اسکیپ روم تهران اتاق فرار تهران اتاق فرارهای تهران | allescape

بازی اتاق‌فرار نه فقط یک سرگرمی ساده، بلکه یک همکاری گروهیه که نیاز به تمرکز، تجربه و البته یک استراتژی مشخص داره. شعبه سعادت آباد واقع در بوستان شقایق از شهریور 1399 میزبان اتاق فرار شبح بازارچه بوده است. اتاق فراری در سیک تیاتر تعاملی که موجی نو در صنعت اتاق فرار ایران به وجود آورد. این شعبه دارای یک کافه رستوران مجهز و فضای انتظاری زیباست. حداکثر تعداد نفرات گروه معمولا بین ۴ یا ۷ است، کار گروهی کاملا ضروری است، زیرا برخی از اعضای تیم موارد خاصی را کشف می کنند که می تواند یکی دیگر از اعضای تیم بازی و سرگرمی را کمک کند.

در این بازی، به ترس تمامی بازیکنان با دقت و جزئیات کامل فکر شده است. ممکن است مواجه شما با این بازی، تجربه هیجان‌انگیز، ترسناک یا حتی فلسفی باشد. البته بیشتر افرادی که در این اتاق فرار بازی کردند، آن را یک اتاق فرار ترسناک می‌دانند.

مخاطبان اتاق فرار چه کسانی هستند؟

اگه تجربه بازی اتاق فرار رو نداشته باشید، شاید تو وهله‌ی اول فکر کنید که یه بازی کودکانه‌ست اما این‌طور نیست. باید تلفن، تبلت یا بقیه وسایل خودتون رو توی این بازی فراموش کنید؛دور موندن از تلفن همراهبه‌مدت یک‌ساعت احساس غریبی داره. اولین اتاق فرار در ایران و در تهران در سال ۱۳۹۵ شروع به بهره برداری کرد و زمانی نبرد تا به امروز که به یکی از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین تفریح های کشور در میان تمامی سنین تبدیل شده است.

ژانر تعاملی – نقش آفرینی

تهران به‌عنوان مهم‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر کشور میزبان اصلی سرگرمی اتاق‌فرار در کشوره. در حال حاضر بیش از 150 مجموعه با بیش از 300 بازی متنوع در تهران واقع شدن و روزانه صدها نفر از علاقه‌مندان این تفریح محبوب رو به‌سمت خودشون جذب می‌کنن. اسکیپ روم های تهران به‌قدری جذابیت و تنوع دارن که نه تنها مردم تهران، بلکه مردم شهرهای اطراف و شهرستان‌ها رو هم به سمت خودشون جذب می‌کنن. این تنوع و تعداد زیاد باعث می‌شه که نتونیم راحت تعیین کنیم بهترین اتاق فرار تهران کدوم بازیه. شعبه جردن، جزو قدیمی‌ترین شعب مجموعه اسکیپ روم دات آی آر در تهران است. این شعبه در تابستان 1396 با اتاق فرار متفاوت و کاراگاهی سرقت شروع به کار کرد و چند ماه بعد در آذرماه همان سال با اتاق فرار شام آخر در ژانر دلهره آور و درجه سختی بالا تا امروز به فعالیت خود ادامه داده است.

  • می‌توانیم ترسناک ترین اتاق فرار تهران را اتاق فرار منفی چهار، احضار، خوابگاه، طالع نحس و بازی‌های دیگر معرفی کنیم، اما این کاملاً به سلیقه شما و سبک و سیاقی مربوط است که می‌پسندید.
  • به‌طورکلی ظرفیت اتاق فرارها از 3 نفر شروع می‌شه و به 10 نفر هم می‌رسه.
  • در واقع هدف از تشکیل تیم همین تفاوت هاست اعتماد کردن به مهارت افراد باعث بالا رفتن عملکرد تیم میشه.
  • متاسفانه برخی اعضای گروه به خاطر اینکه بتوانند مهارت خود را به رخ دیگران بکشند، تک روی می‌کنند.
  • حداکثر تعداد نفرات گروه معمولا بین ۴ یا ۷ است، کار گروهی کاملا ضروری است، زیرا برخی از اعضای تیم موارد خاصی را کشف می کنند که می تواند یکی دیگر از اعضای تیم را کمک کند.
  • بازی اتاق فرار تهران، با کنار گذاشتن هر آن‌چیزی‌که شما را به دنیای بیرون وصل می‌کنه مثل گوشی، دوربین و ساعت شروع می‌شه.
اسکیپ روم تهران اتاق فرار تهران اتاق فرارهای تهران | allescape

طوفان شدت گرفته و سیستم فاضلاب شهری توانایی عبور این حجم از آب را ندارد. آب در حال واردشدن به ساختمان‌هاست و شما نیز در طبقه منفی ۶ گیر افتاده‌اید. شما و گروه‌تان ۶۰ دقیقه فرصت دارید که خود را از این مهلکه نجات دهید. باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند. این قاتل بخشی از زیرزمین خانه خود را مانند سلول زندان ساخته است.

شعب اسکیپ کیوب در تهران

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار