خرید و فروش خودرو صفر و کارکرده به صورت اقساطی در ایران شیپور | car

مدت ها بود که سعی داشتم پول خرید نقدی ساندرو را تهیه کنم ولی موفق نمیشدم. با استفاده از شرایط تحویل فوری سپند خودرو تونستم این ماشین را خریداری کنم و خیلی سریع آن را تحویل گرفتم. امیدوارم در بازپرداخت اقساط خوش حساب باشم تا زحمات همکاران شما را جبران نمایم. آخرین سری و جدیدترین سری محصولات ام وی ام شرکت مدیران خودرو، خودرو MVM x55 می باشد. این خودرو هم از دسته خودرو های شاسی بلند بوده که با تغییراتی که در زمینه بهتر شدن، زیبا تر شدن و افزایش امکانات این نوع خودرو صورت گرفته است، قیمت آن نیز به مراتب و به نسبت خودرو های قبلی بالاتر می باشد.

پژو GLX 405 دوگانه سوز

هرچند که خریدار مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری در ازای این نوع خرید می­باشد. در طرح فروش اقساطی محصولات سایپا نام خودروهای شاهین، کوییک، ساینا، تیبا، پراید و سراتو آپشنال به چشم می خورد. همینطور اگر خواهان خرید ماشین های ایران خودرو هستید، می توانید یکی از مدل های دنا، تارا، هایما، پژو 206، پژو 207، پژو 2008، رانا، سمند، پژو پارس و سورن را انتخاب کنید.

اگر برای خرید ماشین دلخواه خود مجموعه کیان خودرو را انتخاب می کنید، باید بدانید که فروش اقساطی خودرو با اقساط بلند مدت یکی از محبوب ترین شرایط این شرکت است. فروش خودرو در اقساط 12 ماهه، 24 ماهه و یا 36 ماهه به راحتی می تواند شما را مالک وسیله نقلیه دلخواهتان کند. سایا خودرو ثابت کرده است، هیچ شرط محالی برای ماشین‌دار شدن وجود ندارد! قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو را دارید اما نمی دانید سرمایه کافی برای پیش قسط را از کجا تامین کنید؟!

خرید و فروش خودرو صفر و کارکرده به صورت اقساطی در ایران شیپور | car

شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. در حال حاضر با دو موتور 1.8 و 1.6 لیتری و طراحی داخلی جدید تولید می شود.

پژو پارس اتوماتیک

به طور کلی بهترین شرایط خرید اقساطی ایران خودرو نیازمند بررسی دقیق و مقایسه میان گزینه‌های مختلف است. هر مشتری باید نیازها و توانایی‌های خود را به خوبی بررسی کند و سپس با تحقیق و مشاوره از فروشندگان معتبر، بهترین گزینه را انتخاب کند. زمانی که افراد برای خرید اقساطی خودرو به مراکز فروش خودرو مراجعه می نمایند، شرکت مورد نظر لیستی از انواع خودرو ها و شرایط و قیمت آن ها را ارائه می کند و در صورتی که فرد بتواند هزینه ی خرید اقساطی خودرو را تامین کند، خرید اقساطی ماشین را انجام خواهد داد. هر یک از شرکت های لیزینگ خودرو ، شرایط مختلفی را در نظر می گیرند و در این میان شرکت های معتبری همچون مجموعه دنیای خودرو با در نظر گرفتن شرایط عالی فرصت مناسبی را برای خریداران خودرو فراهم نموده است. مجموعه دنیای خودرو فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری را با بهترین قیمت گذاری ارائه می نماید. در دهۀ اخیر شاهد رشد روز افزون متقاضی خرید اقساطی خودرو در داخل کشور هستیم چون افزایش قیمت خودرو توانسته قدرت خرید نقدی اتومبیل را برای اقشار مختلف جامعه به حداقل برسانند.

  • تعداد بالای قسط هایی که این شرکت برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است، باعث شده است تا تعداد مشتریان این شرکت افزایش قابل توجهی داشته باشند.
  • مسلما اگر دائما در سفر هستید، به خودروی بهتری نیاز دارید تا یک اتومبیل معمولی برای رفت و آمدهای خودرو اقساطی درون شهری.
  • در این پروسه برای آن خریداران وام خودرو در نظر گرفته نشده است، بلکه برای هر خودرو مبلغی به عنوان پیش پرداخت و مابقی آن در اقساط چند ماهه از افراد دریافت خواهد شد.
  • فکر میکنم اگر شرایط فروش اقساطی شما نبود به این زودی ها نمیتونستیم صاحب همچین ماشینی بشیم.
  • در این مقاله سعی شد تا در ابتدا شما را با شرایط فروش مدیران خودرو و بطور کلی شرایط مدیران خودرو آشنا کرده و درباره پیش فروش محصولات این شرکت به صورت قسطی توضیحاتی ارائه شود.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار