روش های بهینه طراحی معماری در ساختمان های صنعتی بر اساس آراء صاحب نظران حوزه طراحی معماری | youngarchitect

آنچه امروز معماری بومی خوانده می‌شود، همچنان در اکثر نقاط جهان ادامه دارد. در حقیقت معماری بومی همان معماری است که مردم اکثر روزها در اطراف خود می‌بینند.

اهمیت معماری ساختمان در اهداف زندگی ما

معماری روم شرقی یا بیزانس از موزاییک های براق و گنبدهای فراوان بهره می برد. قصرهای سلطنتی با جزئیات تجملاتی و خیره کننده و سقف های گنبدی فراوان این تصور را ایجاد می کرد که حاکمی که در این قصر زندگی می کند بسیار قدرتمند و ثروتمند است. ایده‌آل‌های مختلفی در معماری وجود دارد و معمارانی موفق هستند که بتوانند با ایده آل‌های مختلف و متفاوت کار کنند. ایده آل‌ها در واقع نهایت اهداف و والاترین رؤیاهای یک معمار هستند. بنابراین، بکارگیری آن‌ها قطعاً تأثیر مثبتی در طرح کلی پروژه خواهد داشت. ایجاد فضایی تا حد امکان بزرگ و باز خود یک کانسپت آرمانی به ویژه برای اماکن کوچک است.

  • ساختمان هایی که از این سبک پیروی می کردند با جزئیات بسیار زیاد و پر زرق و برق خود چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کردند.
  • هر دوطبقه این بنا دارای یک طرح سیال هستند که دارای بخش هایی با طرح باز و اتاق هایی هستند که فقط تا حدی محصورشده اند.
  • این فضا می‌تواند از ورود افراد به فضاهای خصوصی خانه جلوگیری کند می‌تواند جای خوبی برای قرار دادن رختکن و جاکفشی نیز باشد.
  • از معروف ترین انواع طراحی می توان به سبک مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک اشاره کرد.
  • استفاده از کروم در نما، استفاده زیاد از نقوش هندسی و رنگ های زنده از مهم ترین ویژگی های سبک آرت دکو می باشند.

هدف ما این است که پروژه شما را تا حد امکان سریع و بدون دردسر به پایان برسانیم، اما طول و هزینه این مرحله بسته به حوزه قضایی، پیچیدگی پروژه، و هر منطقه تاریخی خاص یا فرآیند بررسی طراحی می‌تواند بسیار متفاوت باشد. تیم فنی ما در شرکت خط و خاک باسابقه اجرای پروژه‌های متعدد، از ابتدا تا انتهای پروژه‌های ساختمانی در کنار شما خواهند بود و متبحرترین مهندسان و کارشناسان عمران که آن‌ها نیز دارای سابقه‌ای درخشان می‌باشند، طراحی نقشه‌های سازه و تأسیسات ساختمان شما را به عهده می‌گیرند. بسیاری از افراد به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها و یا هر دلیل دیگر ترجیح می‌دهند فضای داخلی ساختمان خود را با ایجاد تغییراتی جزئی یا اساسی، بازسازی و یا نوسازی کنند. اجرای صحیح و اصولی بازسازی داخلی ساختمان نیز نیازمند تخصص، مهارت‌های فنی و تجربه و دانش می‌باشد و اگر این کار بر طبق اصول و استانداردهای معماری انجام نشود، موجب بروز خسارت‌های جبران‌ناپذیری خواهد شد.

http://azindekor.ir

برج شارد لندن با ارتفاع 310 متر، بلندمجله خبری معماری جوان آسمان خراش در بریتانیا است. این برج شبیه یک تکه شیشه است و در محل برج‌های قدیمی Southwark قرار دارد که در سال 2008 تخریب شد. این برج به چندین جاذبه لندن، از جمله بازار بورو، کلیسای جامع ساوتوارک، و موزه کلینک نزدیک است.معمار اصلی شارد لندن رنزو پیانو بود. جاه طلبی او ایجاد یک شهر عمودی بود که در آن مردم بتوانند زندگی، کار و استراحت کنند.چشم انداز برج مدرن شارد لندن… موزه گوگنهایم بیلبائو یک موزه هنر مدرن و معاصر است که توسط معمار کانادایی-آمریکایی، فرانک گری، ساخته شده است.هنگامی که موزه گوگنهایم بیلبائو در سال 1997 به روی عموم باز شد، بلافاصله به عنوان یکی از دیدنی‌ترین ساختمان‌های جهان به سبک ساختارشکنی شناخته شد. منتقد کالوین تامکینز، در نیویورکر،این موزه را به عنوان “کشتی رویایی خارق العاده با فرم مواج در شنل تیتانیوم” توصیف کرد، صفحات بازتابی درخشان آن نیز یادآور فلس ماهی می باشند.

طراحی و توسعه پروژه معماری

ما ۱۱ مورد از بهترین نمونه های ساختمان ها و پل های جدید کشور را در اینجا جمع آوری کرده ایم و موردبررسی قرار داده ایم. شرکت توسعه مهندسی نیکان ارائه دهنده خدمات طراحی و اجرا سالن کنفرانس و همایش و خدمات مدیریت بهره برداری به صورت EPC که توسط طراحان و مشاوران گروه نیکان قدم به قدم در کنار شما هستیم. مهم نیست تک تک اعضای خانواده در خصوص مسکن یا تمامی کارکنان یک شرکت ارزش گذاری یکسانی داشته باشند.

صفر تا صد طراحی نقشه معماری

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار