شرکت تصفیه آب و فاضلاب گروه صنعتی آب سازه سازنده تجهیزات تصفیه آب و فاضلاب | youngarchitect

الگوی گنبد کیویت شامل یک سری مثلث های تقسیم شده در امتداد جهت محیطی است که دارای یک راس مشترک در تاج گنبد هستند. شکل زیر شماتیک این سه نوع الگوی سازه های فضایی گنبدی شکل را نشان می دهد. در کارخانه سازور سازه آذرستان سالنی با مساحت 300 مترمربع برای استقرار ناظران در نظر گرفته شده است. شرکت اشکو سازه گستر تمامی پروژه های خود را به مدت یکسال پس از تحویل قطعی پروژه گارانتی نموده وهمچنین امکان ارائه گارانتی 10 ساله با همکاری شرکت بیمه ایران در قبال هزینه ای بسیار ناچیز، وجود دارد که این امر آسودگي خيال كارفرمايان محترم را تضمين مي نمايد.

  • از صفحات فولادی سبک ‌وزن به‌عنوان ساختار محفظه‌ای سقف و دیوار، توسط پیچ و مهره‌هایی با مقاومت بالا و مواد آب‌بندی برای مونتاژ سازه فولادی سبک استفاده می‌شود.
  • وقتی ساختمان شما بیمه آتش سوزی داشته باشد، در زمان حریق، انفجار و صاعقه در صورتی که آسیبی به ساختمان شما وارد شود، شرکت بیمه‌گر خسارت شما را جبران می‌کند.
  • در سالهای اخیر برای این که سازه های فضایی برای کاربردهای صنعتی و سازمانی قابل اجرا باشد تحقیق و توسعه مناسبی انجام شده است.
  • در حالت کلی و به زبان ساده در رشته مهندسی سازه سعی می‌شود تا مهندسین تمام علم و دانش و نکات مهندسی را به کار ببرند تا بتوانند بار یک سازه را به نقاط قابل تحمل آن انتقال دهند و بتوانند یک سازه پایدار داشته باشند ،تا در طول مدت زمان این سازه خراب نشود.

این مجله خبری معماری جوان دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بوده و با توجه به نیاز کارفرما ساخته می شوند. همانطور که در مقاله «انواع سازه فلزی» هم بحث شد، سازه‌هایی چون سوله کارخانه‌ها، سالن‌های بزرگ وسایل صنعتی، کارگاه‌های صنعتی، سوله دپو و غیره از جمله کاربردهای سازه‌های فلزی هستند که به دلیل تفاوت در ساختار و نصب با ساختمان‌های مسکونی، به آن‌ها سازه‌های فلزی صنعتی می‌گویند. در این میان فلز مورد بحث همان فولاد، رایج‌ترین ماده مورد استفاده برای طراحی و ساخت ساختمان‌های صنعتی است. از مهمترین سازه های صنعتی می توان به انواع مخازن ذخیره سازی اشاره کرد. شرکت سازه‌سازان (سهامی‌خاص) در سال 1377 با رویکرد مدیریت طرح‌های عمرانی و با تکیه بر تجربه و توانایی مدیران و مجریان پروژه‌های بزرگ و در راستای تحقق سیاست‌های کلان در امر توسعه و آبادانی کشور، شروع به فعالیت کرد. سپس از سال 1385 با ارتقای رویکرد خود، اولویت فعالیت شرکت را به تأمین، تولید و توزیع آب شیرین تغییر داد و با همکاری وزارت نیرو به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های احداث و بهره‌برداری از واحدهای آب‌شیرین‌کن صنعتی و ایجاد تأسیسات مرتبط اقدام کرد …

پس پی ساختمان، سازه ای برای تحمل بارهای سازه ای و توزیع بارها بر روی زمین است. ابتدا سازه طراحی و اجرا می‌شود و بعد بقیه قسمت‌های ساختمان اجرا می‌شود. در معماری و ساختمان‌سازی، بحث انتخاب نوع سازه بسیار حائز اهمیت است. در واقع سازه، استخوان‌بندی یک ساختمان است و دوام و تعادل آن را تعیین می‌کند.

خدمات طراحی

تیم فنی آب سازه متشکل از تکنسین های تخصصی و طراحان سیستم، در تمامی مراحل با ارائه آموزش های بهره برداری و همچنین تدوین دستورالعمل های نگهداری، در کنار شما قرار دارد. تیم تخصصی آب سازه در طراحی انواع سیستم های تصفیه و نیز انتخاب تجهیزات تخصصی در این زمینه، پیشتاز بوده و همواره در حال بروزرسانی دانش فنی خود جهت دست یابی به جدیدترین تکنولوژی ها می باشد. در معماری از سازه های فری فرم می توان برای پوشش وسیع فضا در مکان های مختلف استفاده کرد.

پایه ستون

نحوه همكاری با گروه نصب بصورت پیمانكاری می‌باشد (بیش از 20 گروه نصب، هریك شامل یك نفر استادكار و سه نفر نیروی نیمه متخصص،‌ مجموعا بیش از 80 نفر)، از اینرو اطمینان مشتریان گرامی از جهت حداكثر سرعت در اجرای پروژه تضمین گردیده است. گروه‌های نصب همگی از بابت ادوات مورد نیاز بطور كامل تجهیز می‌باشند و همچنین تمامی پرسنل تحت پوشش بیمه حوادث شركت می‌باشند. بهره گيري از دستگاه رول فرمینگ اختصاصي با قابليت انواع خم ها و رول فرمینگ بر روي ورقها موجب گرديده تا تهيه انواع مقاطع رانر و استاد تا ابعاد 40 سانتیمتر و به ضخامت 3 میلیمتر با بهترين كيفيت و به آسانترين وجه در اختيار مشتريان گرامي قرار گيرد. همچنين اين شركت مشكلات احتمالي از بابت كسري مصالح را با در اختيار داشتن يك انبار 350 متر مربعي در محل کارخانه منتقي ساخته است. شغل ما ارائه و اجرای سازه های سبک و ارزان با بالاترین تنوع محصولات است.

http://azindekor.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار