مجله تخصصی معماری و ساختمان نشریه معماری و ساختمان | youngarchitect

صفحات آجری زاویه دار، در فضای داخلی سایه می افکند و باوجود شکاف ها و سوراخ های موجود در متریال مورداستفاده، به تهویه فضاها، کمک می کند و ساکنان آن را از آب وهوای گرم و خشک شهر حفظ و نگهداری می کند. ورودی دوم اداره در گوشه ای از بلوار اصلی قرار دارد که ارتفاع آن از سطح ورودی پارکینگ به محل کار، به اندازه یک پله، با شکلی عادی می باشد. فرم رفت و برگشتی و موج مانند سقف شکلی آجدار و چشمگیر برای فضای درونی سقف تشکیل می دهد که سطحی مزانزینی را در بالاترین نقطه خود جای می دهد. جلب رضایت کارفرمایان از طریق تامین خواسته های کیفی و ارائه خدمات صحیح و جامع، به موقع و نوآور دیدگاه مدیران کنونی هلدینگ ساختمانی سپنتا می‌باشد. از شاخصهای آسایش حرارتی ثابت بودن دمای مناسب محیط است ،تغییر مداوم دمای داخلی حس خوبی را در کاربرا ن ایجاد نمی کند.

  • 2- معمار برنامه ریزی این نوع معمارها معمولا برای کمک به مشاوره در مورد پایبندی پروژه به الزامات و مقررات محلی و ملی وارد پروژه می شوند.
  • از آنجا که این نشریه تمایلی به ارایه متن مطالب خود در مگیران ندارد، شماره‌های جدید آن در سایت نمایه نمی‌شود.
  • طراحی فنی سازه، یک دید کلی از میزان هزینه‌ها و ظاهر و ساختار کلی سازه ساختمان ارائه می‌دهد.
  • سه مجله مذکور، به عنوان باثبات ترین نشریات تخصصی معماری ایران در بیست سال اخیر که همچنان چاپ آنان ادامه دارد، مجموعاً 221 نسخه از سال 1377 تا پایان 1397 مشتمل بر 4965 مقاله چاپ کرده اند.

کلید اصلی تبدیل شدن به یک معمار موفق، داشتن مهارت های ارتباطی خوب است. یک معمار باید بتواند دیدگاه های خودش را به شکل موثری بیان کند و انتظاراتی که از پروژه معماری می رود را هم تفسیر نماید. علاوه بر این، معمارها باید د نحوه برقراری ارتباط حرفه ای با مشتریان را بلد باشند تا مطمئن شوند که نیازها و خواسته های مشتریان درک و برآورده می شود. خیلی از معمارها نه تنها در کار طراحی ساختمان هستند، بلکه روی روند ساخت آن هم نظارت دارند. برای اینکه ناظر خوبی باشید باید مهارت های رهبری قوی و خوبی داشته باشید، چون مدیریت ساخت یک ساختمان شامل سرپرستی تیم ها و اطمینان از درک و اجرای اهداف پروژه توسط همه کارگران است. وظیفه معمارها طراحی انواع ساختمان ها، سازه ها و سایر مفاهیم خلاق در صنایع مختلف است.

اشتراک یکساله‌ی مجله‌ی هنرمعماری برای سال 1401

اکثر مجله خبری معماری جوان هایی که بعد از رنسانس در اروپا به وجود آمدند می توانند جزء معماری کلاسیک محسوب شوند. تناسبات زیبا و ظاهر باشکوهی که در این سبک به کار می رود، زمینه را برای ایده ها و تحولاتی نو پدید می آورد. عبادتگاه های اصلی و سایر مکان های مهم شهری در تمدن یونان و روم به سبک کلاسیک ساخته شده اند. طراحی نمای مدرن ساختمان با سایر نماها به خصوص نماهای کلاسیک بسیار تفاوت دارد، پیشنهاد ما این است که قبل از انتخاب نمای ساختمان خودتان مقاله تفاوت نما مدرن و نمای کلاسیک را مطالعه کنید و بعد از آن تصمیم خود را برای انتخاب سبک نما بگیرید. سبک مدرن به دلیل سادگی و خطوط تمیز جالبش مشهور است که از لحظه‌ای که به آن نگاه می‌کنید، تأثیر چشمگیری بر جای می‌گذارد.

سایت اطلاع رسانی مسابقات معماری و شهرسازی ایران

به ویژه معماری بودایی، تنوع منطقه ای بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. در بسیاری از کشورهای آسیایی با مذاهب پانتزیستی، معماری به سمت بهبود چشم‌انداز طبیعی گرایش زیادی داشته‌است. با ثبت کد رهگیری پرداخت، می توانید سفارش خود را پیگیری نموده و به محض اتمام ترجمه، فایل ترجمه مقاله خود را دانلود نمایید.

فازهای مختلف در طراحي معماري

اما این مهم است که ارزشهای همه افراد خانواده یا آنهایی که با هم زیر یک سقف زندگی یا کار می کنند در تغییرات آتی در نظر گرفته شود. پس از یافتن ارزشهای زندگیمان در رابطه با خانه و محل کار که در افراد درون گرا و برون گرا می تواند کاملا متفاوت باشد ، باید به هدف گذاری برای تغییرات بپردازیم. همانطور که ملاحظه می فرمایید علاوه بر ردیف نخست ، برای برآورده شدن سایر نیازها هم داشتن سرپناه مناسب ، لازم است.

http://azindekor.ir

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار