با جذاب ترین اتاق فرار و اسکیپ روم های تهران آشنا شوید | allescape

صرفا جهت هاي بالا پايين، چپ و راست که اگه تو وارد کردن رمز اشتباه کردين؛کافيه حلقه روي قفل رو دو بار به سمت پايين فشار بدين تا ريست بشه و دوباره بتونين رمزتون رو وارد کنين. يه نوع خاصي از قفل هاي عددي هم وجود دارن که رنگي هستن و عملکردش خيلي شبيه قفل عدديه با اين تفاوت که هر رديف يه رنگ خاصيه و واسه وارد کردن رمز بايد حواستون به رنگا باشه نه اعداد. مثلا براي پيدا کردن اعداد رمز بايد تعداد يه شئ رنگي خاص رو بشمرين و اون عدد را وارد کنين. اگه قصد دعوا و مشاجره دارين؛ اينجا اصلا جاي مناسبي واسه اين کار نيست، به خصوص تو بخش اتاق فرار رواني انيگما که ميشه گفت از بقيه خفن تره و اصلا جايي شوخي نداره. تا حالا شده بخوايد ي بازي انجام بديد بعدش يکي بگه اين بازي خوراک منه؟ مگه ميشه ي مرد ايراني توي اون جمع باشه و اينو نشنويد؟ حالا قراره از فوت و فن ي بازي معمايي به اسم اتاق فرار يا اسکيپ روم که کل جهان رو درگير خودش کرده بگيم. اتاق‌هاي فرار گاهي خيلي سختن و شايد گرو‌ه‌هايي که براي اولين بار ميان به اتاق فرار، نتونن با موفقيت از اون خارج بشن و برنده اتاق فرار باشن.

اتاق فرار

درسته که باز کردن قفل هاي مغناطيسي خيلي آسونه ولي اين قفل بسيار پرکاربرده و تقريبا تو همه اتاق هاي فرار ازشون استفاده ميشه. کليد قفل هاي مغناطيسي بدون شيار و تخته که با قرار دادنش تو شيار مخصوص، قفل باز ميشه و معما حل. تو دوران کرونا خيلي از کافه ها، رستورانا، هتلا، سينماها و تئاترا سعي کردن با رعايت کامل پروتکل، شرايط مناسبي براي مشترياشون ايجاد کنن تا افراد بتونن هم چنان از دورهمي هاشون لذت ببرن. ولي چون اين محيط ها معمولا يه فضاي سربسته هستن که طبيعتا از رفت و امد زيادي هم برخوردارن، خيلي ايمن نيستن و توصيه نميشن. واسه همين خيليا ترجيح ميدن تا از پارک ها و فضاهاي سربازي که جريان هواي بيشتري داره؛ استفاده کنن که البته تو اين روزاي سرد زمستوني، اصلا گزينه مناسبي نيستن و نميشه حتي بهش فک کرد و قنديل نبست. البته بازي هالاي پوزان اتاق فرار انيگما تنها بازي اين مجموعه هست که تو برج برگزار نميشه و مکان برگزاريش توکرجه.

قفلهای کلیدی

اين هيولاي معرفي شده تو غارها زندگي مي کرد و از توانايي خودش براي خواب کردن و يا به کما فرستادن انسان ها استفاده مي کرد، سپس در حالي که انسان ها تو روياهاي خودشون غرق شدن، اون از خونشون تغذيه مي کرد و آروم آروم جونشون رو مي گرفت. اين داستان از جمله داستان هاييه که تا مدت ها در ذهن خواننده مي مونه و اونو کاملا تحت تاثير فضاي رمانتيک داستان قرار ميده. اين داستان کوتاه در مورد ناپديد شدن اسب شماره يک جام و و قتل فاجعه آميز مربي اسبه که به شيوه اي کاملا هوشمندانه توسط هلمز خاتمه پيدا ميکنه.

  • اون قبل از انجام اولين قتلش به پليس نامه اي نوشت و اونارو از کاري که مي خواست بکنه؛ باخبرکرد.
  • به قکر بازاريابي و تبليغات هم باشين که به تنهايي خودش يه کفه پرقدرت و نيرومنده.
  • شکسته شدن نيم تنه هاي يک شکل که همه توسط يه قالب يکسان ساخته شدن، بسيار مشکوکه و قطعا نظريه لستريد که اين کار توسط يه ديوانه متنفر از ناپلئون انجام ميشه اصلا درست نيست.
  • با توجه به محبوبيت بسيار زياد اين بازي، تا به امروز بيش از صد اتاق فرار در ژانرهاي مختلف در شهر تهران طراحي و اجرايي شده که در اين مطلب سعي شده به فعال ترين مجموعه هاي اسکيپ اتاق فرار برای نوجوانان روم اشاره شود.
در اين زمينه هم تمرين هاي خاصي وجود داره که افراد مي تونن با استفاده از اونا قدرت مغزشون رو از سنين کودکي افزايش بدن. البته امکان بازپروري و ارتقا مغز تو همه سنين براي همه آدما وجود داره و مغز انسان نشون داده که از قابليت ها و توانايي هاي بالقوه اي برخورداره که فقط کافيه بهش توجه کنين. تو اين داستان دويل با چيدن چند تا سرنخ بي ارزش و کم اهميت خواننده را تا آخر داستان به دنبال خودش ميکشه و فضا رو کاملا معمايي و جنايي مي سازه.

گیم نت اکوکلاب یکی از بزرگ ترین مراکز بازی های رایانه ای در کرج است. این مرکز مجهز به ۱۰ رایانه ی گیمینگ و ۸ کنسول بازی پلی استیشن است. تمام کنسول ها قابلیت برگزاری بهترین بازی های روز دنیا را به صورت آنلاین دارا هستند. اتاق یا خانه ایست با دکوری متفاوت که سناریوی داستان را تداعی می کند..

تاریخچه و جایگاه فعلی بازیِ فرار در دنیا

با جذاب ترین اتاق فرار و اسکیپ روم های تهران آشنا شوید | allescape
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار