اصول طراحی پلان ساختمان اداری تهران دیزاین سنتر | youngarchitect

مهمترین چالش در طراحی دفتر معماری خانه چوبی، عرض کم بنا، نمای قدیمی آن در کنار بودجه محدود بود که تمامی این محدودیت ها پروژه را به سمت سوی استفاده از ایده های جدید و خلاقانه پیش برد. دفاتر از لحاظ فضا، مساحت و سرویس دهی، هزینه‌ای فوق العاده بیشتر از ایستگاه‌های کار با پلان آزاد را به جا می‌گذارد، اما محیط خصوصی و خلوت بیشتری را به وجود می‌آورد. محیط خصوصی بصری در ایستگاه‌های کار با پلان آزاد به وسیله‌ی حائل هایا جدا کننده‌ها حاصل می‌شوند اما دفتر کار خصوصی به دیوارهایی نیاز دارد که دارای عایق بندی صوتی باشند.

نه تنها یک مجله خبری معماری جوان کار مشترک بلکه بازسازی آن به صورت پایدار و به صرفه از ویژگی بارز این ساختمان به شمار می آید. این ساختمان از الوارهای انبار غیر تاریخی 1202 و سیستم های فعال و غیرفعال برای صرفه جویی در مصرف انرژی استفاده می کند. از طریق سایبان های افقی، تیغه های عمودی و پوشش داخلی پنجره در برابر نور خورشید محافظت می شود. فضاهای داخلی ساختمان به اندازه کافی به طور طبیعی تهویه می شوند و نور میگیرند.

  • مبلمان راحتی، میز و صندلی برای ملاقات کنندگان فراهم می‌شود و غرفه یا سکو جهت نمایش کتاب، مجله، پوستر و آثار هنری به کار برده می‌شود می‌شود.
  • فضاهای سبزی که از بیرون به داخل نفوذ می نمایند و در سازماندهی درونی فضاها نیز نقش دارند.این موضوع به عنوان یک اصل در ترکیب فضای کار و فضای سبز دیده شده.
  • این چنل ها به طور اتوماتیک خود براساس قرارگیری در معرض نور خورشید در طول روز تعدیل می سازند.
در این مرحله ارتباط کلی فضاها با یکدیگر و دسترسی های عمودی و افقی بین آن ها مشخص می شود. نوع دسترسی ها، اولویت بندی ها و تعداد و جایگیری باکس های ارتباط عمودی در پلان در این مرحله مشخص می گردد. رنگ‌ها در عملکرد و میانکنش‌های ما موثر اند؛ لذا رنگ‌های مشخص کف پوش برای بیزینس‌های گوناگون مناسب اند. در صورتی که بیزینس شما آنالیزی است و توجه به جزئیات در آن اهمیت دارد، از تن رنگ قرمز برای کف پوش‌ها استفاده کنید. رنگ قرمز تفکر عملی را ارتقا می‌دهد و همچنین باعث می‌شود شما در نگاه مشتری با اعتماد به نفس به نظر برسید. تمامی آرشیو سایت در سرور های ایران نگهداری میشوند و بالاترین سرعت ممکن در دانلود را در اختیار شما قرار میدهد.تا 4 برار سریعتر، ایمنی بیشتر…

http://azindekor.ir

هزینه معمولاً به عواملی مثل درجه و حجم بازسازی اداری، نوع مواد به کار رفته، دستمزد افراد ماهر و… اگر تعمیرات فضای اداری فقط در حد تغییر دکوراسیون داخلی باشد، مطمئنا در مقایسه با بازسازی سازه ای هزینه کمتری در پی خواهد داشت. ساختمان های اداری باید ساختمان های بارزی باشند که در یک نگاه بتوان آن ها را تشخیص داد. در واقع این موضوع بستگی به مهارت و هنر طراحان و معماران دارد تا با استفاده از یک ترکیب بندی عالی در متریال و رنگ های مورد استفاده، نمای ساختمان اداری را به سبک اداری و رسمی نزدیک تر کنند.

ترند اتاق نشیمن که در سال 2023 همه جا خواهد بود

تهران دیزاین سنتر مجموعه‌ای است در زمینه طراحی داخلی، معماری و نوآوری. در تفکر ما، انسان اهمیت فراوانی دارد و معتقدیم طراحی باید برای انسان انجام شود. این طراحی پوسته‌ای یکپارچه برای نمای بیرونی به شکل فرمی مدرن با استفاده از خطوط منحنی و حجمی غیر هندسی، یکی از زیباترین نماها را خلق کرده است.

برهم زدن شکل مکعبی ساختمان

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار