راهنمای طراحی دکور مغازه و فروشگاه برای فروش بیشتر

اولین چیزی که توجه مشتری را برای ورود به یک فروشگاه جلب میکند، چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی آن فروشگاه میباشد. در بازسازی طلا فروشی افزایش تأمین امنیت بیرونی فروشگاه و داخلی آن هر دو به یک اندازه مهم هستند. اگر شما میخواهید در حین فروش بسیار بالا امنیت فروشگاه خود را تامین کنید به بازسازی طلا فروشی خود توسط متخصصان این امر نیازمند هستید. یک طراح حرفه ای به خوبی می داند که چه فضایی نیازمند چه گونه ای از طراحی است. نقش هارمونی ویترین : نقش ویترین در هر مغازه ای تعیین کننده است. در طراحی یک مغازه طلا و جئاهر، ویترین نقش بسیار مهمی را دارد، زیرا همه کالاهای مغازه با جای گرفتن در یک ویترین جذاب می توانند چشم ها را به خود خیره کرده و افراد را به داخل طلا فروشی بکشانند. در طراحی داخلی این فروشگاه، سبک کلاسیک حضور دارد، اما نه به حدی که جلب توجه اجناس را تحت تاثیر قرار دهد. در طراحی داخلی مغازه پیشنهاد می شود که جواهرات خاص و جدید و همچنین جواهراتی که دارای بیشترین تقاضا از سوی مشتریان هستند و طلاهای مستعمل را قرار دهید.

نور پردازی باید به صورتی باشد که بر روی جواهرات تنظیم شده باشند و در جلوه ی بیشتر آنها اثرگذار باشد. بهطوریکه بسیاری از مشتریان، تنها با دیدن دکوراسیون شیک و لوکس حاضرند پا به مغازهی شما بگذارند و در صورت اطمینان، اقدام به خرید طلا کنند؛ بنابراین اگر میخواهید که فروشتان بیشتر شود، باید از دکوراسیون و طراحی دکور قابلقبول و چشمگیری برخوردار باشید.یکی از خدمات گروه دکور IPG، طراحی دکور طلافروشی است. بسیاری از طلافروشان اقدام به راهاندازی فروشگاه اینستاگرامی طلا مینمایند و با تبلیغات مناسب در این پلتفرم هوشمند، مشتریهای زیادی جذب مینمایند. البته این هزینه تنها برای خرید محصولات طلا و جواهر نیست و طلافروشان باید هزینه تأمین محل کسبوکار و خرید تجهیزات ایمنی را نیز در نظر بگیرند. طراحی و زیبایی دکوراسیون داخای جواهر فروشی یکی از مهم ترین مواردی است که مشتریان شما در انتخاب برای فروشگاه شما که شما را از بین دیگر رقبایتان انتخاب کنند موثر است.

طراحی مغازه طلا فروشی باید به گونه ای باشد که توجه مشتری را جلب کند. رعایت اصول رنگ بندی حرفه ای مغازه و نورپردازی استاندارد و جذاب، دو موضوعی هستند که عمل به آن ها طرحی فوق العاده زیبا و منحصر به فرد را برای صاحبان مغازه به همراه دارد. در طراحی طلافروشی قسمت بندی و یا سکشن بندی سبب نظم و ساماندهی بیشتر مغازه طلافروشی می شود و از همه مهمتر سبب راحتی فروش برای فروشندگان نیز می شود. تمامی موارد ذکرشده سبب گردیده راهاندازی گالریها و مغازههای طلافروشی نیز روزبهروز افزایش یابد و اشخاص فعالیت در زمینه طلا را بهعنوان شغل خود انتخاب نمایند. با توجه به موارد فوق می توانید بهترین طراحی دکور طلا فروشی را رقم بزنید و پیش نیازها برای موفقیت در این حرفه را به خوبی انجام طراحی مغازه طلا و جواهری دهید. بنابراین اگر صاحب یک فروشگاه طلا و جواهر فروشی هستید حتما برای برند خود یک لوگوی اختصاصی طراحی کنید و به کسب و کار خود ارزش دو چندان بدهید. همچنین به کارگیری صندلی و یا نیمکتهای راحتی در یک فضای مناسب میتواند امکان ورود برای افراد بیشتری (مسن و والدین همراه با کودکان) را به فضای برند شما فراهم کند.

پیشنهاد ما این است که صندلی ها را چرخان انتخاب کنید و سایز آن ها نیز کوچک باشند. ما در گروه خدمات دکوراسیون داخلیIPG، رنگهایی را به شما پیشنهاد میدهیم که احساس نیاز و خرید را در مشتریان برانگیزد. استفاده از متریال های منحصر به فرد، بروز و خاص در تمامی پروژه های اجرایی هگزا دکور را میتوان مشخصه تمامی پروژه های گروه طراحی و معماری هگزا دکور دانست. ما در خدمات گروه IPG،طراحی و امنیت را بهگونهای انجام میدهیم که بدون نیاز به درآوردن طلا و جواهرات، مشتریان شما قادر باشند تا محصولات را از پشت ویترین بهخوبی مشاهده کنند. از فضای پشت این پرده به عنوان انباری در طراحی جواهر فروشی استفاده می شود. در ادامه مقاله به بررسی چند مورد از مواردی که در زیبا سازی و دیزاین فضای طلافروشی اهمیت دارد میپردازیم و همچنین مواردی که در بالا بردن امنیت محیط طلافروشی باید آنها را در نظر گرفت میپردازیم و آنها را بررسی میکنیم و اطلاعات جامع و مانعی را در اختیارتان قرار میدهیم. تهیه محل مناسب برای اشتغال به طلافروشی یکی از گامهای مهم در آغاز این فعالیت است.

شما می توانید از رنگ های طلایی و زرد و نقره که با طلا و جواهرات هماهنگی دارند استفاده کنید. قطعا کالاهایی وجود دارند که به دلیل قیمت و یا دوره مصرف، جزو کالاهای پرفروش دسته بندی می شوند. مراحل مورد نیاز برای اخذ جواز کسب طلافروشی عبارتاند از: استعلام از اداره اماکن انتظامی و عمومی و ارسال نمودن پرونده متقاضی که این پروند باید حاوی مدارکی مانند نامه درخواست متقاضی، فتوکپی شناسنامه و کارت ملی، گواهی عدم اعتیاد، اجارهنامه یا سند مالکیت واحد صنفی و چند مورد دیگر باشد. شاید سادگی از اصولی باشد که باید برای بهتر به چشم آمدن طلا و جواهرات در طراحی دکوراسیون مد نظر قرار گیرد، اما کمی زرق و برق برای چنین فروشگاه هایی لازم است و چه بسا نبود آن کاملا احساس شود. یک طلافروشی باید با ورود مشتری به او بگوید که به چه فضای شیک و متجملی پای گذاشته است و به این منظور، باید پر زرق و برق طراحی شده باشد. به خصوص اگر این فضا طلافروشی باشد و هدف از نورپردازی دو برابر کردن زرق و برق طلاجات و جواهرات داخل ویترین باشد. استفاده از شیشه، متریال های براق و نورپردازی مناسب می تواند برای ایجاد چنین خصوصیاتی مناسب باشد.

مطلبی که در بالا مطالعه نمودید، یکی از صدها محتوای حقوقی است که همکاران ما در تیم حقوقی لامینگو برای شما آماده نمودهاند. خدمات دکوراسیون طلافروشی گروه دکور IPG، با داشتن 15 سال سابقه و تجربه در زمینهی طراحی دکوراسیون داخلی، آماده ارائهی مشاوره و طراحی برای شما عزیزان است. با این حال، مواد اولیه نامرغوب نیز در بازار وجود دارد و برای کاربردهایی که از امنیت چندانی برخوردار نیستند، مورد استفاده قرار می گیرند. توجه به این که چه نوری برای فراهم کردن روشنایی عمومی در این محیط موردنیاز است تعیین میکند از چه نوری برای طراحی استفاده کنیم، و این بیشتر از هر مورد دیگری بسته به ارتفاع سقف شما دارد. شما باید از هر روشی که این نور را بیش تر منعکس و پخش می کند، برای جذاب تر دیدن شدن طلافروشی تان استفاده کنید. هیچ چیزی به اندازه نور نمی تواند بر زیبایی و شکوه یک فروشگاه طلا و جواهرات بیافزاید. بی شک نورپردازی بر روی دیوارهای ساده گچی، نمی تواند نشان دهنده لاکچری بودن فضا شود و این متریال ساده را، حتی در مغازه های خاروبار فروشی هم می توان یافت. MDF با قرار گرفتن در مجاورت تابش نور حاصل از روشنایی لامپ های LED در ویترین طلافروشی تغییر شکل نمیدهد و منقبض و یا منبسط نیز نمی شود که همین امر سبب گردیده که اکثر طراحان داخلی از این متریال برای طراحی ویترینهای طلا فروشی استفاده نمایند.

در این پروژه کارفرما به دنبال یک کارخاص با یک طراحی بسیار متفاوت بود چراکه این طلافروشی در پاساژی که قالب مغازه های آن طلا و جواهر فروشی هستند، قرار گرفته است. پروژه طراحی و بازسازی طلافروشی یک پروژه بازسازی تخصصی محسوب می شد که هم برای من، تیم طراحی و اکیپ اجرایی، بهتر است بگوییم گروه طرح و ساخت مهندس فرحزادی بسیار جذاب بود. چون طلا کالایی لوکس حساب میشود و این کالا بیشتر مورد توجه خانمهاست، بهتر است شما ویترین لوکسی برای فروشگاه خود داشته باشید. بی شک در بازار شلوغ و پرترافیک طلافروشان، اهمیت ویترین و چیدمان طلا در آن موضوعی است که توجه بیشتر به آن، باعث فروش و جلب نظر مشتریان بیشتر خواهد شد. درواقع نور و روشنایی در طلافروشی نقش اصلی را در جلب توجه مشتریان و زیباتر به نظر رسیدن طلا و جواهرات دارد.

در دکوراسیون طلا و جواهر دو جنبه ی نمای بیرونی و طراحی داخلی مورد بحث قرار می گیرد. این سنگها نیز همانند سرامیکها درجه بندی دارند و به درجههای یک و دو تقسیم بندی می شوند که تنها مغایرت موجود در آنها را می توان به یکدست بودن سنگها اشاره کرد. برای آغاز شغل طلافروشی، افراد سرمایه زیادی لازم دارند و اگر موفق به تأمین این سرمایه نیستند، بهتر است اصلاً به این حوزه ورود نکنند. برای مشاهده کامل محتوا باید در انجمن ثبت نام کنید. بولگاری از معروف ترین برندهای فروش طلا و جواهر در دنیاست که بسیاری از شما با نام آن آشنایی دارید و طرح های زیبا و خیره کننده اش را در مجلات مختلف یا حتی از نزدیک دیده اید. نام برند صاحب این فروشگاه را نیز می توان روی دیوارها و مبلمان مشاهده کرد، به صورتی که با کمک گرفتن از پنل های چوبی هندسی و ساده، تلاش شده نمایی خاص از این برند در دکوراسیون داخلی فروشگاه به نمایش در آید، آن هم به نحوی که در ذهن مشتری ماندگار باشد. روی این کانترها، باکس های شیشه ای جواهرات قرار گرفته اند و لبه ی هر یک با خطوط صاف و ظریف آبی رنگ شکل گرفته است.

دیگر دوره ی استفاده از فرم های کلیشه ای و ایده های تکراری به سر رسیده است. استفاده از رنگ های روشن و خنثی در کنار یکدیگر می تواند گیرایی بالایی داشته باشد. با این روش، امنیت و حفاظت فروشگاه شما در کنار زیبایی بصری دکوراسیون داخلی حفظ خواهد شد. همچنین اهمیت طراحی دکوراسیون طلافروشی، رنگ بندی مناسب، طراحی ویترین، شیشه لمینت، سیستمهای امنیتی، عوامل تاثیرگذار در هزینه طراحی داخلی طلا فروشی و سایر سوالات دیگر که در این راستا برای شما مطرح میشود، اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. بساز و بچین به شما پیشنهاد میکند با توجه به محصولاتی که دارید، شیک ترین و بروزترین دیزاین را برای ویترین مغازه خود طراحی کنید.

استفاده از رنگ میکروسمنت در کنار اجرای کفپوش اپوکسی طرح سنگ و کانتر های ژئومتریک، ترکیبی بی نقص را برای یک دکوراسیون فروشگاه منحصر به فرد و خاص به وجود آورده است. برای این منظور مهم است که از رنگهای متناسب با حرفه و سلیقهتان استفاده کنید. نورپردازی در کنار رنگهای لاکچری و همچنین کلاسیک که حس خرید و نیاز را در خریداران برمیانگیزد، از رنگهایی به حساب میآیند که اولویت نخست طراحان داخلی در طراحی این فروشگاهها است. توجه به مسائل امنیتی در کنار توجه به زیبایی دکوراسیون داخلی طلافروشی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر باید در کنار توجه به نکات زیبایی شناسی به مباحث امنیتی نیز توجه کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی از شکل و جنس کف و دیوارها گرفته تا همه جزئیات ریز و درشتی که برای جذابیت دادن به فضا به اجرا در می آید، باید به گونه ای انجام شود که در تناسب با ماهیت اصلی فروشگاه، یعنی زیبایی و ظرافت فرم طلا و جواهرات قرار بگیرد. این یک قانون یا اصل نیست، اما هر چه رنگ های به کار رفته در دکوراسیون داخلی یک طلافروشی کم تر جلب توجه کنند، خود طلا و جواهرات، بیش تر جلوه خواهند داشت و این همان چیزی است که یک طلافروشی نیاز دارد. در طراحی این طلافروشی به صورت هوشمندانه و با ظرافت تمام از این رنگ استفاده شده و از این رو، دکوراسیون داخلی، تعادل مناسبی از نظر رنگ های مورد استفاده دارد. هرچقدر نورپردازی فروشگاه طلافروشی شما متفاوتتر باشد، درخشش و جذابیت ظاهری طلا و جواهرات داخل ویترین بیشتر خواهد شد. نورپردازی مناسب نیز دیگر فاکتور تأثیرگذار بر ظاهر فروشگاه است و اگر طلافروشان بتوانند نورپردازی مناسبی ایجاد نمایند، محصولات طلا و جواهر نیز زیباتر به نظر رسیده و مشتری برای خرید ترغیب میگردد. برای مثال، باکس هایی که از سقف آویزان شده اند یا از دل دیوار بیرون آمده اند، می توانند گزینه های خوبی برای ایجاد چنین جذابیتی باشند.

با توجه به افزایش روزافزون تأسیس مغازههای طلافروشی و همچنین افزایش تمایل افراد به سرمایهگذاری در تأسیس و راهاندازی فروشگاه طلا و تبدیل سرمایه خود به طلا، تمایل افراد برای عقد نمونه قرارداد مشارکت در طلا فروشی نیز افزایش یافته است. امروزه با توجه به گسترش و توسعه صنعت طلا و ارائه روشهای نوین در طراحی زیورآلات، استفاده از این فلز زینتی و گران نیز رونق گرفته و همچنین بهدلیل نوسانات بازار ارز، افراد زیادی طلا را جایگزین ارز در سرمایهگذاری نمودهاند. جواهرات فروشیها باید برای شناخت برند خود بر روی مشتریان و عناصری که آنها را از سایرین متمایز میکند، سرمایهگذاری کنند. گوشه و کنار فروشگاه برای به نمایش گذاشتن بهترین های شما مناسب نیست. می توانید تمرکز اصلی دکوراسیون را روی طلا های خود بگذارید. تأمین امنیت هر مغازه، بهخصوص مغازههای طلا و جواهر، یکی از اولویتهای اصلی در تأسیس این مغازهها است و از جمله اقدامات امنیتی مناسب برای تأمین امنیت این فروشگاهها، تجهیز مغازه به دوربین مداربسته، گاوصندوق ایمن، زنگ هشدار، درهای برقی، شیشههای ضدگلوله و دزدگیر میباشد. طراحان داخلی سعی میکنند در قسمت ویترین اصلی طلافروشی از نورپردازی استفاده کنند که دمای حاصله از نورپردازی موجب از بین رفتن جواهرات رنگی موجود در ویترین نشود و نیز شدت روشنایی به اندازهای باشد که توجه مشتریان را به خود جلب کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار