۱۰ ویژگی نرم افزار CRM قدرتمند شرکت هوش برتر-نرم افزار CRM

نرم افزار CRM پارمیس استار برای ثبت فعالیت‌های غیرمالی کسب‌و‌کار شما طراحی شده‌است. که امکان اتصال به VOIP را دارد و از این طریق می‌توانید تماس‌های ورودی و خروجی شرکت را ثبت کنید. در‌ نهایت گزارش میزان تماس‌ها، مدت تماس‌های برقرار شده، میزان ساعتی که هر یک از کاکنان در طول روز با تلفن صحبت کرده‌اند و بسیاری موارد دیگر را در اختیار شما قرار می‌دهد. به کمک ثبت رویه‌های مختلف می‌توانید فرایند خرید و فروش هر محصول یا هر مشتری را امکانات نرم افزار crm پیگیری کنید. با بررسی هر مورد نقاط ضعف و قوت فرایندها را مشخص و در جهت بهینه کردن آنها اقدام کنید. ارائه خدمات به مشتریان از مهم‌ترین دلایل حفظ مشتری و وفادار کردن آنها است.

جستجو در سایت

ما با دانستن نیاز مشتری و علایق و سلایق و درخواست هایش به خدمات خصوصی و سفارش سازی شده برای هر مشتری میپردازیم تا بتوانیم نیازش را تامین کنیم. اطلاعات ورودی مشتریان تا مادامی که نتواند ما را به نتیجه ی خاص آماری برساند بی فایده است. این نرم افزار تمامی فرایندهای ارتباط با مشتری را مدیریت میکند و از مراحل ابتدایی کسب و کار که شامل بازاریابی فروش محصولات ،پروژه های انجام شده داخل شرکت ، روند تولید محصولات ،فروش و ارائه ی خدمات پشتیبانی بعد از فروش را شامل میشود.

  • خیلی از سیستم ها معمولاً با نسخه های رایگان اجرا می شوند اما نسخه های پایه و رایگان، محدودیت دارند.
  • این قابلیت در کنار امکان اتصال آن به پورتال پرنیان باعث می شود تا تغییرات شما بر روی کاتالوگ محصولات به صورت خودکار به پورتال اینترنتی یا فروشگاه شما نیز انتقال داده شود.
  • اما اگر ابزارهای رایگان، به سبب تمایل کاربران به فهمیدن نحوه استفاده از آنها، منابع شما را درگیر می کنند، استفاده از نسخه های پولی مناسب تر است.
  • 5- اما مهم‌ترین موضوع برای یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری خوب، موضوع پشتیبانی پس از فروش است.
پس از نرم افزارهای مالی، انتخاب نرم افزار CRM یکی از مهم ترین دغدغه های سازمان هاست. به عنوان نمونه، واحدها بازاریابی و فروش از این اطلاعات برای دسته بندی مشتریان، ایجاد کمپین های تبلیغاتی هدفمند و … برای پیش بینی و برنامه ریزی های آتی در رابطه با تامین محصولات یا بهبود خدمات استفاده می کنند. نرم افزار دانا در کنار قدرت بالایی که داره بسیار هم کاربر پسند طراحی شده و کار با اون اصلا سخت نیست.

دلیل انتخاب نرم افزار CRM فرادیس

۱۰ ویژگی نرم افزار CRM قدرتمند شرکت هوش برتر-نرم افزار CRM

بنابراین باید بدانید CRM چیست و چگونه می تواند کمک کند که این مفهوم را در سازمان خود پیاده سازی کنید. قبل از استقرار هر نرم افزاری با پاسخ به چند پرسش می توانید مشخص کنید که مناسب ترین راهکار برای سازمان شما کدام است. همچنين اتوماسیون درون سازمانی مثل ارجاع کار ، ارسال پیام بین همکاران، بایگانی اسناد، نامه نگاری ها و گردش فرم ها را با این سیستم مدیریت کنند.

کنترل و مدیریت این فرآیندها و سازمان دهی آن‌ها می‌تواند شانس موفقیت سازمان شما را افزایش دهد. اتوماسیون اداری از بهترین و کاربردی‌ترین امکاناتی است که در نرم افزار crm قرار داده می‌شود. به این صورت بسیاری از فرآیندها به صورت اتوماتیک و خودکار انجام می‌شوند. در نتیجه احتمال خطا نیز بسیار کاهش یافته و می‌توانید در زمان و هزینه‌های سازمان صرفه جویی کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار