای اجرای سقف کاذب کناف

در برخی شرکتها و منازل پس از گذشت چند سال ، سلیقه ها برای ایجاد فضایی جدیدتر ایجاب میکند که طراحی سقف تغییر نماید. پنل‌های سبک که شامل نمای اصلی ( دید مخاطب ) میشود که به عنوان پوشش قرار می گیرد. مزایای این روش برای زیبایی و کاربردی بودن را بیان کردیم و با آنها آشنا شدید. اما باید برای به اجرا درآوردن آن به معایب و نواقص احتمالی که ممکن است به همراه داشته باشد نیز توجه کرد تا بنایی ماندگارتر داشت. مدل ها و طرح های متنوع در آن قابل اجرا است همچنین می توان شکل های منحنی در آن اجرا کرد که این قابلیت در دیگر روش ها نیست. نکته مهمی که برای اجرای این نوع از سقف ها وجود دارد این است که به انواع آن برای اجرا در قسمت مورد نظر باید توجه کرد.

  • اگر مشتری درخواست عایق صدا هم داشته باشد زیر پانل ها از عایق صدا هم استفاده می شود.
  • در گذشته سرویس بهداشتی از اهمیت کمی برخوردار بود و نسبت به تزئینات آن بی توجهی می شد.
  • گروه ساختمانی سیمرغ برای تکمیل کادر کنافکار خود نسبت به استخدام افراد متخصص و متعهد اقدام میکند.
  • نکته جالب این است که انواع پانل سقف کاذبوجود دارد که برای جای جای ساختمان ها طراحی گوناگونی دارند.
  • این نورها می‌توانند رنگی (بنفش، زرد یا قرمز) باشند تا در صورت نیاز، فضایی رویایی به اتاق پذیرایی شما بدهند.

حتما خیلی دوست دارید زمانی که در پذیرایی خانه خود نشسته اید، لذت بسیار زیادی را از طرح ها و وسیله های اطرافتان ببرید. اگر یک پذیرایی کلاسیک و یا مدرن را دارید، بهتر است از روش هایی همچون گچ بری دوری کنید و موارد جدیدتری را جایگزین آن نمایید. هم چنین از آنجایی که این سقف از ویژگی ای به نام رنگ پذیری بهره می برد، شما می توانید به دیگر وسیله های خانه نیز نگاهی بیندازید و رنگ آمیزی را متناسب با آن رو به جلو ببرید. آیا این سوال برای شما هم پیش آمده که در چه مکان هایی می توان از این نوع سقف بهره برد؟ به طور کلی زمانی که نیاز داشته باشید تا یک دکوراسیون داخلی ویژه را برای ساختمان یا خانه خود رقم بزنید، می توانید از این سقف ها استفاده کنید. در ادامه کاربرد سقف کناف را در بخش های مختلف ساختمان و چند نمونه از این ایده ها آشنا خواهیم کرد. گاهی اوقات سقف کاذب کنافبرای تاکید بر یک نقطه از منزل مانند میز نهار خوری اجرا می شود که این کار ایده بسیار جالب و چشمگیر است.

بخشی از لایه زیرسازی که رو به سمت زمین هست، با نوعی لایه‌­ی روکش پوشانده میشه. مهم ترین مصالح سازنده این لایه­‌ی روکش، صفحات یکپارچه ی گچ برگ (کناف)، بتونه های درزگیر، بتونه های ماستیک، رنگ های پوشاننده، پیچ های اتصال و توری های تیپ هستن. در این قسمت به عنوان یک مقدمه، خلاصه ای از روند اجرای نوعی سقف کناف یکپارچه رو، به صورت تصویری و در 3 مرحله برای شما به نمایش گذاشتیم. در قسمت های بعدی متوجه میشین که این سقف، نوعی سقف کناف یکپارچه ­ی دکوراتیو هست. اگه میخواین مراحل زیرسازی و اجرای این سقف رو به طور کامل بدونین و با اجزای سازنده­ ی بخش های مختلف اون آشنا بشین، حتما 2 تیتر بعدی رو مطالعه بفرمایید. اگر قصد دارین از کناف به عنوان سقف کاذب استفاده کنین، بهتون پیشنهاد میدیم حتماً با مسائلی که در زمان نصب و اجرای کناف وجود داره آشنا بشین تا بتونین بهترین نتیجه رو بدست بیارین.

کناف کاری سقف و دیوار با بهترین قیمت و طرح های به روز کیان دکور-کناف آوگون

متاسفانه برخی از کناف کاران با سو استفاده از عدم آگاهی کارفرمایان محترم و به قصد سودجویی اکثراً از صفحات کناف RG استفاده میکنند. که این کار علاوه بر کاهش عمر استفاده سقف کاذب کناف منجر به آسیب های جبران ناپذیری مخصوصاً حین آتش سوزی میشود. کناف سقف پذیرایی به دلیل قیمت ارزان، وزن سبک، مقاومت بالا، عایق بودن در برابر حرارت و سهولت در اجرا به یکی از محبوب‌ترین سقف‌های کاذب بازار ایران تبدیل شده است.

بخشی از مسائل و اشتباهات در پیاده سازی کناف مربوط به کارفرماست و بعضی ها هم توسط پیمانکار ایجاد میشن. به کمک سقف کاذب کناف اول از همه میشه تأسیسات عبوری از سقف رو بپوشونیم. علاوه بر این، میشه نور مخفی و طرح‌های معماری رو به آسانی به کمک اون اجرا کرد. به عنوان یک قاعده کلی قیمت کناف سقف فلت بر اساس متر مربع و قیمت دورباکس بر اساس متر طول محاسبه میشود.

پانل های گچ برگ معمولا با ضخامت ۹.۵ و ۱۲.۵ میلیمتر تولید و عرضه می گردد. این پوشش میتواند از مواد اولیه (متریال) گوناگونی ایجاد شود و مورد استفاده قرار گیرد. در مواردی که کناف سقف به صورت غیر اصولی اجرا شود، ممکن است سبب سقوط و افتادن قسمت هایی از آن فراهم اینجا شود. می توان از لامپ‌های رنگی در باکس مخفی کناف برای روشنایی پذیرایی در هنگام شب استفاده کرد.

در نوع سقف کناف متحرک پنل هایی که کناف بر روی آن اجرا شده است به سادگی از یکدیگر جدا می شوند اما در نوع ثابت این پنل ها به سقف اتصال یافته و به صورت مجزا قابل تفکیک نیستند. شرکت آکس طرح و ساخت با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت در زمینه ساخت و ساز و فروش مصالح ساختمانی اکنون امکان خرید آنلاین محصولات از سراسر کشور را ایجاد کرده است. اگر در هنگام ساخت سقف، استانداردهای لازم استفاده و به کار گرفته نشوند، زیبایی سقف را آنطور که باید نمی توانید مشاهده کنید و عملا جنبه زیبایی کار از بین می رود. هم چنین اگر اکیپ های اجرایی ناکارآمد برای ساخت سقف به کار گرفته شود، در آن صورت شاهد ترک خوردگی هایی در سقف خواهیم بود. همین مورد می تواند ایمنی کار را تا درصد بالایی پایین بیاورد، که این امر سبب عدم رعایت استانداردهای شرکت کناف می شود. فعالیت خانه طرح در زمینه تولید محتوای معماری و دکوراسیون داخلی است .

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار