طراحی ساختمان طراحی معماری داخلی طراحی و معماری سازه گروه معماری خط و خاک | youngarchitect

در واقع سبک معماری بدون دکوراسیون داخلی معنای خود را از دست می دهند و این دو تکمیل کننده و مکمل هم می باشند. بنابراین برای هر سبک معماری باید دکوراسیون مربوط به همان سبک انتخاب شود. بازسازی دفترکار و ساختمان اداری و نوع فضای اداری که در آن کار می کنید می تواند تاثیر زیادی بر بهره وری کارمند شما و اولین تاثیر را بر مشتریان شما داشته باشد. چه در حال تغییر نام تجاری خود باشید یا صرفاً به دنبال ظاهری کاملاً جدید باشید، بازسازی دفترکار و ساختمان اداری یک فرصت عالی برای بازسازی کل فضای اداری شما است.

  • بازسازی ویلا قدیمی یکی از جذاب ترین پروژه های معماری است.علاقه به خانه ها و ویلاهای قدیمی که کاملاً با ظاهر مدرن شهرها در تضاد است، افراد زیادی را به فکر زندگی در چنین مکان هایی انداخته است.
  • تحلیل محتوا با مراجعه به منابع دست اول (نسخ اصل مجلات) و کدگذاری دو مرحله ای مقالات براساس سیاهه وارسی محقق ساخته در 33 معیار موضوعی.
  • معابد به عنوان ذخیره گنجینه‌های مربوط به آیین چند خدایی قرار می‌گرفت یا به عنوان مکان باستان بت‌ها بود ولی از زمان فیدیاس به یک کار هنری تبدیل شد.
  • به‌طور کلی معماری چین شامل معابد (کنفوسیوسی، لائوتسه، بودایی) پاگودا، قصر، دیوار بزرگ چین، خانه و دیرها، آرامگاه‌ها و معابد صخره‌ای (غارها) است.

اجرای پروژه‌های ساختمانی، فرایند بسیار پیچیده‌ای است که نیاز به برنامه‌ریزی و تعیین استراتژی‌ها و انتخاب مسیری مشخص دارد. چنانچه تصمیم دارید ساختمان موردنظر خود را طراحی و اجرا کنید، بهتر است از همان ابتدا به فکر طراحی داخلی آن باشید و پروسه طراحی و اجرای بنای خود را طبق نقشه و پلان مشخصی پیش ببرید. در طول این مرحله، ما اطلاعات اضافی مورد نیاز برای دریافت مجوز ساختمان را به اسناد ساخت و ساز اضافه می کنیم. این اطلاعاتی است که برای نشان دادن مطابقت پروژه با کدهای کاربری زمین، ساختمان و انرژی قابل اجرا، و سایر دستورالعمل ها و مقررات قابل اجرا مورد نیاز توسط شهر یا حوزه قضایی صادرکننده مجوز لازم است. ما این نقشه‌ها را همراه با فرم‌های مختلف مورد نیاز برای درخواست مجوز به بازبینی‌کننده طرح‌های محلی ارسال می‌کنیم، پیشرفت را در طول دوره بررسی نظارت می‌کنیم و اطلاعات یا توضیحات اضافی را در صورت درخواست ارائه می‌کنیم.

محل قرار گرفتن سرویس بهداشتی و حمام نیز باید ،طبق اصول طراحی و رعایت نکته های ظریفی باشد که در بهترین حالت ممکن ،طراحی شود. عوامل تأثیرگذار در معماری ساختمان به چند دسته بسیار مهم تقسیم می‌شوند که طراحان ما همواره سعی می‌کنند تمامی این موارد را در طراحی مسکونی در نظر بگیرند. اگر فضاهای مختلف یک ساختمان در ارتباط فضایی مناسبی با یکدیگر قرار گیرند ،فعالیتها راحتتر و بهتر در آن انجام می شوند و کاربران احساس بهتری دارند و کیفیت زندگی آنها بالا تر می رود . هر فضا نیاز به آرامش خاص خود دارد ،در مبحث هیجدهم مقررات ملی ساختمان نوفه مجاز هر فضا گفته شده است و پوسته خارجی ساختمان و ظیفه دارد نوفه فضای بیرون را که حدود 80 تا 100 دسی بل است کاهش داده و آنرا به حد مجاز برساند . در طراحی پوسته خارجی با در نظر گرفتن این نکته می توان آرام را به ساکنین هدیه داد و از این طریق نیز کیفیت زندگی آنها را بالا برد. پنجره‌ها و مبلمان با زمینه رنگ و سایز متوسط در مبلمان و پنجره‌هایی با سایز بزرگ شاهد آن هستیم که رنگ آن‌ها با یکدیگر مخلوط می‌شود و از لحاظ اثرگذاری بر محیط غالب خواهند شد.

فراخوان مسابقه طراحی یادمان سرباز وطن۳ دیدگاه

استادیوم جام جهانی 2022 قطر توسط نورمن فاستر معمار و شرکا طراحی شد. آیا کسی هست که دوست نداشته باشد جام جهانی را در این استادیوم ببیند؟ جدا از آن، کدام معمار نمی خواهد ساختمانی را در قطر طراحی کند؟ ایجاد یک استادیوم شاهکار برای قطر افتخاری برای هر معمار است. نورمن فاستر معمار و شرکا تصمیم گرفتند با پنهان نگه داشتن جزئیات بسیاری از طراحی جدید، شگفتی بزرگی را در استادیوم جام…

همین امروز با کارشناسان حرفه‌ای و مجرب ما در شرکت خط و خاک تماس بگیرید.

داشتن سر پناه که از چادر شروع شده و به مجله خبری معماری جوانهای با شکوه می رسد ، در این مورد معماری مستقیما باید استانداردهای لازم را تامین کند . طبیعت همواره سعی دارد که تا حد امکان از تنش‌های کششی و فشاری در سازه‌های خود استفاده کند و از تنش‌های خَمشی جز در مواردی که ساختار آن ماهیت لایه‌ای دارد، استفاده نکند. اساساً همه ساختارهای طبیعی بافت لایه‌ای دارند؛ یعنی سطوح و حجم‌های آن‌ها از کنار و روی هم قرار گرفتن لایه‌ها به وجود آمده‌است. ماهیت لایه‌ای موجب می‌شود تا در فرم‌های طبیعی، فقط عکس‌العمل‌های کششی یا فشاری به وجود آید.

http://azindekor.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار