تلویزیون شهری + نکات کلیدی هنگام خرید تلویزیون شهری اردیبهشت ۱۴۰۲ | asilight

در نهایت می توان گفت تلویزیون شهری با مزایا و ویژگی هایی که دارد می تواند محصول شما را به طیف گسترده ای از افراد جامعه معرفی کند و از این طریق بازار مناسبی را به وجود آورد. در پاسخ بهسوال تلویزیون شهریچیست می توان گفت نمایشگر هایی در حوزه انواع نمایشگر های LED می باشد که در انواع مختلف می توان آن ها را در سطح شهر مشاهده کرد. معمولا این نمایشگر ها به صورت نمایشگر های آنلاین و آفلاین مورد استفاده قرار می گیرند و این قابلیت را دارند که هر گونه عکس یا فیلمی را به نمایش بگذارند.

برد کنترل

تلویزیون شهری را می‌توان صفحه نمایشگرهای غول‌پیکری توصیف کرد که از صنعت مدرن الکترونیک و تکنولوژی Led‌های نوری به‌خوبی بهره گرفته و از ماژول‌های چیده‌شده در کنار یکدیگر قدرت می‌گیرد. در این نوع از تلویزیون شهری نمایش بزرگ تلویزیون شهری نقش مانیتور کامپیوتر را ایفا میکند و برای نمایش فیلم و تصاویر ، کامپیوتر بایستی به شکل مستمر روشن بماند. هزینه طراحی و تولید تلویزیون شهری آنلاین نسبت به ابعاد و مدل مشابه آفلاین آن به مراتب بیشتر است . تبلیغات نمایشی از طریق قالب های تبلیغاتی جذاب فرصت تعامل با کاربران را فراهم می کند. تلویزیون شهری به عنوان مهمترین و جذاب ترین قالب تبلیغات محیطی توانسته است بیشترین بازخورد را از طرف مشتریان داشته باشد.

هر کدام از این تبلیغات محیطی می توانند کلی اطلاعات و تبلیغ برای هر نوع محصول یا فعالیتی خاص و نو مجموعه ای اس آی لایت معرفی کنند. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت تلویزیون شهری، داشتن یا نداشتن خنک‌کننده است. اگر قصد دارید از تلویزیون شهری در محیطی گرم و خشک با تابش مستقیم نور آفتاب استفاده کنید، لازم است برای آن یک خنک‌کننده نیز تهیه نمایید.

  • با توجه به پیشرفت بزرگ در انقلاب اطلاعاتی و دنیای فناوری ، بازاریابی محیطی بر پایه ابزارهای دیجیتال بر تمام بخشهای تجاری جهان تسلط یافته است.
  • این روش از تبلیغات به دلیل بازخورد بصری که دارد توانسته است درصد بالایی از مخاطبان را به خود اختصاص دهد.
  • سلام.از تبلیغات قدیمی و سنتی می‌توان به تبلیغات محیطی اشاره کرد که به دلیل عمومی بودن آن تاثیر بسیاری در برقراری ارتباط با مخاطب دارد.
  • مرغوبیت قطعات در این نمایشگرها خیلی حائز اهمیت است زیرا دستگاه در معرض شرایط محیطی متنوع و سختی قرار میگیرد.
  • مدل فول کالرDIP(پایه های LED از سطح PCB عبور کرده و در سمت دیگر آن متصل می شوند) که در آن هر پیکسل دارای یک Led از ترکیب قرمز، سبز و آبی است(منسوخ شده است).
  • در گرمای شدید تابستان زیر آفتاب و در سرمای شدید زمستان زیر برف و باران باید بتواند بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه دهد و آسیب نبیند ، به همین دلیل کیفیت و مرغوبیت حتی کوچکترین اجزا در این دستگاهها مهم است.

باید با بررسی و تحلیل بازار و هدف‌های مشتریان، تبلیغاتی با محتوایی خلاقانه، جذاب و متناسب با نیازهای آن‌ها طراحی شود. اجرای این مرحله باید با نظرات یک مهندس عمران و متخصص در ابن امر باشد. مدل فول کالر SMD (پایه های LED روی سطح PCB متصل می شوند)که در آن هر پیکسل دارای یک Led از ترکیب قرمز، سبز و آبی است. مدل فول کالر RGB که در آن هر پیکسل دارای یک LED قرمز، سبز و آبی است(منسوخ شده است). مدل فول کالر SMD که در آن هر پیکسل دارای یک Led از ترکیب قرمز، سبز و آبی است. مدل فول کالر 1RGB که در آن هر پیکسل دارای یک LED قرمز، سبز و آبی است.

تلویزیون شهری – نمایشگر فول کالر (نمایشگر غول پیکر شهری)

این افراد، در ازای اجاره تلویزیون با توجه به محل قرارگیری آن و مدت زمان استفاده از آن، مبلغ مشخصی می‌پردازند و تبلیغات خود را با استفاده از آنها انجام می‌دهد. یکی از مواردی که در رابطه با تلویزیون‌های شهری وجود دارد، بحث نشان دادن تعداد رنگهای مختلف است. معمولاً تلویزیون‌هایی که توانایی نشان دادن ۱۶ میلیون رنگ را دارند، به عنوان تلویزیون‌های تمام رنگی یا فول کالر شناخته می‌شوند. این تلویزیون‌ها از کیفیت تصاویر بسیار بالایی برخوردار هستند و به همین دلیل بالاترین قیمت به قیمت تلویزیون شهری فول کالر اختصاص می‌یابد. در مورد انتخاب ابعاد تلویزیون شهری مطالب زیادی وجود ندارد و به نوعی شرکت‌ها سعی می‌کنند که از استانداردهای خاص خود برای این اندازه‌ها استفاده کنند.

تلویزیون شهری + نکات کلیدی هنگام خرید تلویزیون شهری اردیبهشت ۱۴۰۲ | asilight

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار